Facebook

Megvan a véleményük

Naptár

október 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Most olvassák

A Facebookon a Csepel Újságban
olvashatók cikkeink

Programkínáló

B u l v á r

Milliós prémiumot kapott Vida István, aki a Németh Szilárd receptjeit bemutató Csepeli Hírmondót adja ki

2019.05.22. 00:01 csú

vida-borbely-nemeth-777_2.pngÉdes hármasban: Németh Szilárd (középen) kifőzte, Vida István (balszélen) tálalta és Borbély Lénárd (jobbszélen) ezt mind megetette volna a kerületiekkel. Vida prémiuma az idén is összejött, de a csepeliek nem nyelték le, amit ez a trió összehordott...

A fideszes vezetésű csepeli önkormányzat képviselő-testülete Borbély Lénárd polgármester előterjesztésére az éves alapbére 50 százalékát kitevő prémiumot szavazott meg Vida Istvánnak, a Csepeli Városkép Kft. ügyvezetőjének – írta meg a 24.hu.

Az előterjesztés szerint a havi 850 ezer bruttót kereső Vida a többi között azzal érdemelte ki a jutalmat, hogy az általa vezetett önkormányzati cég a 2018-as futball-világbajnokság idején jól működtette a csepeli szurkolói arénát, a Családok Éve programok keretében három alkalommal is rendezett családi hajókirándulást, valamint 1800 nyugdíjast is meghajóztattak.

A többmilliós prémiumról szóló döntésben nem tettek említést arról, hogy a szintén Vida irányítása alá tartozó, önkormányzati fenntartású Csepeli Hírmondó miatt tavaly 1,3 millió forint összegű bírságot kellett fizetnie a fenntartónak. A büntetést a Kúria rótta ki az országgyűlési választások idején. A lapra azért rótták ki a jogerős elmarasztalást, mert jogszabálysértő volt Németh Szilárd és a Fidesz népszerűsítésének mértéke, az ellenzék kiszorítása. A Fidesz parlamenti képviselője és volt csepeli polgármestere külön főzőrovatot kapott a lapban, miközben az ellenzéknek nem adott teret a megnyilvánulásra.

Egy közadatkérés nyomán februárban derült ki, hogy a

kéthetente minden kerületi postaládába bedobott lap 2018-ban 40,7 millió forintjába került az önkormányzatnak.

A lap nemrég megint a választási bizottság elé került, mivel az ellenzéki politikusok továbbra sem kapnak teret: a Fővárosi Választási Bizottság idén is elmarasztalta a lapot, és 149 ezer forint bírságot szabott ki, de a pénzbüntetést az NVB eltörölte, mondván,  a politikai kiegyensúlyozatlanság mögött nem találtak szerkesztői szándékosságot. A Csepeli Hírmondó újabb elmarasztalása viszont hatályban maradt.

A Csepeli Városkép Kft. honlapjára május elején kikerült 2018-as szerződésekből tűnt ki az is, hogy a cégen keresztül finanszírozták Németh Szilárd kampánybuliját is. Az országgyűlési választás előestéjén rendezett Daru-dombi rendezvényen, amit a 21ora.hu szerint utólag megpróbáltak családi napként feltüntetni, Németh arcképével felcímkézett ingyen sört osztogattak.

Tíz évvel ezelőtt egyébként még a Fidesz támadta Vida István tevékenységét, aki akkoriban a szocialista vezetésű csepeli önkormányzat által támogatott helyi tévé, a Csepp Televízió főszerkesztője volt. Németh Szilárd akkor azzal vádolta Vidáékat, hogy közpénzen segítik a szocialisták adatbázis-építését.

Forrás: 24.hu és 444.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr6614843316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.