CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

A cápa arcáról lefagyott a mosoly

2018. június 16. 02:21 - csú

lazacos_szendvics.JPGKi kapja (marja) a repi lazacos szendvicset?

Most, hogy sorra hullanak a jobboldali lapok a baráti tűzben, felidézek nyilvánosan is egy történetet, amellyel nem egyszer szórakoztattam az elmúlt években a barátaimat.

Mitől megy nekik olyan jól, ha olyanok, amilyenek. Mi a magyar pravdákok nagy titka?

Nem sokkal jártunk a Fidesz hatalomra jutása után, de még nem írták újra a protokoll listákat, így tévedésből még meghívtak egy nagy állami cég sajtófogadására. (Nyugi, a hibát hamar korrigálták. Régóta sehova se, de nem is mennék. Ezeknek nem eszem még potyát sem.)

Sejtetem hogy itt a dal vége, ezért még utoljára ráindultam a lazacra. Ám egyszerre nyúltunk érte egy NER-es, sajtós igazi cápával, a villáink összekoccantak szinte. A cápa, nagylelkűen egy továbbot intett felém, pedig közém is lövethetett volna. Én erre rámosolyogtam, persze magamban nyilván azt gondoltam, hogy te aztán mostantól nagykanállal eszel, de még a lányod is, kár lenne irigykedned egy vékony szelet halra.

Ekkor lépett oda hozzánk egy

nagy állami cég egyik főembere, és nyilván azt gondolta, hogy ha én ilyen nagyon vidámkodom ezzel a fideszes sajtócápával, akkor brancsbéli vagyok, ezért a legnagyobb lelki nyugalommal mondta előttem lazac-partneremnek, hogy: akkor ahogy megbeszéltük, megcsináljátok a konferenciát és a kiadványt és mi most ezért 100 milliót tudunk akkor utalni.

A cápa arcáról lefagyott a mosoly, hogy ezt így előttem.

Én könnyed, csevegő hangnemben, mit sem törődve a kiharcolt lazacommal megjegyeztem nekik, hogy bármiről is lesz az a konferencia, én ötven millióból megcsinálom. Ok?

Az állami pasas arca csúnyán megnyúlt, akkor már ő is sejtette, hogy valamit elrontott, kicsit hebegett-habogott, hogy nem is úgy, de mégis. És azért a 100 millió sem biztos, hogy százmillió és eloldalgott.

A kormányzati sajtócápa nem volt szégyenlős, mint tudjuk a pénznek nincs szaga, és úgy gondolta, helyes ez az irány, ezért csak bólogatott felém, széttárta a karját és valami olyasmit mormogott, hogy hát valamiből nekünk is meg kell élnünk.

Körülbelül ezekben a pillanatokban mondták fel azonnali hatállyal például a Klubrádió Szerencsejáték Zrt-s szerződéseit.

Később megnéztem azt a konferenciát – beszámolt róla két talpnyalás közben ez a lap – s valóban az ötvenmillióval túloztam.

Kétmillióból úgy ki tudtam volna hozni, hogy mindenkinek dupla adag lazac jutott volna kaviárral, pezsgővel.

Hogy mi lett azzal a 98 millióval azt persze nem tudom, ötletem sincs, na ja, – de talán el lehetett volna tenni rosszabb napokra, mert rosszabb napok a leghűségesebb fidesznyikekre is jöhetnek.

Rajk jeligére a kiadóba.

Dési János (Klubrádió)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr4214044558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása