CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Térdre, imához! Kiderült, mi van a füle mögött Semjénnek és a leterített áldozatának?

2018. március 28. 01:23 - csú

semjen_zsolt_a_szarvassal.jpgSzarvashibát vétett Svédországban Semjén Zsolt. Orbán Viktor helyettese erre szemlátomást még büszke is...

Csak azt szeretné elérni, hogy az illegális vadászatok szervezői ne lőjék ki több rénszarvasát – ezt mondta a számi Niklas Johansson a Klubrádiónak, akinek az állatát Semjén Zsolt kilőtte, ezért a rendőrséghez fordult. Szerinte a miniszterelnök-helyettes tette lopásnak minősül.

„A médiából értesültem a történtekről. Amikor a honlapokon megláttam a fotókat a magyar politikusról és a rénszarvasról, egyből tudtam, hogy az enyém volt az állat. A fülén lévő jelzésről felismertem” – mondta Niklas Johansson.

 „Ezután rögtön a rendőrséghez fordultam. Azt szeretném elérni, hogy felelősségre vonják a vadászat szervezőit, mert ami történt, törvénytelen. A rénszarvasok szabadon élnek, de gyakorlatilag háziasítottak és amit kilőttek, az én tulajdonom” – folytatta.

A képek alapján úgy tűnik, Semjén Zsolt nem csak egyszer gondolta úgy, hogy jó ötlet rénszarvasra vadászni.

 „Egy 2016-os kép alapján egyértelműen meg tudom mondani, hogy azon az én rénszarvasommal pózol a politikus. Láttam egy 2017-eset is, amit egy másik helyen fotóztak. Azon nem látszik az állat füle, ami alapján beazonosíthatnám, ezért azt nem tudom, hogy az enyém-e” – állította Niklas Johansson.

Semjén Zsolt tettéről Niklas Johansson azt mondta, arra ő lopásként és orvvadászatként tekint.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr4213779900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tarjányi László 2018.03.28. 08:19:50

Fideszes, KDNP-s egy kutya, tolvaj mindenképpen! Van amelyik a pénzünket lopja, van amelyik meg a más rénszarvasát!
süti beállítások módosítása