CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

A Buckában kiderítették: A Szent Imre téri BKV-pénztár Csepel vezetői miatt nem épült meg

2017. január 25. 05:59 - csú

csepeli_hev_vegallomas.PNGCsepelen, a hévvégállomáson a még üzemelő a bérletpénztár  helyett tervezi a BKK a Szent Imre téren egy ügyfélközpont megnyitását...

A Buckai Szövetség Egyesület elnökének, Csizek  Csabának  köszönhetjük, hogy megismerhettük több csepeli titok nyitját. Miért nem épült és nyílt  még meg a Szent Imre téren a lebontott pavilon helyett a rég várt BKV-jegypénztár? Miért működésképtelenek oly gyakran a jegykiadó automaták? Miért, ki vagy kik miatt kell ezt elviselni a csepelieknek és mindazoknak, akik a Csepel-szigeti településekről érkezve itt szállnak fel a HÉV-re vagy autóbuszra? Csizek Csaba a civil kurázsi iskolapéldáját mutatta meg. Szívesen közölnénk ilyet szűkebb pátriánkból is, de addig, amíg megérkezik az első fecske,  olvasóink elé tárjuk a szigetszentmiklósi közélet mind ismertebb személyiségének egyik értékes és érdemi értesülését:

Csizek Csaba még december 23-án  kemény hangú, határozott, a BKK-nak címzett nyílt levelet tett közzé saját blogján. Ebben többek között ezt írta: "Sajnos  a Csepeli Önkormányzat rettenetesen arrogáns, pökhendi és cinikus. Semmiképpen sem mondható el az, hogy segítőkész lenne vagy együttműködő. Az információt így szinte lehetetlen küldetés tőlük megszerezni. Pontosan ezért Önöktől szeretnénk megkérdezni: Mikor jön el a BKK információs központ Budapest, Csepel Szent Imre térre? S helyes volt-e úgy hogy az nincs meg bérlet-jegypénztár nélkül hagyni egy az agglomerációból ide érkező és itt vásárló kerületet? Helyes volt-e MÉH telepi töltelékekhez küldeni?" (A nyílt levél teljes szövege ITT olvasható)

A levélre érkezett választ - megérkezése utén - haladéktalanul nyilvánosságra hozta a blog írója. Íme:

"Levelet kaptunk a BKK-tól a Csepeli jegypénztárról és az automatákról! - Változatlan formában osztjuk meg!

Budapesti Közlekedési Központ      Ügyszám: 0038/0000076/2017   Ügyintéző: Kovács Beatrix Tárgy: tájékoztatás

Tisztelt Csizek Csaba!  

Társaságunk valamint a BKV Zrt. részére 2016. december 23-án megküldött, „BKK - Már most félünk a januári soroktól a bérlet-jegypénztárak esetében” tárgyú elektronikus levelével kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk.

Köszönjük, hogy az értékesítési, ügyfélkiszolgálási tevékenységünk színvonalát folyamatosan nyomon követi, és a januári, kiemelt terhelést jelentő időszakban javaslatával segíteni szeretné munkánkat.

Tájékoztatjuk, hogy Csepelen, a hévvégállomáson nem zárt be, hanem továbbra is üzemel a bérletpénztár a 2016-ban megszokott nyitvatartási idővel. E bérletpénztár helyett tervezzük Csepel, Szent Imre téren egy ügyfélközpont megnyitását, ahol a jegy- és bérletvásárlás mellett egyéb, közlekedéssel kapcsolatos ügyek intézését is biztosítani tudjuk. Ez a fejlesztés a tér átépítésével van összefüggésben, így valóban az önkormányzati beruházástól függ a megvalósítás időpontja, ezt sajnos nem tudjuk egyértelműen behatárolni.

A jegy- és bérletkiadó automatáink üzemkészségét sajnos több helyen is lerontják a rongálások, manipulációs kísérletek. Nem általános, de egyedi esetekben nem is zárható ki, hogy másfél napos üzem után újabb külső behatás nyomán a gép üzemen kívül kerül. A különféle manipulációs kísérletekre válaszként ugyanakkor folyamatosan fejlesztjük a gépeket (így hatásos lépéseket tettünk a bankjegy-visszahúzás bevezetésével az ellen, hogy egyesek rosszindulatú módon jogosulatlanul megszerezhessék a visszajáró bankjegyeket, illetve dolgozunk az érmekiadó rendszer tömítéses manipulációinak visszaszorításán is).

Szeretnénk megemlíteni, hogy a hírek szerint 20 000 forinttal fizető ügyfelünk esetét alaposan kivizsgáltuk, és nem találtunk sem hibás működésre utaló jelet, sem az említett címlet használatára utaló nyomot – ezzel kapcsolatban kiadott közleményünket a http://www.bkk.hu/2016/09/nem-karositotta-meg-automatabol-berletet-vasarlo-ugyfelet-a-bkk/?s=H%C3%9ASZEZ címen éri el közvetlenül.

Az automatánál történő vásárlás biztonsági szintjével a bankautomatáknál megszokott rendszerhez törekszünk igazodni, a gépekben beépített kamerarendszer működik, egy esetleges bűncselekmény kapcsán a jogszabályban meghatározottak szerint a nyomozó hatóság rendelkezésére bocsátjuk a felvételeket.

A január elején várható nagyobb vásárlási igényekre a lehetőségek szerint készültünk. A munkanapok és ünnepek megoszlása alapján az volt várható, hogy bár a 2-ai és 3-ai nap, illetve január 9. nagyobb kereslettel fog járni a szokásosnál, azonban az előző évihez hasonló tömeges vásárlásra nem kell számítani. A meghirdetett nyitvatartási idők és kiszolgálási kapacitás biztosításával vártuk az év elejét, és felmérésünk szerint a sorban állók száma jelentősen el is maradt az egy évvel korábbitól. Kampányunkban (elsősorban a http://www.bkk.hu/2016/12/vegyen-eves-budapest-berletet-es-nyerjen/ oldalon, honlapunk nyitó oldalán is elérhető leírásban) és a kapcsolódó kommunikációban ügyfeleink figyelmébe ajánlottuk az elővételt, illetve a kevésbé forgalmas időszakokban történtő vásárlás lehetőségét. Ezen kívül a naptári éves érvényességű Budapest-bérletek érvényességi idejét meghosszabbítottuk.

Egyes, kiemelt helyszíneken – tekintettel a nagyobb számú vásárlóra – a jegy- és bérletkiadó automatákat az azok közelében szolgálatot teljesítő biztonsági őrök is nagyobb gonddal felügyelték, sőt, szükséges esetben a vásárláshoz is tudtak segítséget nyújtani, így ezzel együtt reményeink szerint érzékelhetően javítani tudtuk az év első munkanapjaiban vásárlók helyzetét.

Tájékoztatjuk egyúttal, hogy „Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kíván a Buckai Szövetség Egyesület” tárgyú elektronikus levelét köszönettel megkaptuk, ezúton kívánunk  Önnek sikerekben gazdag, boldog új évet!

Budapest, 2017. január 19.                         

                                                    Üdvözlettel:

Várkonyi Ágnes

 Levelezési ügyfélszolgálat vezető

 BKK Zrt.

Jogorvoslati lehetőség: Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, közvetlenül a Budapesti Békéltető Testülethez (1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Postacím: 1253 Budapest, Pf. 10., e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, telefonszám: +36 (1) 488 2131) fordulhat jogorvoslatért."

Forrás: buckaiszövetse.blog.hu

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr4412146711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása