Facebook

Megvan a véleményük

Naptár

szeptember 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Most olvassák

A Facebookon a Csepel Újságban
olvashatók cikkeink

Programkínáló

B u l v á r

Miért van káosz a csepeli közlekedésben?

2019.03.22. 05:46 csú

csepeli_kozlekedesi_kaosz_2018-szeptember_-2.PNGSikerült megismételni az őszi zűrt Csepel útjain

A honvédelmi politikai államtitkár, Németh Szilárd  szózatot intézett a csepeli népéhez. Elmondta, hogy a mostani, - szinte elviselhetetlen közlekedési helyzet -  romlani fog. A rezsibiztos a hályogkovácsok biztonságával közölte, hogy az M0-ás felújítása új szakaszba lép, ami az eddigieknél is nagyobb közlekedési káoszt fog okozni Csepelen, és az agglomerációban. A disznóvért kedvelő ember nem beszélt arról, hogy ha tudta (és tudta!) hogy ekkora bajt okoz a koordinálatlan és előkészítetlen felújítás, miért nem tettek megelőzése érdekében semmit. Miért nem szervezték meg jobban az M0 híd, és útfelújítást? 

Mi, az arra járók látjuk, hogy a körgyűrűn végzett tevékenységet jogfenntartásnak sokkal inkább lehet nevezni, mint munkavégzésnek. A kilométereken át lezárt, elterelt területen, a dugóban araszoló gépkocsikból alig-alig látni dolgozó embert, vagy gépet. (Hogy valamikor lehetnek, azt a tömérdek Toy-toy WC demonstrálja!) Mintha órabérben dolgoznának! A vállalkozások talán nem is a feladat mielőbbi elvégzésére, sokkal inkább a busásan jövedelmező időtöltésre vannak ösztönözve?

Abban is kételkedünk, hogy ez az M0 szakasz annyira elhasználódott lett volna, hogy időszerűvé vált a felújítsa. Korábban arra autózva sem kátyúkat, sem nyomvájatokat nem lehetett észlelni. Csoda is lett volna, hisz szinte nem volt olyan hétvége, hogy burkolat-, dilatáció-, padkajavítás, vagy elválasztó panelek cseréje miatt le ne zárták volna ezt a szakaszt. Sose tudta az arra közlekedő, hogy ezt miért csinálják. Az volt az általános vélekedés, hogy az autósok bosszantására, és a költségvetési, később az EU-s pénzeinek lenyúlására végzik ezt a permanens felújítást, részleges lezárást.

Egy ilyen nagy munka elkezdése előtt a némethi figyelmeztetésen kívül jó lett volna, ha a csepeli közlekedést is felkészítették volna erre a várható krízisre. Például azzal, hogy

nem leállítják a szocialisták által épített gerinc utat, hanem befejezik azt. Elvégezhették volna az M0-ig való meghosszabbítást, és megépítik a zavartalan ráhajtási lehetőséget.

Ellenzékben dühösen követelték, most még sem tették a Corvin csomópont kétszintű megépítését. Megoldhatták volna a szintén szocialisták által épített Csepeli út rávezetését a gerinc útra, hogy csökkentsék a belvárosi forgalmat, a forgalmi dugót. A Gubacsi híd és rávezető szakaszainak megépítése is az előmunkálatok része lehetett volna.

A szintén szocialisták által kezdeményezett és az akkor ellenzéki fideszesek által megtorpedózott többszintes parkoló lemez megépítésével lehetővé tehették volna, hogy a kerületben lakók is tudjanak közlekedni, parkolni! Pénz volt rá! A mostaniaknak 2018-as zárás alapján az oktatás nélkül 36 milliárdos volt a költségvetése. Ez háromszorosa, vagy négyszerese, az oktatás nélküli szocialista éves lehetőségeknek. 
Mi hiányzott hát? Az együttérző képesség, és a felkészültség! 

HORVÁTH GYULA

Forrás: Facebook

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr3614699942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.