CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Pál Éva, a Neoton egykori sztárja a Csepeli Piac csillaga lett

2018. augusztus 11. 05:34 - csú

pal_eva_neoton_a_piacon_-2018-08-08-bors.pngNagylemez után egy kis tej

Heti háromszor 17 órát dolgozik a csepeli piac kisboltjában a Neoton és a Kócbabák egykori sztárja. Pál Éva a Borsnak elmondta, eleinte tartott attól, hogy egy-két vevő beleköt, kákán is csomót keres majd. Az sem lepte volna meg, ha kárörvendő, kaján megjegyzéseket tesznek a kuncsaftok a rivaldafényből piaci boltba került énekesnőre, aki manapság párizsit szeletel, tejeskannát cipel. Néhány nap alatt azonban kiderült: a piacon nagyon szeretik.

Évát a Bors munkakezdéskor kereste fel a kisboltban. Az énekesnőnek azért kellett elvállania ezt a szakmájába nem igazán vágó munkát, mert súlyos anyagi gondokkal küzd. Svájci frankos hitele miatt adósságcsapdába került, és a bank bármikor eladhatja a házát, amelyben fiával, Tamással él. Mivel énekesnőként nem jutott munkához, elhatározta, bármilyen munkát elvállal, hogy az otthonát ne árverezzék el. Szerencsére

Tamás anyagilag segíti, és barátnője, Niki is a segítségére sietett. Éva az ő kis üzletében dolgozik a csepeli piacon.

– Nem magas az órabérem, de amikor be kell fizetni a sárga csekkeket, igenis jól jön ez a pénz. Én olyan vagyok, hogy bármilyen munkát tudok szeretni. Van olyan vevő, aki azóta jár ide, amióta én itt vagyok – mesélte nevetve a Borsnak a diszkókorszak egyik kedvence. – Az úr azt mondja, miattam jön a piacra. Egy másik alkalommal épp kenyeret szeleteltem, amikor egy fiatalember váratlanul rám szólt: Évike énekeljünk egyet! Azt válaszoltam, szó sem lehet róla, most kenyeret vágunk. Egy másik úr, amikor reggel vagyok, mindig beköszön: Jó reggelt művésznő!

Éva már belejött a munkába, de néhány dolgot nem képes megszokni.

– Ha reggel hétre kell jönnöm, már vasárnap stresszelek, hogy miként fogok felkelni másnap hatkor. Estére sokszor megfájdul a lábam az állástól, de a harmincliteres tejeskanna cipelése sem a kedvencem. A párizsiszeletelés például a könnyebb munkák közé tartozik, ám előfordul, hogy hol a bolt, hol a vevő javára tévedek egy-két dekát, de ellenőrzésre ott a mérleg. Szerencsére ebből még sosem volt baj.

pal_eva_neoton_a_csepeli_piacon-2018-08_-bors.png– Dolgoztam bioboltban is, de az megszűnt. Megvettem volna, ha lett volna rá félretett pénzem. Arra azonban én sem gondoltam, hogy egyszer párizsiszeletelésből kell megélnem – folytatta Éva, akinek édesapja, Pál József Kossuth-díjas feltaláló volt.

Az énekesnő még nem tudja, elárverezik-e a házát, de nem vesztette el a re­ményt, hogy fiával maradhat az ingatlanban.

– Két lehetőség van. Eladhatjuk a fél házrészt a telekkel, akkor jobban járnánk, kevesebb tartozás maradna. Ha a részletfizetés mellett döntünk, akkor tízmilliós tartozás marad a házon, és az rengeteg.

H.G.

Forrás: Bors

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr4814172565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása