CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

A békés, nyugodt Csepelért és Orbánék leváltásáért hív közös cselekvésre dr. Szabó Szabolcs

2017. november 12. 05:47 - csú

szabo_szabolcs_felhivasa_-2017-11-07.jpgKözös cselekvésre,  összefogásra hív  a baloldali politikus az Orbán-kormány leváltása érdekében.

Csepel-Soroksár országgyűlési képviselője  egy Facebook-fotót tett közzé, amin felhívja a figyelmet, hogy az ellenzéki választók nem az ellenzéki pártok személyes ambícióit, hanem Orbán Viktor és tolvaj bandájának elzavarását akarják beteljesíteni 2018 tavaszán.

Szabó Szabolcs a 21ora.hu érdeklődésére a poszttal kapcsolatban azt írta,

meggyőződésem, hogy a magyar választók többsége egy békés, nyugodt, európai Magyarországon szeretne élni. Az elmúlt hét és fél évben megtapasztalhattuk, hogy a Fidesz pont az ellenkezőjében hisz.

A képviselő szerint Orbán Viktor egy paranoiás, Putyinnal haverkodó, háborús hangulatban élő, gyűlölködő Magyarországot kezdett kiépíteni, miközben 

szétlopják az országot.

Csak a jéghegy csúcsa, hogy Orbán strómanja, Mészáros Lőrinc, lassan az ország egyik leggazdagabb embere, miközben az oktatás és az egészségügy romokban hever

– írta.

Szabó a 21ora.hu-nak a kerület helyzetéről is kifejtette a véleményét. “Csepelt kiszolgáltatták a 2014-es választáson bukott Németh Szilárdnak, egyszerűen semmibe véve a választók akaratát” – írta, hozzátéve, hogy ilyen körülmények között nagy felelőssége van az ellenzéki pártoknak, mert kormányváltásra van szükség, méghozzá a lehető leghamarabb:

2018-ban kell kormányt váltanunk, és nem valamikor a távoli jövőben. Ehhez józan gondolkodásra, együttműködésre van szükség. Most nincs itt az ideje a személyes ambíciók érvénysítésének, most nem az ellenzéki pártoknak kell egymás ellen bozót harcot folytatni. (Forrás: 21ora.hu)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr9513202227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tarjányi László 2017.11.12. 22:22:40

Én meg harcra hívok minden csepelit, aki szeretné leváltani az Orbán-rendszert és annak csepeli helytartóit, a Németh-Borbély-Ábel triót!

László Tarjányi Imre Nagy Az összes rendszerváltó párt megbukott! Mindegyik tömte a zsebét! A Fidesz már akkor bűnbe esett, amikor az MDF-fel közös székházát eladta, s abból vett Orbán papának kőbányát! Aztán meg josziptotoztak meg kayaibrahimoztak, eltüntették az államnak befizetendő járulékokat! Ez csak bevezető volt a mostani szabadrablásba! Simicska 25 év alatt szedett össze 40 milliárdot, Mészáros csak tavaly 100 milliárdot kaszált! Mindenkit el kellett volna tiltani a politikától, aki a rendszerváltó pártokban politizált, de minimum az hogy a rendszerváltó pártok eddig volt és jelenlegi országgyűlési képviselőit eltiltani a közügyektől, egyszer s mindenkorra! Orbánnal együtt! Az ország vagyonát meg visszaszerezni, bármi áron! Én például Mészáros Lőrinc elé tolnék egy papírt aláírásra, mely szerint önként és ingyen átadja minden vagyonát az államnak, ami nem volt meg neki 2010 előtt is! Ugyanígy a Garancsi, a Tiborcz és a többi klán is, családtagokkal együtt! Erőszak kizárva, engem például meggyőzne, HA A NÉP SZÉPEN KÉRNE TŐLEM VALAMIT! MÁR PEDIG MI SZÉPEN FOGJUK KÉRNI ORBÁNTÓL IS MEG MÁSOKTÓL IS A KÖZPÉNZJELLEGÜKET ELVESZTETT KÖZPÉNZ EZERMILLIÁRDOKAT! Tetszik ismerni, "habár fölül a gálya s alul a víznek árja, azért a víz az úr!" Nem kell félni, Orbán járt már egy szál nadrágban is fiatalkorában, hát majd megint fog! A faluszéli ház is meg van, vagy a helye, ahol gyerekkorában a rókák ugráltak át a kerítésen!

László Tarjányi Lajos Dundics Annál rosszabb a helyzet, én vagyok a 2002-es gázár-kampány EREDETI SZERZŐJE! Erre emlékeztettem október 27-én Kövér Lászlót a csepeli fórumán, tekintve hogy 2002-ben ő volt a kampányvezető! Kövért éppen húsz éve ismerem személyesen, mivel hogy 1998-ban mindketten a csepeli 31-es választókörzetben voltunk országgyűlési képviselőjelöltek! Akkor még Tóth János volt a csepeli Fidesz-elnök, ő és Kosztolányi Dénes (30. vk. képviselőjelölt) az ÁMK-ban a CseppTV stúdiója előtt szorongatta az én és Gothár Jóska kezét, "fiúk tartsunk össze!" igen, a "fiúk" akkor még csak szerettek volna hatalomra kerülni! Németh Szilárd meg akkor még egy senki volt, egy SZDSZ-es kakukkfióka a csepeli Fideszben! Csak 1998 őszén lett egyszerű képviselő Csepelen, amit úgy HÁLÁLT MEG TÓTH JÁNOSNAK, HOGY 17 új tagot, köztük lépcsőházi szomszédait is, beléptetett a csepeli Fideszbe, s azokkal megválaszttatta magát elnöknek Tóth János helyére! Az is érdekes, hogy miért is nevezte ki Tóth Mihály a hajdani képesítésnélküli napközis nevelőt, SZDSZ-es kakukkfiókát, azaz Németh Szilárdot ISKOLAIGAZGATÓNAK? EZ IS RÉSZE A SOROS-TERVNEK, MEG AZ HOGY AZ SZDSZ-ES KAKUKKFIÓKA MÁRA MÁR AZ ALELNÖKI POZÍCIÓIG JUTOTT? AZ OROSZOK MÁR A SPÁJZBAN VANNAK! Az is érdekes, hogy a frissen megválasztott csepeli Fidesz-elnök rögtön összefeküdt Tóth Mihállyal és a csepeli MSZP-vel a Wallis-Észak-Csepel szindikátusi szerződés gyékényén, 2000. november 7-én (SIC!)! Nekem nincs semmi takargatnivalóm, 2009 óta már mindent megírtam sokszorosan a Csepelinfó hasábjain! Ahogy szoktam volt írni, "AHOGY INGYENEBÉD NINCSEN, ÚGY INGYEN TANÁCS SINCSEN!" Tőlem nevethet bárki, akár az összes csepeli, nekem elég vastag bőr van a pofámon hogy ez ne érdekeljen! Az nevet igazán, aki utoljára nevet! Ahogy egy szál magam megvívtam a Wallis-Észak-Csepel harcot, s felbomlasztottam mindenki ellenében a szindikátusi szerződést, úgy fogok tenni a jövőt illetően is! Ötletekért soha nem mentem a szomszédba, van megoldásom arra is, hogy lehet legyőzni 2018-ban a Fideszt még pártösszefogások nélkül is! Az 16 éves képem a weben is megtalálható a KöMaL arcképcsarnokban, s a villamosmérnöki karon is a 170 fős szakomban az öt legjobb közé tartoztam, ellenben azokkal akik az egyetemen fociztak (Orbán) vagy mozgalmárkodtak (Gyurcsány)! Én a csepeli fideszesek helyében százszor meggondolnám, hogy Tarjányi Lászlón nevessenek vagy köszörüljék a nyelvüket! A buták okulására egy kis olvasnivaló, hogyan váltottam ki (ÉN!) a miniszterelnök-castingot! Szegény Orosz József Kanadáig bújdokolt szégyenében!
www.hunhir.info/?pid=hirek&id=25181 – Tárolt változat Olvasó: Buktassuk meg Bajnait is!
süti beállítások módosítása