CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Szabó Szabolcs helyreigazítást kér a Csepeli Hírmondótól, mert a Fidesz helyi szócsöve hazudik és hamisít

2015. július 22. 05:47 - csú

szabo_szabolcs_ir-255_1.pngSzabó Szabolcs, Csepel  országgyűlési képviselője írja a saját Facebook oldalán:

Meglepve tapasztaltam, hogy a Csepeli Hírmondó legutóbbi száma több esetben is konkrét hazugságot állít. A "lex Munkásotthonnal" kapcsolatban például teljesen fiktív szavazati arányokról értekezik, de még az én szavazataimat is meghamisították.

A hétvégén levelet írtam a főszerkesztőnek, hogy hasonló terjedelemben igazítsák helyre ezen hazugságokat. Egyben felszólítottam a főszerkesztőt arra is, hogy a kiegyensúlyozott tájékoztatás érdekében a következő lapszámban közölje az olimpiai határozati javaslat vitája során elhangzott hozzászólásomat legalább akkora terjedelemben, mint azt Németh Szilárd esetében tették. Csepel megválasztott országgyűlési képviselőjének (tehát nem személy szerint nekem, hanem magának a pozíciónak) azt hiszem ez kijár...

Kíváncsi vagyok, hogy a szerkesztő teljesíti-e a törvényi kötelességét. Ha nem, akkor a bíróságon meg a Médiatanács előtt találkozunk.

Forrás: Facebook

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr867644188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása