CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Építésről, gyilkosságról is kért tájékoztatást - Dr. Szabó Szabolcs parlamenti naplójának folytatása

2014. december 28. 05:43 - csú

szabo_szabolcs_biciklivel.PNGCsepel és Soroksár országgyűlési képviselőjének nincs személyautója, szolgálati kocsija

(Az első részt szombaton közölte a CSÚ)

A beszámolóm újabb részében a csepeli és soroksári képviselői munkámról számolnék be. Egyrészt a kampányban megígértem, hogy a képviselői fogadóórákat rendszeresen megtartom. Ez azt jelenti, hogy kétheti váltásban van szerda délután 15-18 óra között fogadóórám Csepelen és Soroksáron. A konkrét időpontok a www.egyuttcsepel.hu, valamint a www.egyuttsoroksar.hu honlapon elérhetők, illetve megtalálhatók a kerületi önkormányzati honlapokon és Soroksáron az önkormányzati újságban is megjelent. Ezen kívül az irodavezetőnkkel (Törő Csilla, csibaliba@gmail.com) egyedi időpontot is lehet egyeztetni. Az elmúlt hónapokban emlékeim szerint egyszer maradt el fogadóóra, mert közbejött egy halaszthatatlan program. 

Igyekszem sokszor jelen lenni Csepel és Soroksár közéletében:

Soroksáron és Csepelen lehetőség szerint megjelenek a testületi üléseken (a politikai viták elkerülése érdekében Csepelen az önkormányzati választások előtt tudatosan nem mentem el a testületi ülésekre, de a választások után mindig elmentem, amikor nem volt egyéb halaszthatatlan programom). Ezen kívül Soroksáron rendszeres vendég vagyok a Galéria 13’ rendezvényein, a kerületi bálokra és egyéb rendezvényekre is igyekszem elmenni. Csepelről kicsit akadozottabban jönnek a meghívók, de az önkormányzati rendezésű koszorúzásokra mindig igyekszünk elmenni Hudák Jánossal. Ezen kívül igyekszem folyamatosan megismerni a helyi közintézmények munkáját is, így azokat is elkezdtem körbelátogatni. 

Igyekeztem nagy hangsúlyt helyezni a helyieket érintő problémákra, így többször voltam személyes bejáráson (lásd pl. a Dél-Pesti Szennyvíztisztító telepet, a Kis-Dunát stb.), ezen kívül a nagyobb csepeli és soroksári cégeket is elkezdtem végiglátogatni. Ahol fogadtak, ott megismertem a cégek működését, termékeit stb. Ezen kívül az Országgyűlésben is igyekeztem kihasználni a lehetőségeimet: kérdést tettem fel a Dél-Pesti Szennyvíztisztító további bővítése, az M0 további fejlesztése, A soroksári rendőrkapitányság építése, a soroksári gyilkossággal kapcsolatos nyomozás állása ügyében. Ezen kívül interpelláltam a Gerincút folytatásával kapcsolatban. Azt azért látni kell, hogy sajnos a minisztériumok részéről erős elzárkózás figyelhető meg az ellenzéki politikusokkal szemben, így lobbizni nálunk gyakorlatilag nem lehet. 

Idén három választási kampányt is végigcsináltunk, és kicsit még most is kampány üzemmódban dolgozik mindenki. Remélem az ünnepek után normalizálódnak a helyi viszonyok, és normál üzemmódban lehet majd hatékonyabb érdekérvényesítő munkát végezni. A remény hal meg utoljára. Ami igazán problémás, az az információk eljuttatása a csepeliekhez és a soroksáriakhoz. Az önkormányzati lapok sajnálatos módon nem igazán együttműködőek. 

Amire igazán büszke vagyok, az a helyi csapatunk. Nagyon lelkesek, és tényleg tenni akarnak azért, hogy jobb legyen Csepelen és Soroksáron élni. Önzetlenül segítenek a rászorulóknak, szerveznek rendezvényeket. Nagyon jó dolgom van ezzel kapcsolatban, mert nekem csak meg kell jelenni, és élvezni a programot. Különösen büszke vagyok arra, hogy a csapat pedagógus tagjai nyáron korrepetálást szerveztek az arra rászorulóknak, de volt az irodánkban egészségügyi szűrés, és rövidesen lesz jogi tanácsadás is.

És a lényeg: van önkormányzati képviselőnk a csepeli testületben, szóval Hudák János révén van rálátásunk az önkormányzati ügyekre. Ráadásul a soroksári és csepeli képviselőjelöltjeink sem kalandorként vállalták a jelöltséget, szóval mindenen rajta tartjuk a szemünket. Ebben nagy szerepe lesz Csepelen Csendes Imrének, Soroksáron pedig Ritter Ottónak, akik a választások alatt is ellátták a politikai koordinátor szerepet.

Forrás: Szabó Szabolcs facebook oldala

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr267013131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása