Facebook

Megvan a véleményük

Naptár

szeptember 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Most olvassák

A Facebookon a Csepel Újságban
olvashatók cikkeink

Programkínáló

B u l v á r

A fideszes propagandáért kirótt büntetést is a csepeliek fizetik meg

2019.07.23. 05:43 csú

vida-borbely-nemeth-777_2.pngÍgy mulat három magyar úr: csepeli közpénzből fizetik a büntetést, és nincs személyi következménye

A 21ora.hu számolt be arról, hogy egy közérdekű adatigénylésből derült ki: semmiféle következménnyel nem járt a csepeli önkormányzat cégénél a közpénzből kiadott, de ennek ellenére fideszes propagandát terjesztő Csepeli Hírmondó több millió forintra való megbüntetése.

A kerületi ellenzéki hírblog elöljáróban emlékeztet: csepeli önkormányzati lapról először is azt kell tudni, már azon túl, hogy 2010 óta gyakorlatilag a csepeli Fidesz kampányfüzeteként kerül kiadásra, hogy évi 40 millió forintjába kerül a kerületi adófizetőknek.

A továbbiakban a 21 óra emlékeztet rá, hogy  a Csepeli Hírmondó néven megjelentetett kiadvány a 2018-as országgyűlési választási kampányban már olyan szintre emelte a Fidesz és Németh Szilárd reklámozását, hogy az a választási bizottságnak is sok volt. Meg is büntették a lapot kiadó önkormányzati céget, mégpedig 1,3 millió forintra, a csepeli ellenzék pedig felszólította Németh Szilárdot és a fideszes városvezetést, hogy ne a kerületi közkasszából, hanem a saját zsebükből fizessék be a büntetést, amit kizárólag nekik köszönhetően kapott a

közpénzből gazdálkodó Csepeli Városkép Kft. Ahelyett azonban, hogy a csepeli Fidesz, vagy személyesen Németh Szilárd vállalta volna be a büntetést, a Városkép Kft. tavalyi beszámolójából kiderült, hogy a bírságot a cég maga, vagyis közpénzből fizette.

Ráadásul a pofátlan propagandával sem álltak le: az idei európai választási kampányban is sikerült olyan gusztustalanul túltolniuk saját magukat, továbbá az ellenzékről való hazudozást, hogy a  választásokért felelős testület ismét kénytelen volt megállapítani, hogy

a Csepeli Hírmondó több lapszámában is megsértette az esélyegyenlőség elvét az uniós választásokat megelőző kampányidőszakban.

A tavaszi lapszámokért 149 ezer forintos bírságot róttak ki a Csepeli Hírmondót kiadó Városkép Kft.-re, de természetesen e helyütt sem számoltunk be arról, hogy az ezért felelős személyek személyes vagyonukkal vállaltak volna felelősséget a botrányos büntetésért.

Sőt:

egy közérdekű adatigényléséből már az is tudható, hogy a világon semmi következménnyel nem járt a nettó fideszes propagandát terjesztő Csepeli Hírmondó kiadójánál a közel másfél millió forintos büntetés.

Az adatigénylésre maga az igénylő hívta fel a 21óra figyelmét. Bogád Zoltán újságíró, ellenzéki aktivista az MSZP-vel közösen fordult a bírságokat kiszabó Fővárosi Választási Bizottsághoz, és azt a kérdést tette fel a csepeli önkormányzatnak, hogy volt-e belső vizsgálat a büntetés miatt?  Állapítottak-e meg felelősséget valakivel szemben? A Városkép Kft. élt-e bárkivel szemben házon belül kártérítéssel, vagy más módon fellépett-e?

Az önkormányzat jegyzőjétől érkezett válaszból pedig kiderül, hogy semmilyen vizsgálat nem indult, így aztán felelőst sem találtak, és Szeles Gábornak arról sincs tudomása, hogy házon belül bárkinek benyújtották volna az egészen pontosan 1 millió 450 ezer forintos számlát.

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr614971146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.