CSEPELIEK ÚJSÁGA - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://csepeliek.blog.hu/2017/07/03/elveszi_a_rigo_a_nyugdijasoktol_az_ingyenes_bkv-utazas_lehetoseget/full_commentlist/1#c42502187
Válasz erre: Elveszi a RIGO a nyugdíjasoktól az ingyenes BKV-utazás lehetőségét?
2024-03-19T10:18:25+01:00
2024-03-19T10:18:25+01:00
Tau Ceti
http://blog.hu/user/802785
nem
https://csepeliek.blog.hu/2015/01/09/emlekezzunk_1945_januar/full_commentlist/1#c42400141
Válasz erre: EMLÉKEZZÜNK! 1945. JANUÁR 9.
2024-01-11T23:50:39+01:00
2024-01-11T23:50:39+01:00
Csepeli Peti
http://blog.hu/user/1364028
Köszönöm szépen ezt az írást!
https://csepeliek.blog.hu/2023/08/18/hodolat_a_kormanynak_es_dicshimnusz_a_polgarmesterrol_a_csepeli_szocsoben_nem_kozepiskolas_nem_jedli/full_commentlist/1#c42199031
Válasz erre: Hódolat a kormánynak és dicshimnusz a polgármesterről a csepeli szócsőben - nem középiskolás (nem jedlikes) fokon
2023-09-01T22:55:15+02:00
2023-09-01T22:55:15+02:00
sóhegy049
http://blog.hu/user/572933
Olvasom, hogy a patás köpését kiplakátolták? Komoly wazze. :-)
https://csepeliek.blog.hu/2023/08/27/szazhusz_uj_lakas_epiteset_tervezik_a_cirmos_setanyra_a_volt_pedagogus_szallo_helyen/full_commentlist/1#c42199027
Válasz erre: Százhúsz új lakás építését tervezik a Cirmos sétányra, a volt pedagógus szálló helyén
2023-09-01T22:52:50+02:00
2023-09-01T22:52:50+02:00
sóhegy049
http://blog.hu/user/572933
Ez is Gerulus, mint minden más?
https://csepeliek.blog.hu/2023/06/14/kire_nincs_szukseg_csepelen/full_commentlist/1#c42094638
Válasz erre: Kire nincs szükség Csepelen?
2023-06-16T19:26:39+02:00
2023-06-16T19:26:39+02:00
Árpád Fodróczi
http://blog.hu/user/1308813
Napokkal ezelőtt olvastam az ldexnek adott interjuját Borbély Lénárdnak tele van csúsztatásokkal azt hiszem megírtam melyik részen láttam<br />
a problémákat.
https://csepeliek.blog.hu/2023/03/10/marakodas_a_csepeli_civil_szervezetek_tamogatasaert/full_commentlist/1#c41943090
Válasz erre: Marakodás a csepeli civil szervezetek támogatásáért
2023-03-23T14:34:12+01:00
2023-03-23T14:34:12+01:00
csú
http://blog.hu/user/673420
<a href="https://csepeliek.blog.hu/2023/03/10/marakodas_a_csepeli_civil_szervezetek_tamogatasaert?full_commentlist=1#c41940492" class="reply_nick_1629144" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41940492 );">@Csatári Sándor</a>: Köszönjük a hírt. Mi történt 17-én?
https://csepeliek.blog.hu/2023/03/10/marakodas_a_csepeli_civil_szervezetek_tamogatasaert/full_commentlist/1#c41940492
Válasz erre: Marakodás a csepeli civil szervezetek támogatásáért
2023-03-22T10:23:12+01:00
2023-03-22T10:23:12+01:00
Csatári Sándor
http://blog.hu/user/1629144
A március 24-tervezett adományozást a civil abszolválta! Egy hete, pénteken!
https://csepeliek.blog.hu/2023/02/28/hol_tart_a_csepel_sc_felviragoztatasa_rezsibiztosi_modra/full_commentlist/1#c41887794
Válasz erre: Hol tart a volt Csepel SC létesítményeinek felvirágoztatása rezsibiztosi módra?
2023-02-28T06:15:33+01:00
2023-02-28T06:15:33+01:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
Mar nem lehet csak ugy bemenni sportolni, le van zarva. 50-56 milliárd forintot kivannak beletolni es abbol sokat lecsapolni maguknak! Lehet ezen gondolkozni, ellopjak az utolso csepeli vagyont is.
https://csepeliek.blog.hu/2023/02/23/titokban_megalakult_a_fidesz_uj_csepeli_szervezete_a_partonkivuliekbol/full_commentlist/1#c41874298
Válasz erre: Titokban megalakult a Fidesz új csepeli szervezete a pártonkívüliekből?
2023-02-23T08:50:11+01:00
2023-02-23T08:50:11+01:00
Árpád Fodróczi
http://blog.hu/user/1308813
Most kell minden csepelinek észnél lenni egy fő ellensége van és erre kell koncentrálni, Németh Szilárd, ütni, vágni, megalázni ahol éred ezzel is csepel vagyonát véded.
https://csepeliek.blog.hu/2023/02/05/egy_het_csepel_lefokozasa_a_civakodo_fideszes_keruletvezetok_asszisztalasaval_folyik/full_commentlist/1#c41831874
Válasz erre: Csepel lefokozása a civakodó fideszes kerületvezetők asszisztálásával folyik - Egy hét
2023-02-06T17:42:21+01:00
2023-02-06T17:42:21+01:00
lutria
http://blog.hu/user/10045
"a lomtalanítás időpontjának meghatározására nincs befolyása a csepeli vezetésnek,"<br />
Hogyhogy?Úgy ~6 éve a Lénárd büszkén vállalta hogy -lakossági panaszok miatt-ő tetette át a lomtalanítást a nyári időpontról télire-mondván hogy a lomizók akkor majd fázni fognak és nem kötöznek majd szemét mellé napokra...
https://csepeliek.blog.hu/2023/02/02/csepelen_repkedo_tizmilliardok_nemeth_egyik_presztizs-beruhazasa_felett/full_commentlist/1#c41831848
Válasz erre: Csepelen repkedő tízmilliárdok Németh egyik presztízs-beruházása felett
2023-02-06T17:35:22+01:00
2023-02-06T17:35:22+01:00
lutria
http://blog.hu/user/10045
A tankerületi központ már elköltözött valahova,bontják az épületet.
https://csepeliek.blog.hu/2023/02/02/csepelen_repkedo_tizmilliardok_nemeth_egyik_presztizs-beruhazasa_felett/full_commentlist/1#c41822554
Válasz erre: Csepelen repkedő tízmilliárdok Németh egyik presztízs-beruházása felett
2023-02-02T19:31:08+01:00
2023-02-02T19:31:08+01:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
Es mi van a Csepel palyaval? Kapu atszerelve?! A korabbi berlok? Kirakva?
https://csepeliek.blog.hu/2023/02/01/hiany_es_pazarlas_csepelen_a_kormanyzati_osztogatas_mellett/full_commentlist/1#c41819844
Válasz erre: Ajándék ló - Hiány és pazarlás Csepelen a kormányzati osztogatás mellett
2023-02-01T15:18:42+01:00
2023-02-01T15:18:42+01:00
csú
http://blog.hu/user/673420
<a href="https://csepeliek.blog.hu/2023/02/01/hiany_es_pazarlas_csepelen_a_kormanyzati_osztogatas_mellett?full_commentlist=1#c41819334" class="reply_nick_1308813" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41819334 );">@Árpád Fodróczi</a>: Kedves Fodróczi Árpád! Megköszönve érdeklődését csak a tényt rögzítjük: cikkünkben sem most, sem korábban nem írtuk le azt, hogy Németh Szilárd CSEPEL országgyűlési képviselője. Ez már 2014. óta így van, és szeretnénk, hogy a jövőben is így maradjon. Azt viszont érdeklődéssel figyeljük, hogy a feloszlatott csepeli Fidesz-szervezet romjain mi bújik majd elő.
https://csepeliek.blog.hu/2023/02/01/hiany_es_pazarlas_csepelen_a_kormanyzati_osztogatas_mellett/full_commentlist/1#c41819334
Válasz erre: Ajándék ló - Hiány és pazarlás Csepelen a kormányzati osztogatás mellett
2023-02-01T08:10:42+01:00
2023-02-01T08:10:42+01:00
Árpád Fodróczi
http://blog.hu/user/1308813
Ez az új rangját Németh Szilárd nak nem ismerem ami a cikk végén szerepel ? Mert úgy tudom a választott országgyűlési képviselők dr. Szabó Szabolcs .
https://csepeliek.blog.hu/2023/01/05/orokosok_tetlensege_kommunikacios_takaro_kitekinto_az_ev_vegen_tortent_csepelen/full_commentlist/1#c41752308
Válasz erre: Örökösök tétlensége - Kommunikációs takaró - Kitekintő - Az év végén történt Csepelen
2023-01-05T12:45:46+01:00
2023-01-05T12:45:46+01:00
Árpád Fodróczi
http://blog.hu/user/1308813
Jó a cikk
https://csepeliek.blog.hu/2022/11/23/miert_hagytak_tonkremenni_a_csepeli_napkohot_a_keruletvezetok/full_commentlist/1#c41665964
Válasz erre: Miért hagyták tönkremenni a csepeli „napkohót” a kerületvezetők?
2022-11-23T19:39:19+01:00
2022-11-23T19:39:19+01:00
lutria
http://blog.hu/user/10045
Sajnos a tükrei teljesen be vannak mattulva,teljes felújításra szorulna,tutira nem lenne olcsó...<br />
Az tényleg érdekes hogy se meg nem javítják,se le nem szedik,megvárják míg lejön magától egy viharban a karbantartás hiánya miatt?
https://csepeliek.blog.hu/2022/07/30/egyszer_volt_a_csepel_aruhaz_megnyitasa_1966_augusztus/full_commentlist/1#c41502991
Válasz erre: Egyszer volt... A Csepel áruház megnyitása: 1966. augusztus 1.
2022-07-30T11:36:33+02:00
2022-07-30T11:36:33+02:00
hegyépülés
http://blog.hu/user/1088854
+ azóta mekkora egy retek környék lett, undorító...<br />
Egy igazi cigánytanya, pfej.
https://csepeliek.blog.hu/2022/07/30/egyszer_volt_a_csepel_aruhaz_megnyitasa_1966_augusztus/full_commentlist/1#c41502987
Válasz erre: Egyszer volt... A Csepel áruház megnyitása: 1966. augusztus 1.
2022-07-30T11:35:02+02:00
2022-07-30T11:35:02+02:00
hegyépülés
http://blog.hu/user/1088854
Délben, 2 órakor.
https://csepeliek.blog.hu/2022/06/10/csepeli_botranytol_visszhangzik_a_hazai_media/full_commentlist/1#c41442975
Válasz erre: Csepeli botránytól visszhangzik a hazai média
2022-06-10T10:29:27+02:00
2022-06-10T10:29:27+02:00
Árpád Fodróczi
http://blog.hu/user/1308813
Már két helyen kétszer olvastam el ezt az Ábel Attila azt hiszem Népszavás interjut<br />
de én nem bízom ebben az emberben mert olyan mint a "szélrózsa" mert szerintem ahogy beleolvastam egy másik csepeli oldalon az írásaiban úgy tűnik tudása gyér és mindig ügyesen helyezkedett.
https://csepeliek.blog.hu/2022/06/07/mi_lesz_a_kivonulasok_es_a_bevonulasok_utan_a_szurke_hetkoznapokon/full_commentlist/1#c41439679
Válasz erre: Mi lesz a kivonulások és a bevonulások után a szürke hétköznapokon?
2022-06-07T17:58:45+02:00
2022-06-07T17:58:45+02:00
Árpád Fodróczi
http://blog.hu/user/1308813
Szerintem fontos fordulópontot jelentett amikoregy nem objektív/Závecz/ kutatásra hivatkozva egy hétfői napon Fekete Győr András és Márki Zaj Péter találkoztak és követte egy szerdai délelőtt Karácsony Gergely visszalépett. Az első fordulóban 180 ezren szavaztak rá köztük én is ez pofáncsapása volt a rá szavazóknak. Márki Zaj Péter ugyanakkor cca. 200 ezres kiábrándult jobboldali szavazót ígért, hol maradtak ? Én voltam szavazni és le is fotóztam a szavazó lapjaim megtartottam netán valaki ha kötekedni kívánna megnézhesse. Egy a lényeg szűkebb környezetemben Csepel bejövő amit vártam pedig heves vita folyt a választás miatt, de megérte.
https://csepeliek.blog.hu/2022/04/07/kalocsai_imre_tevedtem_marad_a_ketseges_magyarorszag_az_egyseges_magyarorszag_helyett/full_commentlist/1#c41348289
Válasz erre: Kalocsai Imre: TÉVEDTEM! Marad a Kétséges Magyarország az Egységes Magyarország helyett
2022-04-14T07:43:37+02:00
2022-04-14T07:43:37+02:00
József Tihanyi
http://blog.hu/user/1608167
Mondjuk-gusztustaan mondatok. Beleáll abba a testhelyzetbe amely lehetőséget teremt önmaga megerőszakolására. Nem saját magában keresi a hibát-azt feltételezi nincsenek igaz becsületes keresztények-mert nem is szavaztak át. Nem a programnélküliséget kérdőjelezi meg,hanem csatlakozik azokhoz a kóristákhoz akik szerint csak Budapesten élnek igaz magyarok a többiek fogatlanok, buták és trágyával és satöbbi.....Ha esetleg kimozdulna Rózsadombi környezetéből és megismerné a vidéket-a vidéki embereket nem nyítná meg a népi -urbánus vitát. Most talán arról is döntött az ország amiről a 30-as években nem tudott -úgy résztvenni a globalizációban,hogy közben megőrizzük a nemzeti értékeinket. A gratulációt köszönjük...
https://csepeliek.blog.hu/2022/04/02/mi_koze_van_nemeth_szilardnak_egy_bunszervezethez/full_commentlist/1#c41321493
Válasz erre: Mi köze van Németh Szilárdnak egy bűnszervezethez?
2022-04-02T07:51:39+02:00
2022-04-02T07:51:39+02:00
Árpád Fodróczi
http://blog.hu/user/1308813
<a href="https://csepeliek.blog.hu/2022/04/02/mi_koze_van_nemeth_szilardnak_egy_bunszervezethez?full_commentlist=1#c41321489" class="reply_nick_1308813" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41321489 );">@Árpád Fodróczi</a>: jav.milliárdosa
https://csepeliek.blog.hu/2022/04/02/mi_koze_van_nemeth_szilardnak_egy_bunszervezethez/full_commentlist/1#c41321489
Válasz erre: Mi köze van Németh Szilárdnak egy bűnszervezethez?
2022-04-02T07:50:23+02:00
2022-04-02T07:50:23+02:00
Árpád Fodróczi
http://blog.hu/user/1308813
Remélem minden Csepeli tisztában van vele aki polgármester korában olyan rendeleteket hozott a fideszes többségű képviselő testületével ami szöges ellentéte a mostani sport ingatlanok személyes megszerzésének. Így lesz valami napközis tanártól Csepel legnagyobb ingatlan mliárdosa. Na ez a tétje a holnapi szavazásnak.
https://csepeliek.blog.hu/2022/01/28/nemeth_szilard_zsarolja_a_csepelieket_a_valasztasi_veresegtol_rettegve/full_commentlist/1#c41183468
Válasz erre: Németh Szilárd zsarolja a csepelieket a választási vereségtől rettegve?
2022-01-30T19:58:10+01:00
2022-01-30T19:58:10+01:00
Árpád Fodróczi
http://blog.hu/user/1308813
Bízom a csepelen lakó polgár<br />
társimban és elgondolkodnak<br />
az elmúlt 12-éven és az utólsó<br />
hónapok pénzszórása mem <br />
tévesztik meg és a "majdra"<br />
meg ne higgyük. Remélem tudják kire kell X-elni, hogy meg legyen a három igazság
https://csepeliek.blog.hu/2022/01/28/nemeth_szilard_zsarolja_a_csepelieket_a_valasztasi_veresegtol_rettegve/full_commentlist/1#c41177424
Válasz erre: Németh Szilárd zsarolja a csepelieket a választási vereségtől rettegve?
2022-01-28T12:27:24+01:00
2022-01-28T12:27:24+01:00
Le a spammerekkel
http://blog.hu/user/1334102
Ugye nem gondolod, hogy csak most, a választások közeledtével lett képes bármire ez a patkány?
https://csepeliek.blog.hu/2021/12/18/egyszer_volt_szereny_2006-os_csepeli_kivansagok_karacsonyra_amelyek_ma_is_aktualisak/full_commentlist/1#c41101584
Válasz erre: Egyszer volt: Szerény 2006-os csepeli kívánságok karácsonyra, amelyek ma is aktuálisak
2021-12-19T23:25:25+01:00
2021-12-19T23:25:25+01:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Nagy József igaz ember. Igaz nem tudta megmenteni a világot, még Csepelt se, de megpróbálta! Útjába állt a gonosz egy jellemhibás ember formájában. Mi, csepeliek meg hagytuk! Jövőre is hagyjuk? Nem kellene!
https://csepeliek.blog.hu/2018/02/21/kamureklamhoz_adta_arcat_dr_juhasz_gyorgy_csepeli_foigazgato_foorvos_az_ezustembert_fel_evre_eltilto/full_commentlist/1#c41100718
Válasz erre: Kamureklámhoz adta arcát dr. Juhász György csepeli főigazgató főorvos. Az ezüstembert fél évre eltiltották
2021-12-19T16:00:42+01:00
2021-12-19T16:00:42+01:00
Dr Mouse
http://blog.hu/user/1473640
Kevéss "lejmista" embert ismertem at életemben, - de ő az elsők között volt ebben...
https://csepeliek.blog.hu/2021/12/15/bejelentkezett_a_harmadik_pofonert_de_addig_meg_nagy_cirkuszokat_fog_rendezni_csepelen_is/full_commentlist/1#c41093856
Válasz erre: Bejelentkezett a harmadik pofonért, de addig még nagy cirkuszokat fog rendezni Csepelen (is)
2021-12-15T12:50:11+01:00
2021-12-15T12:50:11+01:00
csú
http://blog.hu/user/673420
@Árpád Fodróczi: Köszönjük! Mi is reméljük, de addig is megtesszük, amire lehetőségünk van.
https://csepeliek.blog.hu/2021/12/15/bejelentkezett_a_harmadik_pofonert_de_addig_meg_nagy_cirkuszokat_fog_rendezni_csepelen_is/full_commentlist/1#c41093464
Válasz erre: Bejelentkezett a harmadik pofonért, de addig még nagy cirkuszokat fog rendezni Csepelen (is)
2021-12-15T07:51:07+01:00
2021-12-15T07:51:07+01:00
Árpád Fodróczi
http://blog.hu/user/1308813
Jó az írás, remélem har.adszor is lealázza dr. Szabó Szabolcs a köznyelven becézett "rezsidisznót".
https://csepeliek.blog.hu/2021/11/09/miert_nem_megy_el_koszoruzni/full_commentlist/1#c41027420
Válasz erre: Miért nem megy el koszorúzni ?
2021-11-10T00:19:59+01:00
2021-11-10T00:19:59+01:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
<a rel="nofollow" href="https://www.facebook.com/klubradio/posts/4725653030799506">www.facebook.com/klubradio/posts/4725653030799506</a><br />
Lelkes rajongó<br />
László Tarjányi<br />
Nem a megválasztott országgyűlésnek kell alkotmányoznia! Az működjön a jelenlegi Tákolmány alapján addig, amíg a nép népszavazáson nem érvényesíti az új alkotmányt! Az országgyűlés hozzon határozatot, hogy külön alkotmányozó nemzetgyűlést kell felállítani, s hogy az hogy jön létre. A külön alkotmányozó nemzetgyűléshez lehet eljuttatni a javaslatokat, amely azt megtárgyalja, s elkészíti az új alkotmány szövegét. Elfogadásról népszavazás dönt. Miután az hatályba lép, az országgyűlés esküt tesz az új alkotmányra, s attól kezdve köteles annak rendelkezéseit alkalmazni a törvényalkotás folyamán. Az új alkotmányhoz új alkotmánybíróság dukál! Az Alaptörvény alapján megszavazott törvényeket át kell vizsgálni, vagy összhangba kell hozni az új alkotmánnyal, vagy megsemmisíteni azokat! Az állam intézményeit összhangba kell hozni az új alkotmánnyal! Minden tisztségviselőnek esküt kell tenni az új alkotmányra, aki ezt nem teszi meg, megszűnik a jogviszonya! A megváltoztatott törvények vonatkoznak a régi tisztségekre is! Ha ütközés van, beáll az adott jogviszony megszűnése külön intézkedés nélkül is! Magyarul, a bebetonozott tisztségviselők jogviszonya azért szűnik meg, mert az Alaptörvény alapján alkotott régi törvények alapján betöltött tisztségek megszűnnek az új Alkotmány alapján alkotott törvények életbe lépésekor! S nem jár díjazás a hátralevő időre, illetve végkielégítés sem! A nép nem hibáztatható azért, hogy él államalkotói jogával! Tetszettek volna Önök is népszavazáson megszavaztatni a Tákolmányt! Copyright Tarjányi László, 2021. 11. 10. 0:07
https://csepeliek.blog.hu/2021/11/07/megkaptak_a_maguket_a_csepeli_nyugdijasok_es_nemeth_szilard_maszkmentes_kozonsege_is_egy_het_a_kerul/full_commentlist/1#c41024118
Válasz erre: Megkapták a magukét a csepeli nyugdíjasok és Németh Szilárd maszkmentes közönsége is – Egy hét a kerületben
2021-11-07T22:21:49+01:00
2021-11-07T22:21:49+01:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Németh Szilárd kész katasztrófa, remélem Fidesz-alelnökként beteljesíti a Fidesz végzetét is! Orbán, a varázslóinas (Der Zauberlehrling) és Németh , a rezsibiztos 2002 óta rendületlenül a varázsigét emlegetik, gázár, gázár, gázár! Olyan ez nekik, mint Hitlernek a csodafegyver! Az eszes parasztgyerek olyan mémet fabrikált, amely mára elvette az eszüket is! Orbán 2002. április 9-i TF-en tartott estjén használta először, szabályosan megvadult tőle! Azóta is tart nála ez az állapot, Graz-ban sem tudták kikezelni belőle!<br />
<br />
Kétszer segítettem Orbánéknak, bár tört volna le a kezem! 2002-ben április 9-én 15:55-kor küldtem el azt a levelet a Fidesz Lendvay utcai székházának faxára, Kövér László kampányvezetőnek címezve, ami aztán a gázárkampány néven híresült el! Hálát 19 és féléve nem volt módjuk kifejezni részemre! Mint ahogy a migránsválság kezeléséhez adott tanácsomért sem! Nevezetesen 2015. szeptember 2-án javasoltam a Fidesznek, Németh Szilárdnak címezve, hogy a migránsokat ne Debrecenbe szállítsák a Keletiből, hanem Vámosszabadiba, az ottani menekültközpontba, ahonnan a migránsok majd gyalog átmennek Szlovákiába. Persze egy fideszes ilyenkor változtat az ötleten, hogy sajátjaként adhassa elő! Így történt hogy Bicskére szállították őket, ahol azok nem voltak hajlandók kiszállni a vonatból! Erre szeptember 3-án írtam nekik, én Vámosszabadiba szállítást javasoltam, nem Bicskét! Kénytelenek voltak belátni, nekem lett igazam! Azóta is emlegetik a másik varázsigét, migráns, migráns, migráns!<br />
<br />
Az én gázár-ötletemet valósították meg 2010 után "rezsicsökkentésként", persze azt is jól elrontották! Én gazdaságilag megalapozott módszert ajánlottam a lakossági gázár csökkentésére. Abból kiindulva, hogy 2002-ben a hazai gázkitermelés a teljes fogyasztás 1/3-át tette ki, s a lakossági fogyasztás is a teljes gázfelhasználás 1/3-át tette ki. A MOL a hazai gáz 9 Ft/köbm kitermelési árából és az orosz importgáz 33 Ft/köbm vételárából képezett egy mixelt gázárat, 25 Ft/köbm, amelyre rárakva az adókat jött ki a fogyasztói gázár, 49.6 Ft/köbm. Én viszont azt javasoltam, a lakosság kapja meg a hazai gázt, s annak kitermelési költségére rátéve a MOL nyereségét és az adókat, jelentősen csökkenteni lehetett volna a gázárat! Ezt az is indokolta, hogy a lakosság, mint természetes személyek összessége az állam, s így a magyar földben levő gázvagyon tulajdonosa! A jogi személyek, vállalatok, közintézmények kapják az importgázt, a vételi árból képzett fogyasztói áron! Így az államnak nem kellett volna gázár-kompenzációt fizetni a lakosságnak, más adókból! A levelemet azzal az aláhúzott mondattal zártam, "ha nyerni akarnak, azonnal gázár-csökkenést ígérjenek a lakosságnak!" Orbánék persze ezt nem merték meglépni, így nem is nyertek, bár jelentősen javítottak az első forduló gyászos eredményén! Csak a gázár változatlanul hagyását ígérték, amit aztán az ellenzék is átvett! 2010 után viszont az ötletemet kiterjesztették, rezsicsökkentés címén gazdaságilag megalapozatlanul felforgatták a magyar gazdaságot! Ilyen az, amikor a fideszes országot vezet!
https://csepeliek.blog.hu/2021/10/26/vegleg_kizarja_nemeth_szilard_a_csepel_sc_jovojenek_alakitasabol_a_csepelieket_es_kepviseloiket/full_commentlist/1#c41003090
Válasz erre: Végleg kizárja Németh Szilárd a Csepel SC jövőjének alakításából a csepelieket és képviselőiket?
2021-10-28T18:41:32+02:00
2021-10-28T18:41:32+02:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
58milliard. Ertitek?Ennyibol lesz felujitas, építés, errol ment a duma, meg a koncrol. A foci csak urugy.
https://csepeliek.blog.hu/2021/10/13/csalardsag_csaladokra_hivatkozva_csepeli_gyerekekkel_kampanyolni/full_commentlist/1#c40972744
Válasz erre: Csalárdság családokra hivatkozva csepeli gyerekekkel kampányolni
2021-10-13T23:57:55+02:00
2021-10-13T23:57:55+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Németh Szilárdhoz szóló poszthoz!<br />
<br />
A szerencsétlen azt hiszi, hogy a kiskunok majd megválasztják Lezsák helyett kiskunfélegyházi képviselőnek! Szabó Szabolcs ellen nem mer elindulni Csepelen, mert ha harmadszorra is veszítene, örökre vége lenne a karrierjének! Gondban van, államtitkár úr?
https://csepeliek.blog.hu/2021/10/06/az_eldurvult_vilag_csepeli_szelete/full_commentlist/1#c40955188
Válasz erre: Az eldurvult világ csepeli szelete
2021-10-06T11:16:19+02:00
2021-10-06T11:16:19+02:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
kheci khocsog bejemves
https://csepeliek.blog.hu/2021/08/03/hany_bor_van_egy_csepeli_rokan/full_commentlist/1#c40828098
Válasz erre: Hány bőr van egy csepeli rókán?
2021-08-05T00:51:48+02:00
2021-08-05T00:51:48+02:00
csú
http://blog.hu/user/673420
<a href="https://csepeliek.blog.hu/2021/08/03/hany_bor_van_egy_csepeli_rokan?full_commentlist=1#c40825738" class="reply_nick_1308813" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 40825738 );">@Árpád Fodróczi</a>: Láng Zsolt, a fővárosi közgyűlés Fidesz frakciójának vezetője
https://csepeliek.blog.hu/2021/08/03/hany_bor_van_egy_csepeli_rokan/full_commentlist/1#c40825738
Válasz erre: Hány bőr van egy csepeli rókán?
2021-08-03T14:47:53+02:00
2021-08-03T14:47:53+02:00
Árpád Fodróczi
http://blog.hu/user/1308813
Ki a harmadik személy ?
https://csepeliek.blog.hu/2021/06/09/csepeli_gyerekekre_hivatkozva_hazudhatnak_a_fideszes_keruletvezetok_lakajai/full_commentlist/1#c40702908
Válasz erre: Csepeli gyerekekre hivatkozva hazudhatnak a fideszes kerületvezetők lakájai?
2021-06-09T23:10:22+02:00
2021-06-09T23:10:22+02:00
lutria
http://blog.hu/user/10045
Nem az a 40millás tévedés a durva hanem amit a másik oldalon írnak :<br />
"A tábor újjáépítésére a város 460 millió forintot nyert el Tarlós István támogatásával a fővárosi önkormányzat TÉR_KÖZ pályázatain, amely összeget a csepeli önkormányzat jelentős önerővel egészített ki, így valósulhatott meg a közel egymilliárd forintos beruházás."<br />
Tehát amit a képen látunk az 1.000.000.000Ft,6 faház és 3-4 játszótéri játék,pár tucatnyi facsemete,térkövezés.<br />
A műfüves focipályát és csatolmányait vajon beleszámították vagy az külön beruházás?
https://csepeliek.blog.hu/2021/05/05/ropkodo_milliardok_az_evek_ota_bezart_csepeli_gimnazium_korul/full_commentlist/1#c40214558
Válasz erre: Röpködő milliárdok az évek óta bezárt csepeli gimnázium körül
2021-05-06T22:55:24+02:00
2021-05-06T22:55:24+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Ez már a hülyeség kategóriája! Az 5 milliárdos felújítás is túlzó volt! Viszonyítva a csepeli SZTK 2.5 milliárdos felújítási költségéhez, ahol ugye berendezések is vannak, nem csak iskolapadok!<br />
<br />
Aki ezt a felújítást nettó 15 milliárdért akarja elvégezni/elvégeztetni, az bizony orvosi eset! Ideje lesz már eltakarítani ezt a rezsimet!
https://csepeliek.blog.hu/2021/02/24/vigyazat_csepel_veszelyben_most_kellene_a_polgarmesternek_hangosan_kiabalni_osszefogni_mindenkivel/full_commentlist/1#c39895968
Válasz erre: Vigyázat, Csepel veszélyben! Most kellene a polgármesternek hangosan kiabálni, összefogni mindenkivel
2021-02-24T22:43:24+01:00
2021-02-24T22:43:24+01:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
A honvédség nem csak a járványban segíthet! Jól jöhetnek a rezsim bukása után is, remek utászaink vannak!
https://csepeliek.blog.hu/2021/02/19/utepitessel_hazalo_szemfenyvesztoket_lepleztek_le_csepelen/full_commentlist/1#c39868772
Válasz erre: Útépítéssel házaló szemfényvesztőket lepleztek le Csepelen
2021-02-19T22:41:32+01:00
2021-02-19T22:41:32+01:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Szilárd útburkolathoz még anyag sem kellene, csak egy úthenger!
https://csepeliek.blog.hu/2021/02/09/nemeth_szilard_nem_lesz_csepelen_a_fidesz_kepviselo-jeloltje_csepelen_2022-ben/full_commentlist/1#c39811836
Válasz erre: Németh Szilárd nem lesz Csepelen a Fidesz képviselő-jelöltje 2022-ben?
2021-02-09T23:20:35+01:00
2021-02-09T23:20:35+01:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Németh és Borbély közül annak van nagyobb esélye, aki kevesebbszer nősült! ;)
https://csepeliek.blog.hu/2021/02/09/nemeth_szilard_nem_lesz_csepelen_a_fidesz_kepviselo-jeloltje_csepelen_2022-ben/full_commentlist/1#c39811808
Válasz erre: Németh Szilárd nem lesz Csepelen a Fidesz képviselő-jelöltje 2022-ben?
2021-02-09T23:18:08+01:00
2021-02-09T23:18:08+01:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Egy bizonyos ügye miatt jelenlegi pozíciójáig sem szabadott volna emelkednie!<br />
<br />
"Németh Szilárd egy bizonyos ügye miatt jó darabig meghúzta magát. Csak a rendszerváltást követően fokozatosan kerülhetett politika közelbe."<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.facebook.com/horvathgyulacsepel/posts/2313410998802629">www.facebook.com/horvathgyulacsepel/posts/2313410998802629</a>
https://csepeliek.blog.hu/2021/02/04/akku-nagyhatalom_lesz_magyarorszag_k-europa_legerosebb_hirszerzoivel/full_commentlist/1#c39775536
Válasz erre: Akku-nagyhatalom lesz Magyarország K-Európa legerősebb hírszerzőivel
2021-02-04T04:04:06+01:00
2021-02-04T04:04:06+01:00
Jennifer Kiss
http://blog.hu/user/1576058
Ezzel függhet össze hogy szeptember közepén elbocsátották az Alkotmányvédelmi Hivatal főigazgatóját, majd a friss hírek szerint felmentették az Információs Hivatal főigazgatóját is?<br />
<br />
Valahol itt olvastam a hírek: <a rel="nofollow" href="https://www.hirlpaszemle.hu">www.hirlpaszemle.hu</a>
https://csepeliek.blog.hu/2021/02/04/lesz-e_meg_a_gyorsvasutbol_hev_vagy_elherdaljak_ezt_a_70_eves_csepeli_orokseget_is/full_commentlist/1#c39775534
Válasz erre: Lesz-e még a gyorsvasútból HÉV, vagy elherdálják ezt a 70 éves csepeli örökséget is?
2021-02-04T03:46:18+01:00
2021-02-04T03:46:18+01:00
Jennifer Kiss
http://blog.hu/user/1576058
Viszont nem régen feltűnt a hír, hogy Csepelen épül meg Budepest egyik legnagyobb parkja.<br />
<br />
Friss hír: <a rel="nofollow" href="https://hirlapszemle.hu/2021/01/29/budapest-egyik-legnagyobb-parkja-epul-meg-eszak-csepelen/">hirlapszemle.hu/2021/01/29/budapest-egyik-legnagyobb-parkja-epul-meg-eszak-csepelen/</a><br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://hirlapszemle.hu">hirlapszemle.hu</a>
https://csepeliek.blog.hu/2018/04/15/regi_dicsosegunk_igy_keszul_a_csepel_100_amely_utan_vagyik_a_dolgozo_de_nem_tudja_megvenni_mert_meg_/full_commentlist/1#c39516746
Válasz erre: Régi dicsőségünk: "Így készül a Csepel 100, amely után vágyik a dolgozó – de nem tudja megvenni, mert még drága"
2020-12-30T00:57:31+01:00
2020-12-30T00:57:31+01:00
FrundsbergW201
http://blog.hu/user/39094
Az első képen egy kerékpár vázat keményforrasztanak nem a 100/48asét. Egyébként jó cikk. A tervező Dr Jurek Aurél nevét talán érdemes lett volna megemlíteni mert ez a blokk volt az alapja az összes magyar 125ös motornak is egészen a Danuvia 1967es utolsó gyártási évéig.
https://csepeliek.blog.hu/2018/07/07/mentsuk_meg_a_munkasotthont/full_commentlist/1#c39511350
Válasz erre: Mentsük meg a Munkásotthont!
2020-12-28T23:21:19+01:00
2020-12-28T23:21:19+01:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
<a rel="nofollow" href="https://www.facebook.com/csepelXXI">www.facebook.com/csepelXXI</a><br />
László Tarjányi<br />
A Munkásotthon 2010-ig támogatást kapott az önkormányzattól, mégpedig a KÖTELEZŐ ÖNKORMÁNYZATI FELADATOK ELLÁTÁSÁRA, évente kb. 17 millió forintot! Ezt Németh Szilárd polgármesterként rögtön megszüntette! Ezenkívül 2016-ig a Magyar Államtól is támogatást kapott a kulturális feladatok ellátására! Ezt Németh Szilárd 2016 második félévétől letiltatta! A Munkásotthon lett az egyetlen művelődési intézmény Magyarországon, amely sehonnan nem kapott támogatást! Ezenkívül Németh Szilárd kierőszakolta a "Lex Munkásotthon"-t, amellyel az önkormányzat jutott az alapítói jogokhoz, holott a Munkásotthon sohasem volt a Csepel tulajdona! Az még hagyján, hogy a kétszer megválasztott polgármester, Borbély Lénárd és a képviselőtestület dönthessen a Munkásotthon sorsáról, de mi köze ehhez Németh Szilárdnak! Őt a csepeli lakosság NEM VÁLASZTOTTA MEG SEMMINEK! "A kerület legfontosabb kulturális központját irányító alapítvány kuratórium tagjait eredetileg a csepeli önkormányzat testülete nevezte ki. Most helyreállt a rend." EZ SZÍNTISZTA HAZUGSÁG, akárki írta is ezt a posztot! A kuratóriumot az alapítványt létrehozó vállalatok képviselői nevezték ki, amely azóta függetlenül működött! Az esetlegesen kieső/lemondó tag helyére a kuratóriumi tagok választottak újat! Ennek most vége! Vége a Munkásotthon függetlenségének!<br />
Ez lecke mindenkinek! A Fidesznek is! Ne legyen semmi kétségük, váltás esetén is a Magyar Állam, illetve az aktuális csepeli önkormányzat ugyanígy fogja felállítani a neki nem tetsző kurátorokat!
https://csepeliek.blog.hu/2020/12/12/csepegtetett_keseruseg_csepelieknek_se_hev_se_metro_csak_elzartsag_lesz/full_commentlist/1#c39423246
Válasz erre: Csepegtetett keserűség csepelieknek: se HÉV, se metró csak elzártság lesz
2020-12-14T14:35:04+01:00
2020-12-14T14:35:04+01:00
Blackyi1
http://blog.hu/user/1494270
Évek óta mondom... <br />
Nem a Galvani utcánál kell híd Csepelre.. kicsit hátrébb!!<br />
Mert így Csepel elején 3 út is bemegy!!! A két pesti híd és a budai.. és akkora tumultus lesz a bejutásnál....<br />
Inkább a Savolya parknál
https://csepeliek.blog.hu/2020/12/10/felviragzas_vagy_pusztulas_jon_ingovanyos_teruleten_a_csepel_sc/full_commentlist/1#c39394704
Válasz erre: Felvirágzás vagy pusztulás jön? Ingoványos területen a Csepel SC
2020-12-10T21:55:30+01:00
2020-12-10T21:55:30+01:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Tartsa el Németh a megszerzett létesítményeket! Kíváncsi vagyok, Borbély mit szólna, ha a költségvetés egy részét erre kellene fordítani! Ahogy olvastam, még Németh fb-oldalán hozzászólók többsége sem örül a fejleménynek! A csepeliek a sportlétesítmények és szobrok helyett szilárd útburkolatot szeretnének az utcájukba! Szilárd ebből csak annyit ért, hogy a saját (Sügér) utcáját leburkoltatta!
https://csepeliek.blog.hu/2020/11/26/a_csepelieknek_nem_osztanak_lapot_az_epulo_galvani-hid_ugyeben_hagyjak/full_commentlist/1#c39289836
Válasz erre: A csepelieknek nem osztanak lapot az épülő Galvani-híd ügyében! Hagyják?
2020-11-26T22:47:24+01:00
2020-11-26T22:47:24+01:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Egy poszt abból az időből, amikor még szabadott igazat írni a Csepelinfón! A saját nevemen írhattam. 2015 óta ki vagyok tiltva, legalább 15 nick-nevem volt azóta.<br />
<br />
Németh Szilárd vadul támadja az Indotek-et, akkor Jellinek Dániel volt neki a fő ellenség! 2019 nyarán bejelentették, az Indotek megveszi a Gellért Szállót. Az ügylethez a Magyar Állam engedélye szükséges, ami 2019 őszére volt várható. Akkor megírtam, biztos vagyok benne, megvették Borbély Lénárdnak a polgármesterséget! Valamit valamiért! Ha kell az állami jóváhagyás, akkor tessék a kapcsolati hálón keresztül elintézni Borbélynak a biztos győzelmet! S lőn, az esélyes ellenzéki polgármester-jelöltet lecserélte a jelölő szervezet!<br />
<br />
A Gellért Szállót rendszeresen használta rendezvényekre Orbán és csapata! Az nem kerülhetett "idegen" kézbe! Nem is került! S ma már Németh Szilárd sem támadja az Indotek-et és Jellinek Dánielt! Pecunia non olet. Aki NER, az nyer! (Ezt rögtön kopirájtolom is! 'Aki NER, az nyer! Copyright Tarjányi László)<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://csepel.info/?p=14307">csepel.info/?p=14307</a> <br />
“Feljelentést tett Németh Szilárd csepeli polgármester”<br />
szerda, június 1st, 2011<br />
A fényképen Németh Szilárd bemutatja az Indotek Polipot<br />
<a rel="nofollow" href="http://csepel.info/wp-content/uploads/36.jpg">csepel.info/wp-content/uploads/36.jpg</a>
https://csepeliek.blog.hu/2020/11/08/manapsag_a_vaci_ut_helyett_mar_csak_nagykata_felel_csepelnek/full_commentlist/1#c39192744
Válasz erre: Manapság a Váci út helyett már csak Nagykáta felel Csepelnek...
2020-11-08T08:24:15+01:00
2020-11-08T08:24:15+01:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Színtiszta nácibeszéd a Csepelinfón!<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://csepel.info/?p=76554#comment-430439">csepel.info/?p=76554#comment-430439</a><br />
“Gyorshír: Joe Biden az Egyesült Államok új elnöke”<br />
kormánypárti szerint:<br />
2020. november 08., vasárnap - 07:49<br />
Azért adunk pénzt harmadik világbeli országoknak, hogy nekünk ne kelljen migráncsokat befogadnunk. Megmutatjuk, hogy mi ilyen módon kívánunk segíteni: nem a problémát hozzuk ide, hanem a segítséget visszük oda. Mivel nem szeretnénk, hogy nálunk is embereket gyilkoljanak egy idegen vallás nevében. Ugyanakkor a tényleges segítség, a tartós megoldás a migráció problémájára egy új gyarmatosítás lenne. Oda kell menni a kibocsátó országokba, ha kell erőszakkal átvenni a hatalmat és megállítani a világ túlnépesedését, sőt csökkenő pályára állítani a népességszámot, mert már most túl sokan élünk a bolygón. Arra van szükség, hogy egy központi hatalomnak közvetlen ráhatása legyen a világ eseményeire, folyamataira. Pillanatnyilag az USA a saját határain belül sem képes rendet tartani, a korlátlan szabadság, fékek nélküli demokrácia eszméje anarchiához, polgárháborús állapotokhoz vezet.
https://csepeliek.blog.hu/2020/11/05/csepelen_tombol_az_eltitkolas_es_a_lejaratas_virusa_abel_attila_lassan_a_teszttel_kesei_beismeres/full_commentlist/1#c39180062
Válasz erre: Csepelen tombol az eltitkolás és a lejáratás vírusa! Ábel Attila: Lassan a teszttel! Kései beismerés
2020-11-05T22:08:40+01:00
2020-11-05T22:08:40+01:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Borbély okt. 21-én szerdán lett covidos, én már hétfőn tudtam, hogy az egyik alpolgármester covidos, csak a nevet nem akartam közzé tenni.<br />
<br />
"Csepelen nem lopott áramot a DK-s képviselő" SŐT, A DK-S KÉPVISELŐ NEM FIZETTETTE KI A SAJÁT ELHUNYT BARÁTJA SÍREMLÉKÉT SEM A CSEPELIEKKEL!
https://csepeliek.blog.hu/2020/10/25/rangattak_jobbra-balra_kiuresitettek_nem_hagyta_magat_felretoltak/full_commentlist/1#c39133828
Válasz erre: Rángatták jobbra-balra, kiüresítették: nem hagyta magát, félretolták
2020-10-25T22:45:36+01:00
2020-10-25T22:45:36+01:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
1956 félelmetes példa mind a jobboldali, mind a baloldali kormányoknak. Arról hogy a nép elzavarhatja őket, ha elégedetlen! Ehhez nincs köze a politikai irányzatnak, a szükség és az éhség, valamint a szabadságvágy nem politikai irány szerint van vagy nincs!<br />
A hatalmasok nem tudnak mit kezdeni azzal, ha a nép nélkülük is boldogul, megszervezi önmagát, forradalmi bizottságokat, munkástanácsokat, nemzetőrséget állít saját magából!<br />
Ez az ország akkor is működne, ha a politikai osztályt egytől-egyig elzavarná! Sőt, prosperálna! Nem szívná el az életerejét, a munkájának gyümölcsét a politikai élősködők hada!<br />
Az lenne a természetes, ha Orbán vasutasként, Németh Szilárd kifőzdei szakácsként, Mészáros Lőrinc szerelőtáskás gázszerelőként keresné maga és családja kenyerét!<br />
A népnek nincs szüksége olyan miniszterelnökre, aki focival múlatta az időt egyetemista korában, akinek iskolázatlan Habonyok adnak tanácsot! Akit annyira szeret a népe, hogy hermetikusan védeni kell tőle!<br />
ÁVH-TEK, MDP-Fidesz, Rákosi-Orbán, egyre megy!
https://csepeliek.blog.hu/2020/10/09/borbely_lenard_szembefordult_szakitott_nemeth_szilarddal/full_commentlist/1#c39062024
Válasz erre: Borbély Lénárd szembefordult, szakított Németh Szilárddal?
2020-10-10T16:36:39+02:00
2020-10-10T16:36:39+02:00
csú
http://blog.hu/user/673420
<a href="https://csepeliek.blog.hu/2020/10/09/borbely_lenard_szembefordult_szakitott_nemeth_szilarddal?full_commentlist=1#c39059226" class="reply_nick_1112174" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39059226 );">@Tarjányi László</a>: Ez pontosan így igaz!
https://csepeliek.blog.hu/2020/10/09/borbely_lenard_szembefordult_szakitott_nemeth_szilarddal/full_commentlist/1#c39059226
Válasz erre: Borbély Lénárd szembefordult, szakított Németh Szilárddal?
2020-10-09T21:53:10+02:00
2020-10-09T21:53:10+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Ugyanarról a személyről van szó mindkét esetben, Németh Szilárdnak voltak politikai szándékai a Munkásotthonnal kapcsolatban! 2002 előtt és után legalább tíz fideszes rendezvényen ült az elnöki pulpituson a Munkásotthonban, s volt pofája azt állítani, sohasem járt a Munkásotthonban!<br />
<br />
A Munkásotthon és az önkormányzat közötti bizalmat ő rúgta fel 2010-ben polgármesterré választása után!
https://csepeliek.blog.hu/2020/10/05/mit_takart_mirol_terelte_el_a_figyelmet_csepelen_a_nemeth_szilard_koruli_botrany/full_commentlist/1#c39042396
Válasz erre: Mit takart, miről terelte el a figyelmet Csepelen a Németh Szilárd körüli botrány?
2020-10-05T22:41:14+02:00
2020-10-05T22:41:14+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Borbély Lénárd ma a Facebook-oldalán tette közzé, hogy NEM JÁRUL HOZZÁ A KIS-DUNA PARTON A KOLLÉGIUM ÉPÍTÉSHEZ!<br />
SOK, SOK TAPS!<br />
<br />
Már megírtam, amióta Borbély együtt szavazott az ELLENZÉKKEL (+ Morovik), AZÓTA BORBÉLY-KORSZAK VAN CSEPELEN, A NÉMETH-KORSZAK VÉGET ÉRT!<br />
Ezek után nem hiszem hogy 2022-ben Németh INDULNI MERNE Csepelen! Vesztés esetén Orbán kivágja, mint macskát szarni!<br />
Németh számítson rá, ORBÁN BUKÁSA UTÁN A BIRKÓZÓCENTRUMOT ELVESSZÜK, ÉS FEDETT USZODÁVÁ ALAKÍTJUK! Egyébként is, mit tudna tenni ellene, erdélyi száműzetésében?
https://csepeliek.blog.hu/2020/10/01/a_keruletvezetok_vegre_mikor_lesznek_hajlandok_szoba_allni_a_csepeliekkel/full_commentlist/1#c39037342
Válasz erre: A kerületvezetők végre mikor lesznek hajlandók szóba állni a csepeliekkel?
2020-10-04T20:55:29+02:00
2020-10-04T20:55:29+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
2013-ban Németh Szilárd HÁROM ÁLLÁSSAL ÉS JÖVEDELEMMEL RENDELKEZETT, országgyűlési képviselő, fővárosi képviselő, csepeli polgármester! S ebből a havi jövedelemből nem volt 300 ezer forintja, hogy a SAJÁT BARÁTJA SÍREMLÉKÉRE A SAJÁT ZSEBÉBŐL ADAKOZZON! Helyette a csepeliek adójából fizettetett!<br />
<br />
“Németh Szilárd Országgyűlési Képviselő Úr részére<br />
<br />
Tisztelt Képviselő Úr!<br />
<br />
Telefonos megbeszélésünk alapján írásos kérelemmel fordulok Önhöz.<br />
Néhai Barati Attila Pácini polgármesterre emlékezve, síremlék készül Pácin településen.<br />
Ismerve munkásságát, a közért, a közösségért való kiállását, – nagyságát úgy érzem nem tisztem elemezni. De tudom, hogy az itt maradottak kötelessége az elődök munkáját az utókornak megőrizni átadni.!<br />
Az emlékére felállítandó síremlék is közadakozásból történik.<br />
Tisztelettel szólítom meg, hogy lehetőségeihez képest az emlékmű felállítását támogatni szíveskedjen. . . .<br />
<br />
Füzérradvány, 2013 október 18.<br />
<br />
Köszönettel és baráti tisztelettel Pandák Pál Füzérradvány polgármestere”<br />
<br />
Baráti levél, baráti támogatásra felkérés, a baráti körhöz tartozó, elhunyt barát síremlékére adakozásra!<br />
Mi közünk nekünk ehhez! Németh Szilárd országgyűlési képviselő mint magánember lett felkérve egy baráti támogatásra! A volt barát nem ért meg annyit Németh Szilárdnak, hogy a SAJÁT ZSEBÉBE NYÚLJON, ehelyett a mi zsebünkben, a csepeli adófizetők zsebében turkált! Talált is 300 ezer forintot! Szíveskedjék négy év után az összeget és kamatait a csepelieknek visszaadni!<br />
<br />
Pandák Pál, Füzérradvány polgármesterének levele, 3. számú melléklet<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.csepel.hu/anyagok/dokumentumtar/Testuleti_anyagok/2013/1128/3371etJavtamnyujtasarapdf.pdf">www.csepel.hu/anyagok/dokumentumtar/Testuleti_anyagok/2013/1128/3371etJavtamnyujtasarapdf.pdf</a>
https://csepeliek.blog.hu/2020/10/02/a_nemzeti_osszetartozas_palinkaja_utan_jon_az_osszetartozas_fozeleke/full_commentlist/1#c39032956
Válasz erre: A Nemzeti Összetartozás Pálinkája után jön az összetartozás főzeléke?
2020-10-03T22:09:56+02:00
2020-10-03T22:09:56+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
2013-ban Németh Szilárd HÁROM ÁLLÁSSAL ÉS JÖVEDELEMMEL RENDELKEZETT, országgyűlési képviselő, fővárosi képviselő, csepeli polgármester! S ebből a havi jövedelemből nem volt 300 ezer forintja, hogy a SAJÁT BARÁTJA SÍREMLÉKÉRE A SAJÁT ZSEBÉBŐL ADAKOZZON! Helyette a csepeliek adójából fizettetett!<br />
<br />
“Németh Szilárd Országgyűlési Képviselő Úr részére<br />
<br />
Tisztelt Képviselő Úr!<br />
<br />
Telefonos megbeszélésünk alapján írásos kérelemmel fordulok Önhöz.<br />
Néhai Barati Attila Pácini polgármesterre emlékezve, síremlék készül Pácin településen.<br />
Ismerve munkásságát, a közért, a közösségért való kiállását, – nagyságát úgy érzem nem tisztem elemezni. De tudom, hogy az itt maradottak kötelessége az elődök munkáját az utókornak megőrizni átadni.!<br />
Az emlékére felállítandó síremlék is közadakozásból történik.<br />
Tisztelettel szólítom meg, hogy lehetőségeihez képest az emlékmű felállítását támogatni szíveskedjen. . . .<br />
<br />
Füzérradvány, 2013 október 18.<br />
<br />
Köszönettel és baráti tisztelettel Pandák Pál Füzérradvány polgármestere”<br />
<br />
Baráti levél, baráti támogatásra felkérés, a baráti körhöz tartozó, elhunyt barát síremlékére adakozásra!<br />
Mi közünk nekünk ehhez! Németh Szilárd országgyűlési képviselő mint magánember lett felkérve egy baráti támogatásra! A volt barát nem ért meg annyit Németh Szilárdnak, hogy a SAJÁT ZSEBÉBE NYÚLJON, ehelyett a mi zsebünkben, a csepeli adófizetők zsebében turkált! Talált is 300 ezer forintot! Szíveskedjék négy év után az összeget és kamatait a csepelieknek visszaadni!<br />
<br />
Pandák Pál, Füzérradvány polgármesterének levele, 3. számú melléklet<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.csepel.hu/anyagok/dokumentumtar/Testuleti_anyagok/2013/1128/3371etJavtamnyujtasarapdf.pdf">www.csepel.hu/anyagok/dokumentumtar/Testuleti_anyagok/2013/1128/3371etJavtamnyujtasarapdf.pdf</a>
https://csepeliek.blog.hu/2020/09/28/a_kolbaszbol_font_kerites_fogja_elhozni_az_uj_rendszervaltast/full_commentlist/1#c39007218
Válasz erre: A kolbászból font kerítés fogja elhozni az új rendszerváltást?
2020-09-28T22:34:48+02:00
2020-09-28T22:34:48+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Azért az tényleg érdekes, hogy tudta maga alá begyűrni az alapvetően jobboldali beállítottságú magyar lakosságot az MSZMP párttitkár KISZ-titkár gyerekeiből álló, kezdetben szélsőliberális párt!
https://csepeliek.blog.hu/2020/01/14/surgos_azonnal_surgos_sas-behivo/full_commentlist/1#c38970508
Válasz erre: Sürgős! Azonnal! Sürgős! SAS-behívó
2020-09-21T01:31:40+02:00
2020-09-21T01:31:40+02:00
Hajnal Anyácska
http://blog.hu/user/1097368
<a href="https://csepeliek.blog.hu/2020/01/14/surgos_azonnal_surgos_sas-behivo?full_commentlist=1#c38052054" class="reply_nick_1112174" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38052054 );">@Tarjányi László</a>: <br />
Horváth Gyula minden szavával egyetértek. Nem tudom, minek írtad ide amit írtál, de nem cáfolja az írásod amit Gyula a tisztek kegyetlenségéről írt.
https://csepeliek.blog.hu/2020/09/13/bujocska_hogyan_es_mivel_vezetik_felre_a_csepelieket_a_facebookon/full_commentlist/1#c38933444
Válasz erre: Bújócska: Hogyan és mivel vezetik félre a csepelieket a Facebookon?
2020-09-13T21:08:52+02:00
2020-09-13T21:08:52+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Tisztelt csepeli polgártársaim! Éljünk a Jegyző úr által nyilvánosságra hozott jogunkkal! Alapítsunk Csepel nevű Facebook-oldalakat! Persze ebből több nem lehet, de bárki készíthet Csepelnnn nevű oldalt a csepeli címerrel, ahol az nnn egy sorszám, amelyik még szabad! Természetesen, mi a régi, ekét-csoroszlyát és búzakalászokat ábrázoló címert használjuk! A töketlen fehér lovas címert meghagyjuk a kormánypártiaknak! ;)
https://csepeliek.blog.hu/2020/09/09/az_olimpiai_rogeszme_nem_vesz_el_csak_atalakul_es_egyre_dragabb/full_commentlist/1#c38917202
Válasz erre: Az olimpiai rögeszme nem vész el, csak átalakul és egyre drágább...
2020-09-09T22:10:19+02:00
2020-09-09T22:10:19+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Németh Szilárd ötvözte a csepeli Manhattan-gondolatot (2001) a budapesti olimpiával! Úgy látszik a felhőkarcolók itt is dominálnak, hogy hirdessék Orbán és Németh nagyságát! ;)
https://csepeliek.blog.hu/2020/09/07/csepel_ne_is_almodjon_hasznosithato_uj_hidrol_oruljon_a_beigert_galvani_hidnak/full_commentlist/1#c38909414
Válasz erre: Csepel ne is álmodjon hasznosítható új hídról, örüljön a beígért Galvani hídnak?
2020-09-07T21:28:38+02:00
2020-09-07T21:28:38+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Ez egy felesleges híd lesz, Pesten a semmibe vezet, mert az Illatos út nem vezet sehová!
https://csepeliek.blog.hu/2020/09/05/csillagtelepen_csillagokat_latnak_a_varosvezetok_igereteitol/full_commentlist/1#c38908826
Válasz erre: Csillagtelepen csillagokat látnak a városvezetők ígéreteitől
2020-09-07T19:06:12+02:00
2020-09-07T19:06:12+02:00
Báthory Ödönke
http://blog.hu/user/67127
A szentistván úton élelmiszerbolt és kisposta?
https://csepeliek.blog.hu/2020/08/30/a_foci_megallitja_a_virust_de_nem_leplezi_le_a_legnagyobb_titkot/full_commentlist/1#c38872364
Válasz erre: A foci megállítja a vírust, de nem leplezi le a legnagyobb titkot
2020-08-30T21:48:28+02:00
2020-08-30T21:48:28+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Kedves Szerkesztő urak! Fogjanak fényképezőgépet, s menjenek el a Hollandi úti futballpályához! TARRA VÁGTÁK a déli kerítésnél az eddig még meghagyott nyárfákat! A volt Napközis Táborban a futballpályává alakítás előtt olyan hatalmas nyárfák nőttek, amit öröm volt nézni! Most már az egész egy füves, gazos terület, középen a műfüves pályával!
https://csepeliek.blog.hu/2020/08/27/az_erkolcstelenseg_szezonjanak_foszereploi/full_commentlist/1#c38859656
Válasz erre: Az erkölcstelenség szezonjának főszereplői
2020-08-27T22:00:38+02:00
2020-08-27T22:00:38+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Amióta a Borkai-videó nyilvánosságra került, özönlenek a fideszes politikusok jachtozni az Adriára! Hátha ott vannak még a lányok . . .
https://csepeliek.blog.hu/2020/08/27/az_erkolcstelenseg_szezonjanak_foszereploi/full_commentlist/1#c38859638
Válasz erre: Az erkölcstelenség szezonjának főszereplői
2020-08-27T21:56:15+02:00
2020-08-27T21:56:15+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Szijjártó Szíjj karbantartás miatt volt a jachton! ;)
https://csepeliek.blog.hu/2020/08/25/egy_csepeli_utazo_javaslata_az_ozorai_rongyrazoknak_a_riadt_szemeket_minszkre_vessetek/full_commentlist/1#c38852264
Válasz erre: Egy csepeli utazó javaslata az ozorai rongyrázóknak: A riadt szemeket Minszkre vessétek!
2020-08-25T23:31:28+02:00
2020-08-25T23:31:28+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
A NER lovagjai majd szaporítanak magukhoz méltó jobbágyságot! Az ócska génjeik megvannak hozzájuk! Kifakad a grófi kocsis: Apán is gróf, fiam is gróf, csak én lettem kocsis! Ezt az országot már semmi sem menti meg a lesüllyedéstől, Orbán és társai elvégezték, amire rendeltettek! Akinek esze van, kimenti innen a leszármazóit!
https://csepeliek.blog.hu/2020/08/22/_borbely_lenard_most_meg_egy_szinttel_lejjebb_sullyedt_irja_dukan_andras_ferenc_kepviselo/full_commentlist/1#c38839650
Válasz erre: „Borbély Lénárd most még egy szinttel lejjebb süllyedt ” – írja Dukán András Ferenc képviselő
2020-08-22T22:05:36+02:00
2020-08-22T22:05:36+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Kíváncsi vagyok, Borbély mikor ad díszpolgári címet Németh Szilárdnak!
https://csepeliek.blog.hu/2020/08/18/segelykialtas_utan_a_fidesz_kezebe_kerul_a_munkasotthon_a_csepeli_ellenzek_mindent_megtett_a_megment/full_commentlist/1#c38828790
Válasz erre: Segélykiáltás után: a Fidesz kezébe kerül a Munkásotthon? A csepeli ellenzék mindent megtett a megmentéséért?
2020-08-19T23:22:19+02:00
2020-08-19T23:22:19+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
A Munkásotthon jelenlegi sanyarú sorsáért a felelős személyek a felelősség mértéke szerinti sorrendben: 1. Németh Szilárd, 2. Borbély Lénárd, 3.- 4. Bangóné Borbély Ildikó, Szenteczky János, 5.- 6. Pákozdi József, Tóth Sándor.
https://csepeliek.blog.hu/2020/08/15/segelykialtas_takacs_monikatol_a_munkasotthonbol_a_munkasotthonert/full_commentlist/1#c38814652
Válasz erre: Segélykiáltás Takács Mónikától a Munkásotthonból a Munkásotthonért
2020-08-16T00:05:21+02:00
2020-08-16T00:05:21+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Segíteni kell adományokkal. A csepeli lakosságnak, a Munkásotthon Baráti Köre tagjainak mindenképpen! Bajban ismerszik meg a barát!
https://csepeliek.blog.hu/2020/08/13/meghatralt_es_mosakszik_a_csepeli_fideszes_szocso_abel_alpolgarmester_pedig_kinjaban_hulyesegeket_be/full_commentlist/1#c38805272
Válasz erre: Meghátrált és mosakszik a csepeli fideszes szócső, Ábel alpolgármester pedig kínjában hülyeségeket beszél
2020-08-13T13:25:20+02:00
2020-08-13T13:25:20+02:00
Árpád Fodróczi
http://blog.hu/user/1308813
Ez az ábel attila gyenge tudású félművelt fazon ezt sokszor bí<br />
zonyította a "csepeli vagyok"<br />
oldalon vagy fél éven keresz<br />
tűl míg fent volt. Ahogy a "rezsidisznó" országosan szégyent hozott csepel lakó<br />
ira úgy ő sem hiányzik se<br />
honnan.
https://csepeliek.blog.hu/2020/08/10/csepeliek_szerint_kitol_mitol_es_miert_beteg_a_keruleti_egeszsegugy/full_commentlist/1#c38796284
Válasz erre: Csepeliek szerint kitől, mitől és miért beteg a kerületi egészségügy?
2020-08-10T21:58:52+02:00
2020-08-10T21:58:52+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Ideje lenne már megint írnom egy "Verje meg az Isten" kezdetű hozzászólást megint Németh Szilárdnak! Mint tettem évekkel ezelőtt a Délpesti Sürgősségi Osztálya érdekében, illetve Borbélynak ugyanezt a csepeli Tüdőgondozó ügyében! Láss csodát, fél év múlva mindkettő felújult! Felújult, csak úgy magától! Bácskai Jánosnak ugyanezt kívántam a Szt. István és Szt. László Kórházak mellett bevezetett fizetőparkolás ügyében. Bácskai úr válaszra sem méltatott, nem is intézkedett. Az Isten, illetve a IX. kerületi NÉP megbüntette, leváltotta!<br />
<br />
Németh úr, hogy lehet az Orbán és a stadionok országában, hogy egy ilyen tüneményes hölgyet, mint Hajduk Katalin, ELLÁTATLANUL HAGYNAK MEGHALNI EGY KÓRHÁZBAN? Milyen ország az, ahol a hét hétfőtől csütörtökig tart? Ahol akit pénteken bevisz a mentő, hétfőig el se látnak? Persze ha megéri! Szégyellje magát, én Öntől elvárnám, hogy mondjon le minden pozíciójáról, s hagyja ott az Orbán-kormányt! Mert szégyen az, ami ma ebben az országban folyik! Aki ezt a szekeret tovább tolja, annak nincs lelke!
https://csepeliek.blog.hu/2020/08/06/igazsagot_dobak_istvannak_a_jogtalan_vezerkari_bosszu_helyett_szo_nelkul_turnek_a_csepeli_mszp-tagok/full_commentlist/1#c38782034
Válasz erre: Igazságot Dobák Istvánnak a jogtalan vezérkari bosszú helyett! – Szó nélkül tűrnek a csepeli MSZP-tagok?
2020-08-06T23:23:38+02:00
2020-08-06T23:23:38+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Dobák István igazságtalan meghurcolása miatt több hozzászólást írtam, néhány közülük:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.facebook.com/szaboszabolcs.egyutt/">www.facebook.com/szaboszabolcs.egyutt/</a><br />
László Tarjányi Bangóné és Szenteczky elvesztette Csepelt! Hatalomvágyuk és hibás döntésük miatt győzött Borbély Lénárd Csepelen! Arra ítélték a csepeli választókat, hogy újabb öt évig viseljék el Németh és Borbély uralmát! Soha többé Borbély Lénárdot, soha többé Borbély Ildikót! Kibeszéléssel vádolja Dobák Istvánt! Ha minden az MSZP Alapszabálya szerint döntetett el, akkor Dobák István nem kibeszélt, hanem TÁJÉKOZTATTA A LAKOSSÁGOT! Ha meg nem az Alapszabály szerint történt a jelöltállítás, akkor bizony a DÖNTŐKNEK KELL VÁLLALNI A FELELŐSSÉGET! Bangóné gyáva ahhoz hogy tisztességesen beszámoljon a csepeli MSZP alapszervezet taggyűlése előtt a tavalyi választás körülményeiről, s értékelje az eredményt! Tavaly június 25. óta taggyűlést sem hívott össze! Ez ugyanolyan diktatúra, mint amit Németh Szilárd gyakorol a csepeli Fideszben! Amúgy meg hogy jön ő ahhoz, hogy Dobák István becsületét tönkre tegye, amit Takács Mónikáéval már megtett! Távozzon Bangóné Borbély Ildikó a csepeli közéletből!<br />
<br />
László Tarjányi Tóth Bertalan is megéri a pénzét! Bangóné sugallatára kizárni valakit, s nem a történtek fonákját vizsgálni, nem egy felelős elsőszámú vezetőre utal! Tóth Bertalan lesz az MSZP Retkes Attilája (SZDSZ), azaz a végelszámolója!<br />
<br />
László Tarjányi Amit Bangóné mond, ócska magyarázkodás! Csepelen mindenki tudja, itt nem arról van szó hogy Dobák István lecserélték egy fiatalabbra, HANEM HOGY EZT A TUDTA NÉLKÜL TETTE BANGÓNÉ ÉS SZENTECZKY! Járókelőktől tudta meg kampányolás közben, hogy "már nem te vagy a jelölt!" Lényegében ugyanezt tették Takács Mónika polgármesterjelölttel is! Biztos nyerőt cseréltek biztos vesztesre! HOGY EZ MIÉRT ÉRTE MEG NEKIK, ŐK TUDJÁK! Bangóné mostanában is mindenfelé járkál az országban, de arra nincs ideje, hogy majd egy évvel a választás után végre összehívja a tavalyi választást értékelő csepeli MSZP-alapszervezeti taggyűlést!<br />
<br />
László Tarjányi A hajdani képesítésnélküli napközis nevelő és a hajdani képesítésnélküli óvónő összeillő pár, mindketten szeretik diktátumként kiosztani a parancsaikat! Le a jelenlegi és a leendő csepeli diktatúrával!<br />
<br />
Két napja, kedd este levelet írtam dr. Tóth Bertalannak, az MSZP elnökének, amelyet a Facebook-oldalára üzenetként juttattam el. Másnap válaszként letiltottak az oldaláról! Bangóné egy nappal korábban ugyancsak letiltott a politikusi oldaláról, holott a magán oldalán hónapokkal ezelőtt ismerősnek jelölt engem! Én nem jelöltem vissza.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.facebook.com/dr.toth.bertalan.mszp/">www.facebook.com/dr.toth.bertalan.mszp/</a> üzenetként elküldve<br />
Tisztelt Elnök úr! Kérem szíveskedjék kivizsgáltatni Bangóné Borbély Ildikó és Szenteczky János tevékenységét a 2019-i önkormányzati választás során! Szégyenletesen viselkedtek, sárba tiporták Takács Mónika és Dobák István becsületét! Az alapszervezet véleményének kikérdezése nélkül állítottak illetve cseréltek jelölteket, előidézve ezzel a látványos csepeli vesztést, holott Csepelen mindenki ellenzéki győzelmet várt! Bangóné mint alapszervezeti elnök 2019. június 25-e óta nem hívott össze taggyűlést, s nem értékelte a választás eredményét sem! A CSEPELI VÁLASZTÓK BIZALMÁT ELVESZTETTE! Szeretnénk, ha lemondatná a csepeli elnöki tisztről! Továbbá Szenteczky Jánost sem kívánják a csepeli választók többé látni a csepeli közéletben! Amennyiben Ön szeretné ha az MSZP továbbra is jelen legyen Csepelen, akkor bizza meg valamelyik jelenlegi MSZP-s képviselőt ideiglenes csepeli elnöknek! Vagy kérje fel erre az ideiglenes pozícióra Tóth Mihályt, Csepel 16 évig regnáló MSZP-s polgármesterét, amíg a helyzet nem stabilizálódik Csepelen! Erre kérem Önt, én egy ismert független/pártonkívüli csepeli véleményalkotó! Az Ön további munkájához sok sikert kívánok! Remélem a csepeli helyzetet nem csak Bangóné szemszögéből fogja megvizsgálni! Tisztelettel Tarjányi László
https://csepeliek.blog.hu/2020/08/04/horvath_gyula_szemben_a_csepeli_szellel/full_commentlist/1#c38774286
Válasz erre: Horváth Gyula szemben a csepeli széllel
2020-08-04T22:34:20+02:00
2020-08-04T22:34:20+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
<a rel="nofollow" href="https://www.facebook.com/szaboszabolcs.egyutt/">www.facebook.com/szaboszabolcs.egyutt/</a><br />
László Tarjányi Bangóné és Szenteczky elvesztette Csepelt! Hatalomvágyuk és hibás döntésük miatt győzött Borbély Lénárd Csepelen! Arra ítélték a csepeli választókat, hogy újabb öt évig viseljék el Németh és Borbély uralmát! Soha többé Borbély Lénárdot, soha többé Borbély Ildikót! Kibeszéléssel vádolja Dobák Istvánt! Ha minden az MSZP Alapszabálya szerint döntetett el, akkor Dobák István nem kibeszélt, hanem TÁJÉKOZTATTA A LAKOSSÁGOT! Ha meg nem az Alapszabály szerint történt a jelöltállítás, akkor bizony a DÖNTŐKNEK KELL VÁLLALNI A FELELŐSSÉGET! Bangóné gyáva ahhoz hogy tisztességesen beszámoljon a csepeli MSZP alapszervezet taggyűlése előtt a tavalyi választás körülményeiről, s értékelje az eredményt! Tavaly június 25. óta taggyűlést sem hívott össze! Ez ugyanolyan diktatúra, mint amit Németh Szilárd gyakorol a csepeli Fideszben! Amúgy meg hogy jön ő ahhoz, hogy Dobák István becsületét tönkre tegye, amit Takács Mónikáéval már megtett! Távozzon Bangóné Borbély Ildikó a csepeli közéletből!
https://csepeliek.blog.hu/2020/08/04/horvath_gyula_szemben_a_csepeli_szellel/full_commentlist/1#c38773912
Válasz erre: Horváth Gyula szemben a csepeli széllel
2020-08-04T20:53:02+02:00
2020-08-04T20:53:02+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
A hajdani képesítésnélküli napközis nevelő és a hajdani képesítésnélküli óvónő összeillő pár, mindketten szeretik diktátumként kiosztani a parancsaikat! Le a jelenlegi és a leendő csepeli diktatúrával!
https://csepeliek.blog.hu/2020/08/02/dobak_istvan_csepeli_kritikajara_a_kizaratas_az_mszp_vezerkari_valasza/full_commentlist/1#c38766832
Válasz erre: Dobák István csepeli kritikájára a kizáratás az MSZP vezérkari válasza?
2020-08-02T23:54:35+02:00
2020-08-02T23:54:35+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
!
https://csepeliek.blog.hu/2020/08/02/dobak_istvan_csepeli_kritikajara_a_kizaratas_az_mszp_vezerkari_valasza/full_commentlist/1#c38766820
Válasz erre: Dobák István csepeli kritikájára a kizáratás az MSZP vezérkari válasza?
2020-08-02T23:50:29+02:00
2020-08-02T23:50:29+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Amit Bangóné mond, ócska magyarázkodás! Csepelen mindenki tudja, itt nem arról van szó hogy Dobák István lecserélték egy fiatalabbra, HANEM HOGY EZT A TUDTA NÉLKÜL TETTE BANGÓNÉ ÉS SZENTECZKY! Járókelőktől tudta meg kampányolás közben, hogy "már nem te vagy a jelölt!" Lényegében ugyanezt tették Takács Mónika polgármesterjelölttel is! Biztos nyerőt cseréltek biztos vesztesre! HOGY EZ MIÉRT ÉRTE MEG NEKIK, ŐK TUDJÁK! Bangóné mostanában is mindenfelé járkál az országban, de arra nincs ideje, hogy majd egy évvel a választás után végre összehívja a tavalyi választást értékelő csepeli MSZP-alapszervezeti taggyűlést!
https://csepeliek.blog.hu/2020/07/21/ellenzeki_illuziok_csepelen_a_fideszes_varosvezetokkel_szemben/full_commentlist/1#c38726666
Válasz erre: Ellenzéki illúziók Csepelen a fideszes városvezetőkkel szemben
2020-07-22T00:10:12+02:00
2020-07-22T00:10:12+02:00
csú
http://blog.hu/user/673420
Köszönjük. 22-én, a reggeli óráktól már nálunk is olvasható. Fontos és megdöbbentő, jó cikk.
https://csepeliek.blog.hu/2020/07/21/ellenzeki_illuziok_csepelen_a_fideszes_varosvezetokkel_szemben/full_commentlist/1#c38726642
Válasz erre: Ellenzéki illúziók Csepelen a fideszes városvezetőkkel szemben
2020-07-21T23:51:49+02:00
2020-07-21T23:51:49+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Tisztelt Csepel Újság, csepeliek.blog.hu! Szíves figyelmükbe ajánlom Dobák István választást értékelő posztját!
https://csepeliek.blog.hu/2020/07/21/ellenzeki_illuziok_csepelen_a_fideszes_varosvezetokkel_szemben/full_commentlist/1#c38726456
Válasz erre: Ellenzéki illúziók Csepelen a fideszes városvezetőkkel szemben
2020-07-21T21:50:53+02:00
2020-07-21T21:50:53+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Ugyanaz folyik mint az előző ciklusban. Mindössze annyi a különbség, a 9:9 szavazati arány miatt meg kellett venni két árulót a többséghez! Gratulálok, jó vastag bőr van a pofájukon!
https://csepeliek.blog.hu/2020/07/19/a_szetlopott_hazanak_a_hivei_renduletlenul/full_commentlist/1#c38719732
Válasz erre: A szétlopott hazának a hívei, rendületlenül?
2020-07-19T22:21:27+02:00
2020-07-19T22:21:27+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Ma már Orbánisztánban diktatúra van, ahol hajnalban a rendőrség kopogtat, s elviszi azt, aki a Facebook-on írogat!
https://csepeliek.blog.hu/2020/07/19/csepelen_atadtak_a_laurencz_laszlo_sportcsarnokot/full_commentlist/1#c38719718
Válasz erre: Csepelen átadták a Laurencz László Sportcsarnokot
2020-07-19T22:17:58+02:00
2020-07-19T22:17:58+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Az ÁMK tornacsarnoka mellé úgy hiányzott egy kézilabda csarnok, mint ablakos tótnak a hanyatt esés! Egyébként meg ízléstelen élő emberről bármit is elnevezni vagy neki szobrot emelni! Kivéve, ha az illető azt az épületet a SAJÁT PÉNZÉBŐL építtette a közösség számára!
https://csepeliek.blog.hu/2020/07/19/csepeli_szobrokba_rejtett_hatalmi_gog/full_commentlist/1#c38719694
Válasz erre: Csepeli szobrokba rejtett hatalmi gőg
2020-07-19T22:09:40+02:00
2020-07-19T22:09:40+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
!
https://csepeliek.blog.hu/2020/07/19/csepeli_szobrokba_rejtett_hatalmi_gog/full_commentlist/1#c38719684
Válasz erre: Csepeli szobrokba rejtett hatalmi gőg
2020-07-19T22:06:01+02:00
2020-07-19T22:06:01+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Váltás esetén el kell adni a csepeliek által nem kért szobrokat, lehetőleg bekerülési áron! Majd Németh Szilárd megveszi azokat valamely más település pénzén, s felállítja majd ott! Remélem nem Kiskunfélegyháza lesz, mert már így is zokon vettem, hogy szülővárosomban igyekszik babért aratni! Lehet hogy a képviselőségre pályázik majd, ha Lezsák nem indul újra? Mindenesetre oda is csináltatott egy kalózhajós játszóteret. Kérdés, ki csinálta a Csepeli Városgazda Kft, vagy a fafaragó művész barát? S ha az utóbbi, akkor milyen jogon, hiszen osztályvezetői fizetést kapott Csepelen, amikor az elsőt kitalálta, azaz a licenc a Városgazdáé!!! Most nagyon támadja a Fidesz Piero Pinit, a félegyházi vágóhíd tulajdonosát. Akarta bővíteni a húsüzemet, de nem kapott állami támogatást, kénytelen volt az erre vásárolt telket eladni, ezen építtette az állam a kézifegyvereket cseh licenc alapján gyártó fegyvergyárat. Persze Németh ott is gyakran tart pofavizitet, hátha a földijeim majd rászavaznak, hamár a csepeliek kétszer is leszavazták! Mikor akarja Németh Szilárd visszafizetni a csepelieknek az a háromszázezer forintot és kamatait, amelyet a saját elhunyt barátja, Barati Attila síremlékére velünk kifizettetett? Persze azt is a fafaragó művész úr készítette.
https://csepeliek.blog.hu/2020/07/17/csepeliek_helyett_csepel_diszpintyeitol_kapja_a_diszpolgari_cimet/full_commentlist/1#c38713506
Válasz erre: Csepeliek helyett Csepel díszpintyeitől kapja a díszpolgári címet
2020-07-17T22:26:33+02:00
2020-07-17T22:26:33+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
"Devalválják azt a korábban nagy becsben tartott díszpolgári címet, amit az emberek idáig értékesnek, és elismertnek tartottak."<br />
<br />
A díszpolgári címet a csepeliek azóta nem tartják értékesnek, amióta Németh Szilárd tömegével osztogatja azt! Borbély meg még megfejelte azt "Csepel Borá"-nak nevezett vinkó melléklésével! Röhej! Váltás esetén ki kell találni valami más kitüntetést a Csepel érdekében sokat tett személyeknek!
https://csepeliek.blog.hu/2020/07/12/dukan_andras_ferenc_tudositasa_a_csepeli_demokracia_megcsufolasarol/full_commentlist/1#c38698474
Válasz erre: Dukán András Ferenc tudósítása a csepeli demokrácia megcsúfolásáról
2020-07-14T00:23:40+02:00
2020-07-14T00:23:40+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
!
https://csepeliek.blog.hu/2020/07/12/dukan_andras_ferenc_tudositasa_a_csepeli_demokracia_megcsufolasarol/full_commentlist/1#c38698472
Válasz erre: Dukán András Ferenc tudósítása a csepeli demokrácia megcsúfolásáról
2020-07-14T00:23:05+02:00
2020-07-14T00:23:05+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Ehhez pofa kell! A három egyéni jelöltként bukott alpolgármester ott ül Borbély jobbján-balján, s asszisztál a pofátlan testületi ülésvezetéshez! Biodíszletek havi egymillióért!
https://csepeliek.blog.hu/2020/07/10/kegyetlen_termeszetpusztitas_kezdodott_eszak-csepel_hataran/full_commentlist/1#c38686646
Válasz erre: Kegyetlen természetpusztítás kezdődött Észak-Csepel határán
2020-07-10T15:21:57+02:00
2020-07-10T15:21:57+02:00
Medgyes Egonné
http://blog.hu/user/889915
Én 1965 ny. nyaráig laktam tudtommal akkor volt az utolsó árvíz és nem is engedtek vissza költözni. Akkor 14 éves voltam, Egy jeges árvíz is volt kb 10 évvel korábban. Mindig is árterületnek számított.Akkor a csatornázási iszapokat ott helyezték el. Most egy 2éve jártam arra borzasztó állapotnak láttam szemér építési törmeléknek néztem amivel egész Dunáig terjedő rész <br />
fel volt töltve.
https://csepeliek.blog.hu/2020/07/03/ime_az_ut_azoknak_akiknek_ket_kerekkel_kevesebb_van/full_commentlist/1#c38660592
Válasz erre: Íme az út azoknak, akiknek két kerékkel kevesebb van...
2020-07-03T08:43:58+02:00
2020-07-03T08:43:58+02:00
TJóska
http://blog.hu/user/1483828
Vkinek ollógyára van a környéken?
https://csepeliek.blog.hu/2020/06/27/csak_jo_szandek_kellene_de_helyette_lelketlenseg_van_a_kvassaynal/full_commentlist/1#c38657252
Válasz erre: Csak jó szándék kellene, de helyette lelketlenség van a Kvassaynál
2020-07-02T10:39:00+02:00
2020-07-02T10:39:00+02:00
TJóska
http://blog.hu/user/1483828
Most akkor ezt a levelet talán postázni kellene a fővárosi önkormányzat és a BKK felé...
https://csepeliek.blog.hu/2020/07/02/hangos_enekes_tuntetes_lesz_pentek_delelott_a_parlamentnel/full_commentlist/1#c38657244
Válasz erre: Hangos, énekes tüntetés lesz péntek délelőtt a Parlamentnél
2020-07-02T10:35:14+02:00
2020-07-02T10:35:14+02:00
TJóska
http://blog.hu/user/1483828
Én ezt nem értem-az agrár-felsőoktatást összevonják egy intézménnyé - ha jól értem. Az agronomusok nem tiltakoznak, hogy a volt egyetemüket más intézmény alá vagy fölé csatolják. Tavaly a Corvinust rakták alapítványi formába - a bankárok sem voltak idegesek, és nem tudni arról sem, hogy az egy év tapasztalata szerint nagy gondot jelent a váltás. És akkor azok a szinészek-akiknek nagyobb az érdekérvényesítő képességük-szebben mondanak verset, vagy ügyesebben kezelik a kamerát mint én- visszaemlékeznek a múltjukra és elsírják magukat. Könyörgöm nem az autonomiát hanem a gazdálkodást akarják megváltoztatni-mert igen ez állami pénzből finaszírozott intézmény.
https://csepeliek.blog.hu/2020/06/30/mire_jo_pelda_a_csepeli_valasztok_valodi_akaratanak_atirasa/full_commentlist/1#c38653662
Válasz erre: Mire jó példa a csepeli választók valódi akaratának átírása?
2020-06-30T23:37:51+02:00
2020-06-30T23:37:51+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
És még én voltam a rossz fiú, mert nyilvánosságra mertem hozni, hogy az egyik áruló megszegte a saját adott szavát! Hiába tanácsoltam, a 9:9 mandátumaránnyal nagyon sok mindent el lehetne érni, az árulóknak fontosabb volt a bizottsági elnöki, illetve az alpolgármesteri tiszteletdíj! Csak éppen a TISZTELET fog hiányozni, mert a csepeliek megélhetési árulóknak tarthatják őket, JOGGAL!
https://csepeliek.blog.hu/2020/06/28/baj_lesz_bizony_mint_a_heringek_es_sehol_egy_mosdo/full_commentlist/1#c38651158
Válasz erre: Baj lesz, bizony: mint a heringek és sehol egy mosdó...
2020-06-30T10:01:23+02:00
2020-06-30T10:01:23+02:00
csú
http://blog.hu/user/673420
<a href="https://csepeliek.blog.hu/2020/06/28/baj_lesz_bizony_mint_a_heringek_es_sehol_egy_mosdo?full_commentlist=1#c38647886" class="reply_nick_1165787" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38647886 );">@Ízfokozott Légszárító</a>: A megállók környéke illatozva beszél. Aki náthásan jár arra, előnyben van...
https://csepeliek.blog.hu/2020/06/28/baj_lesz_bizony_mint_a_heringek_es_sehol_egy_mosdo/full_commentlist/1#c38647886
Válasz erre: Baj lesz, bizony: mint a heringek és sehol egy mosdó...
2020-06-29T10:08:26+02:00
2020-06-29T10:08:26+02:00
Ízfokozott Légszárító
http://blog.hu/user/1165787
"Mi van, ha valakinek épp akkor kellene menni, mert nem tud várni?" -- Felnőtt emberek tanuljanak meg uralkodni a hólyagjukon, vagy tervezzék meg rendesen az utazást. Amikor nem kell átszállni, mert végig jár a HÉV, akkor sincs több mosdó. Ez miért pont most jelent hihetetlen gondot?<br />
Ebből a cikkből nekem csak annyi jött át, hogy a szerző valamiért mindenképpen rinyálni akar, de maga sem tudja miért.
https://csepeliek.blog.hu/2020/06/27/csak_jo_szandek_kellene_de_helyette_lelketlenseg_van_a_kvassaynal/full_commentlist/1#c38642484
Válasz erre: Csak jó szándék kellene, de helyette lelketlenség van a Kvassaynál
2020-06-27T12:05:35+02:00
2020-06-27T12:05:35+02:00
szava_1974
http://blog.hu/user/1348592
Baj lesz, bizony. Szerdán reggel a 4.25 ös hévhez egy busz volt. Tudni kellett volna, hogy akik későbbi hévvel mentek, ezzel fognak, ha nem akarnak elkésni munkából, azaz meg 2xreződik az utasszám. Sokan maszk nélkül, vagy helytelenül használt maszkkal, kilógó orral. Mint a heringek. Ha mégis jön a járvány, akkor a MÁV_HÉVnek köszönhetően biztosan sok lesz a beteg. A Borárosról érkező buszok nincsenek szinkronban a Hév indulással, sokszor alig 2 perc van átszállni, ami szintén azt jelenti az utolsó kocsikban tömörülnek az emberek, mert épp hogy fel tudnak szállni.Nem hogy árnyékoló, vízcsap nincs, de egy mosdó sem. Mi van, ha valakinek épp akkor kellene menni, mert nem tud várni? Mondjuk, vicces, hogy sem Borároson, sem a Kvassay hidnál, sem a csepeli Hév végállomáson nem tud elmenni senki mosdóba, mert nincs.
https://csepeliek.blog.hu/2020/06/23/legyozheti-e_a_bekegalamb_a_dogkeselyut/full_commentlist/1#c38632252
Válasz erre: Legyőzheti-e a békegalamb a dögkeselyűt?
2020-06-23T23:04:29+02:00
2020-06-23T23:04:29+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Gyilkosabb rezsim már volt Magyarországon, de korruptabb, tolvajabb, erkölcstelenebb még nem! Velejéig rohadt az Orbán-rendszer!
https://csepeliek.blog.hu/2020/06/22/a_fidesz-kormany_lefokozza_borbely_lenardot_es_csepelrol_viszi_a_penzt/full_commentlist/1#c38632108
Válasz erre: A Fidesz-kormány lefokozza Borbély Lénárdot, és Csepelről viszi a pénzt?
2020-06-23T22:19:46+02:00
2020-06-23T22:19:46+02:00
Árpád Fodróczi
http://blog.hu/user/1308813
Jók az írások az én gondokodásommal találkozik.
https://csepeliek.blog.hu/2020/06/16/_a_csepeli_fideszes_propaganda_akkor_is_hazudik_ha_kerdez/full_commentlist/1#c38614894
Válasz erre: "A csepeli fideszes propaganda akkor is hazudik, ha kérdez..."
2020-06-17T22:14:52+02:00
2020-06-17T22:14:52+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Ábel asszony mossa véres lepedőjét . . .
https://csepeliek.blog.hu/2021/06/16/a_szettepett_nagy_imre_62_ev_utan_a_forradalom_miniszterelnokere_martirtarsaira_es_ujratemetesukre_e/full_commentlist/1#c38611328
Válasz erre: A széttépett Nagy Imre 63 év után - A forradalom miniszterelnökére, mártírtársaira és újratemetésükre emlékezünk
2020-06-16T22:42:17+02:00
2020-06-16T22:42:17+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Kíváncsi lennék, a mai politikusok közül ki nem kérne kegyelmet!
https://csepeliek.blog.hu/2020/06/14/mi_csoda_kulonbseg_miert_nincs_nagy-ausztrias_matrica/full_commentlist/1#c38605142
Válasz erre: Mi? Csoda? Különbség! Miért nincs nagy-ausztriás matrica?
2020-06-14T23:36:49+02:00
2020-06-14T23:36:49+02:00
Tarjányi László
http://blog.hu/user/1112174
Ez az írás úgy hülyeség, ahogy van! Történelmi szempontból Ausztria és Magyarország történetét és területi egységét nem lehet egy mértékkel mérni!<br />
<br />
Ausztria egy tákolmány! Persze ma egységesnek tűnik, ami megmaradt, de ami azelőtt volt, az mindenképp az volt! Kezdjük azzal, római időkben tartomány volt Noricum néven. A mai Bécs (Wien) helyén volt a Vindobona nevű település. A középkori, Nagy Károlyi birodalomban Ostmark néven (Ostarici) tartomány, őrgrófság. Azután a Babenberg-dinasztia uralta, Csehországgal együtt. A Habsburgokhoz azután került, hogy a hatalmas Magyarország hadseregével IV. (Kun) László királyunk vezetésével az aspiráns Habsburg Rudolf "német-római császár" (maga foltozta a ruháit, a választófejedelmek azért választották meg, mert szegény, erőtlen családból származott, aki nem vetekedhetett velük) csapatai megverték II. Ottokár cseh király seregét Dürnkrutnál (Morvamező).<br />
<br />
A továbbiakban a Habsburg-ház szerencsés házasságokkal gyarapította a birtokait. Bella gerant alii, tu felix Austria nube. Háborúzzanak mások, te csak házasodj, boldog Ausztria!<br />
<br />
Míg Magyarország egészen a török időkig fegyverrel biztosította területi egységét.<br />
<br />
A szedett-vedett osztrák birodalom részeit csak az uralkodó kötötte össze, s a hadsereg tartotta egyben, 1918-ig. Míg Magyarország határai, Európában egyedülálló módon 900 évig változatlanok voltak! Természetes határok ölelték körbe, népessége csak a királyok által engedélyezett betelepülőkkel színesedett. A magyar népesség csak a török hódoltság alatt fogyatkozott meg, mivel a leginkább veszélyeztetett síksági területeken élt. A "körüllakók", azaz a nemzetiségek aránya azért nőtt meg, mert a törökök a hegyvidékeket nem foglalták el. A szerbeket Mátyás király engedte be, remélvén hogy katonai segítséget nyújtanak a török ellen. Sajnos, inkább a törökök segédnépe lett, martalócként! A horvátok az utolsó királyuk, Zvonimir halála után, házasság révén kerültek a Magyar Szent Korona országai közé. Végig önálló nemzetgyűléssel (szábor) rendelkeztek. Mind azon által, közelebb települtek Magyarországhoz, az eredeti fővárosuk Knin volt. Zágrábot Szent László király alapította, Szlavónia lakossága honfoglalás után javarészt magyar volt. A horvátok északra húzódása által változott meg a lakosság összetétele. A románok az 1300-as évektől folyamatosan szivárogtak be hegyi pásztornépként. A szlovákokat az 1600-as években említik először az okiratok. Nyilvánvalóan itt alakultak ki magyarokból és a környező országokból beszivárgó szlávokból. Genetikailag szinte azonosak a magyarokkal, a nyelvük szláv, a kultúrájuk meg közös! Velük sem volt baja a magyarságnak, s ma sincs az itteni szlovákokkal! Ezenkívül vannak a németek, korai betelepülők a cipszerek, felvidéki németek, és az erdélyi szászok. A török idők után telepítették be a Habsburgok a svábokat a Duna mentére, Tolnába, Baranyába, Bánátba. Velük semmi bajunk nem volt soha! Dolgos, kulturált nép.<br />
<br />
Ahogy bemutattam, Magyarország honfoglalás után teljesen magyar volt, a helység, hegy, folyó, pataknevek is ezt bizonyítják! A védvonalak, a gyepük messze a Kárpátokon kívül voltak! Nyugaton az Enns folyónál, ober Enns, az Enns-en túl, magyarul az Óperencián túl! A morvaországi Uherské Hradiste, Uherski Brod helységnevek is a határőr magyar települések nevei! Vindobona neve 970 körül jön elő, amikor a bajorok ott települést (Bécs) hoztak létre, s a magyar uralkodó felszólította őket, annak elbontására!<br />
<br />
Az első világháborút Magyarország nem akarta! Tisza István volt az egyetlen, aki a hadüzenetről döntő közös minisztertanácsi ülésen a hadüzenet ellen szavazott! A cseh Schwarzenberg herceg, közös külügyminiszter volt a legfőbb háborúpárti! S Csehország mégis győztes lett (?!!!), míg Magyarország a legnagyobb vesztes! Az osztrák veszteség nem mérhető össze, azok a területek szervesen nem forrtak össze az osztrák tartományokkal! Sőt a németnyelvű osztrákok megszabadultak attól, hogy katonaként kelljen összetartani a tákolmányt!<br />
<br />
Mi meg mindent elvesztettünk, csoda hogy egy harmadot (Horvát-Szlavónországot leszámítva) meghagytak nekünk! Azokon nem csodálkozom, akiknek anyaországa volt a Magyar Királyságon kívül, hát oda akartak csatlakozni! De a tótokon, szlovákokon igen! Velünk együtt bennszülöttek! Nincs anyanépük a Kárpátokon kívül! S ki bántotta őket, Pest körül, Kiskőrösön, Békéscsabán, a Vajdaságban, Nyíregyházán? Soha, senki! Ugyanígy a Felvidéken sem! Magyar és tót soha nem ontotta egymás vérét, békességben élt a közös hazában! Hát ezért csodálkozom, Cseh-Szlovákia széthullása után, még mindig mi vagyunk az ördög nekik? Ki nyomta el őket? Legfeljebb a földesuruk, az meg legkevésbé volt magyar! Ottani volt, vér a vérükből, persze jogilag magyar nemes! Aki latinul írt, latinul szólalt meg az országgyűlésen! S ki bántotta azt a 200 ezer tót embert, aki építette Budapestet, s itt talált otthonra? S maga a tót szó sem bántó, többszázezer magyar honfitársunk büszkén viseli családnévként!