CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Álszent és furcsa születésnapi jókívánság Csepel polgármesterétől

2018. június 16. 05:59 - csú

barany_tibor_es_borbely_lenard_kettos_portre.pngRészlet BT nyílt   leveléből, amelyet BL-nek címezett:

„Valószínűleg a keresztény jólélek vezérelte Önöket, akkor is amikor (ezt megelőzően) éveken keresztül mérhetetlen gyűlölettel és aljas módon próbáltak lejáratni, hazugságokat állítva és terjesztve rólam.”

Bárány Tibor sok éven át a Csepel újság munkatársa és végül 2006-tól 2010-ig, a lap megszüntetéséig az utolsó főszerkesztője volt. Borbély Lénárd 2014-től kezdve Csepel polgármestere, korábban, 2010-től 2014-ig a kerület alpolgármestere, a Csepel újság megszüntetője Németh Szilárddal és Ábel Attilával, valaminta kerületvezetők mamelukjaival együtt. Nemrég Borbély Lénárd Bárány Tibort születésnapja alkalmából levélben köszöntötte. A polgármester levelére Bárány Tibor így válaszolt a Facebookon:

Tisztelt Uram! Ön polgármesterként levélben kívánt nekem boldog születésnapot.

Egy ilyen levelet nem illik válasz nélkül hagyni.

Levelében azt írta, hogy polgármesterként gondoskodik arról, hogy számomra, mint csepeli lakos számára minden szükséges önkormányzati segítség és támogatás rendelkezésemre álljon. Az Ön hite szerint: csak egymásra odafigyelve, tisztelettel és szeretettel élhetünk teljes és boldog életet.

Nos, Tisztelt Uram! Szeretném emlékeibe idézni a csaknem nyolc évvel ezelőtt történteket, amikor a friss politikai győzelem mámorában, akkor még alpolgármesterként (Németh Szilárd jobbkezeként) tevőlegesen közreműködve - nyilván már akkor is az odafigyelés, a tisztelet és a szeretet jegyében - megszüntették munkahelyemet, s munkatársaimmal együtt engem is kirúgtak.

Valószínűleg a keresztény jólélek vezérelte Önöket, akkor is amikor (ezt megelőzően) éveken keresztül mérhetetlen gyűlölettel és aljas módon próbáltak lejáratni, hazugságokat állítva és terjesztve rólam.

Elbocsátásomkor nem kaptam semmiféle önkormányzati támogatást, sem segítséget, sőt bértollnok alpolgármestertársa segítségével ekkor is nyilvánosan rágalmaztak, - megfosztva engem a reagálás lehetőségétől -, ismét csak hazugságokat állítva rólam.

Akkoriban valahogy nem a tisztelet és a szeretet jegyében bántak velem. Tudomásul vettem, hogy ellenségként kezelnek, s ennek megfelelően igyekeztek is sárba taposni.

"Csepel új utakon" - ezzel a szlogennel díszített az Ön levele. Nos, ahogy elindultak ezen az "új" úton, az nem vált dicsőségükre, s egyáltalán nem szolgálta az én teljes és boldog életem megteremtését.

Sem Ön, sem vezető társai, soha nem tettek értem semmit, s nem Önökön múlt, hogy az a jó egészség és a sok boldogság (amit most levelében kíván nekem) most rendelkezésemre áll.

Így aztán meglehetősen furcsa és álszent ez a születésnapi - az egész önkormányzat nevében küldött - nekem "nagyon sok boldogságot" kívánó levele...

Kívánom én is mindazt a sok jót Önnek, amit én kaptam Önöktől!

Forrás: Bárány Tibor Facebook oldala

Fotó: Facebook, internet

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr7014035956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása