CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Némák és bénák Csepel mai fideszes vezetői, ha a HÉV-ről kérdezik őket

2018. február 10. 05:59 - csú

harom_majom_nem_lat-nem_hall_-nem_beszel.PNGMorovik Attila alpolgármester Borbély Lénárd polgármester és Ábel Attila alpolgármester, vagyis a  csepeli önkormányzat vezetői nem hallanak, nem látnak, nem beszélnek ha a Csepeli HÉV jövőjéről kérdezik őket

 A Csepeli HÉV  2016-ban útjába került az orbáni olimpiai álomnak,  ezért villamossá züllesztették volna.

A hat kocsis HÉV szerelvény utasforgalmát 2 Combinó villamos tudná elvinni. Ebben az esetben azonban fel kellene vennie a sebességet és a megfelelő járatsűrűséget! Ez konkrétan azt jelenti, hogy ha csúcsidőben a Csepeli HÉV 5 percenként közlekedik, akkor a Combinóknak 2 percenként kellene közlekedni! 2 percenként egy irányba, ami azt jelenti, hogy egyes utak kétirányú forgalom esetében 50 másodpercenként vagy 1 percenként lennének feltartva. A II. Rákóczi Ferenc út esetében ez véget vetne Csepel és az így is közlekedési problémákkal küzdő Csepel sziget közlekedésének, míg a Soroksári út ilyen sűrű keresztezése esetében Dél Pest közlekedése szűnne meg!

 A csepeli önkormányzat - miközben egyetlen képviselője se kampányolt az előző választás során a HÉV megszüntetésének ígéretével -  oly mértékben válságba került a kérdés miatt, hogy

egyszerre, de egymást teljes mértékben kizáró lehetőségeket tartott fenn!

Fenntartotta a villamos elhozatalát és ebben az volt az ígérete, hogy az alacsony padlós és klimatizált a jelenlegi szerelvények és azok elavultsága, akadály mentessége ellenében! Ezzel elárulta, hogy nem ért ehhez a kérdéshez és nem fedezte fel, hogy alacsony padlós HÉV-nek megfelelő gyorsvasutak Európa és a világ számtalan országában igenis léteznek és közlekednek!

 De nem elég, hogy a villamost támogatta, hanem ezzel egy időben támogatta az Észak-Déli Regionális Gyorsvasút tervet ugyanazon a vonalon és ugyanazon a helyszínen!

 A baj ezzel csak az, hogy az egyik az egy echte villamos hálózat, míg a másik egy gyorsvasút és félig-meddig metró hálózat! S e kettő egy vonalon biztosan nem tud elférni! S, aki ilyet mond annak fogalma sincs arról miről beszél!

 Fogalma sincs miről beszél, ami önmagában véve nagy baj, de az hogy beszélni se akar erről a lakossággal, a szomszédos, de érintett településekkel és azok civiljeivel talán még nagyobb baj! Ugyanis ebben az esetben meglátásunk szerint találkozik az arrogancia a hozzá nem értéssel! S ne feledjük minket is Szigetszentmiklósiként a Csepeli Önkormányzat a Szigetszentmiklósi Önkormányzathoz küldött, hogy velük vitassuk meg a Csepeli HÉV kérdését! Nem mintha a Csepeli HÉV Szigetszentmiklóson közlekedne, s nem mintha Szigetszentmiklós és az azt körbe vevő települések lakossága,  mivel közlekednek a HÉV-vel ne lenne érintett!

Érdekesség ugyanakkor, hogy mivel nem kaptunk választ és természetesen most sem, amely a 2016-os hozzáállás után már meg sem lepett bennünket bementünk a hivatalba, hogy megkérdezzük ismételten miért nem vagyunk méltóak a válaszra!

A sajtófőnök azt nyilatkozta, hogy Németh Szilárd megírta ezzel kapcsolatos elképzeléseit a Csepeli Hírmondóba! Az a Németh Szilárd, aki nem állt ki a Csepeli HÉV megmentése mellett! Az a Németh Szilárd, aki nem állt ki a Ráckevei HÉV Közvágóhíd és Pesterzsébet közötti sín felszedése ellen! Az a Németh Szilárd, aki állomnak tekintette volna az Olimpiát, amely csak a Csepeli és a Ráckevei HÉV vegzálása miatt visszaküldte volna Csepelt, Csepel szigetet és Dél Pestet a kőkorba! Az a Németh Szilárd, aki biztosan nem kapott felhatalmazást a Csepeli HÉV megszüntetésére és elpusztítására, de aki mikor ez napirenden volt, akkor Csepeli Önkormányzattal együtt e kérdésben egyetlen egy lakossági fórumot se tartott! Egyetlen egyszer se kérdezte meg e vonatkozásban és e kérdésben a lakosságot!

Az ellenzék ezzel szemben megtette! Megkérdezte a Csepeli HÉV-vel kapcsolatban az embereket! Fórumokat tartott úgy Szabó Szabolcs (EGYÜTT), mint Hudák János (Párbeszéd). Viszont az Önkormányzat nemcsak, hogy nem tartott fórumot e kérdésben, de azokat akik ezeken megjelentek rögtön lelibsizte! Ez volt az egyetlen hozzászólni valója! Ez volt a szakmai érve is!

Nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy lesz-e egyáltalán a Csepeli HÉV sorsáról összeszedett és értelmes válasz, melyet mi kapunk! Vagy azért, mert lokálpatriótaként aggódunk területünkért és közlekedésünkért, valamint a Csepeli és Ráckevei HÉV-ért, ezért már mi is nemzetbiztonsági kockázatot jelentünk, hiszen ezt az utóbbi időben egy személyben dönti el a kedves képviselő Úr! Ami persze nem baj, de jó érzésű embert eltölt az egészségére vnatkozó komoly aggodalommal!

Egyébként e kérdésben jó híreket is lehet hallani! Egyre komolyabb tervként létezik, hogy a Csepeli HÉV-et és a Ráckevei HÉV-et Boráros térnél egyesítik és egyesítve viszik be Kálvin térre! Ez szakmai terv, melyre úgy tűnik épp most a döntéshozók is hajlanak, de reméljük nemcsak a választások és nem csak a kampány miatt.

 Csizek Csaba

Buckai Szövetség Egyesület

elnök

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr113637692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása