CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Több csepeli kocsmából is kitiltották már a Happy Gang balhés énekesét

2016. szeptember 03. 04:53 - csú

happy_gang_vitamin.PNGMiként korábban beszámoltunk róla, Vitamin, vagyis Móré András söröskorsóval vert meg egy férfit egy csepeli kocsmában, a rendőrség nyomoz az ügyben. Maga a zenész egy rövid nyilatkozatot adott ki az esetről. – Az éremnek két oldala van. Nem így történt, ahogy a másik fél állítja. Az ügy még nyomozás alatt áll. Magyarázkodásra nincs okom – írta Vitamin.

Móré egykori zenésztársa, a szintén a Happy Gangből ismert Mohaman a Blikktől értesült a történtekről. 

– Az a lényeg, hogy Vitamin jól van. Én úgy szeretem, mint a felebarátom, mindig számíthattam rá. Nyugodt, békés embernek ismerem, de tény, ki lehet hozni a sodrából. Több csepeli balhéjáról is hallottam. Ha

felhergelik, nem szokta hagyni magát – mondta Moha. A Blikk megkereste annak a borozónak a tulajdonosát, akinél az incidens történt.

– Akkor értem ki, amikor a mentősök is ott voltak. András kötött bele az áldozatba, amin nem lepődöm meg. Nem ez volt az első balhéja, én kitiltottam a helyről, de úgy tudom, nem az enyém az egyetlen kocsma, ahova nem mehet – tudtuk meg a kocsmárostól.

Salamon Viktor – akinek állítása szerint lebénult a fél arca a támadástól – reméli, hogy Vitamin a törvény előtt felel majd a tettéért. A helyzetét nehezíti, hogy évek óta nem fizet tb-t.

– Valószínűleg ki kell majd fizetnem a kezeléseket. A doki szerint még egy nagy műtét is vár rám, ami után vagy rendbe jön az arcom, vagy nem – mondta Salamon.

A Happy Gang másik tagja, Cory arra kért mindenkit a Face­bookon, hogy ne keressék a történtekkel kapcsolatban, mert nem érintett. –Ne hívjon senki kérem az ügyben, mivel nem voltam ott, így tényekkel nem szolgálhatok. Nem zenekari ügymenetben történt az esemény. Köszönöm, Cory – írta a Happy Gang hivatalos Facebook-oldalára Paréj Zoltán Cory, aki megváltoztatta a hivatalos nyitóképet is. A fotón már csak ő szerepel.

Sz. B.

Forrás: Blikk

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr4311672330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása