CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Búcsú a birkózástól: "Gyalázatos módon manipulálták a tisztújító közgyűlést"

2015. február 05. 05:47 - csú

002-NSZ-indián-333_1.jpg"Az új vezetőkkel képtelen lennék együtt dolgozni, amiért olyan gyalázatos módon manipulálták a tisztújító közgyűlést. Aki nem tudná, több mint tíz olyan egyesület nevében, amelyik Hegedüs Csaba pártján állt, nem a birkózás képviselője, hanem a település polgármestere szavazott" - többek között ezt írja Szekeres István, a Magyar Birkózó Szövetség volt sajtófőnöke.

Németh Szilárd Fidesz-rezsibiztos, Fidesz-képviselő, stb és újdonsült birkózó  szövetségi elnök ténykedésének egyik első lenyomatát a szövetség VOLT sajtófőnökétől, Szekeres Istvántól kaphatjuk meg. Szekeres István facebook-bejegyzését változtatás nélkül közöljük:

"Február 1-jei hatállyal felmondtam a Magyar Birkózó Szövetséggel kötött szerződésemet, és ezzel lezártam a sportújságírói pályafutásom birkózással összefonódó, 44 éves, napilapos fejezetét.

szekeres_istvan_-_birkozo_sajto.PNG1971 tavaszán kaptam meg a sportágfelelősi megbízatást a Népsport szerkesztőségében. Ott, majd később nyolc éven át a Magyar Hírlapban írtam a birkózásról, illetve az utóbbi években a szövetség honlapján publikáltam folyamatosan, napilapos tempóban. Írtam megközelítően kilencezer cikket, tudósítást, három birkózókönyvet, illetve több tucatnyi kiadvány sportági fejezetét. Tudósítottam nyolc olimpiáról és több mint ötven birkózó-világversenyről. Összesen hét cikluson át voltam tagja a szövetség elnökségének.
Az új vezetőkkel képtelen lennék együtt dolgozni, amiért olyan gyalázatos módon manipulálták a tisztújító közgyűlést. Aki nem tudná, több mint tíz olyan egyesület nevében, amelyik Hegedüs Csaba pártján állt, nem a birkózás képviselője, hanem a település polgármestere szavazott.

Most mégis az egész magyar birkózócsaládnak köszönöm meg, hogy annyi fantasztikus siker és csodálatos élmény részese lehettem. Kiemelkedik mind közül a négy aranyérmet hozó 1979-es San Diegó-i világbajnokság, amelyen egyedüli magyar újságíróként vettem részt. Köszönöm a sok barátságot, amelyet olyan nagyszerű emberekkel köthettem (és most csak azokat említem, akik már nincsenek közöttünk), mint Bajkó Károly, Gurics György, Hódos Imre, idősebb és ifjabb Matura Mihály (én javasoltam annak idején a Budapesti Sporthivatalban, hogy a "kis Matura" legyen a budapesti szövetség elnöke), Müller Ferdinánd, Sillai László, a püspökladányi Szabó Gábor… de még nagyon hosszan sorolhatnám.

A legcsodálatosabb sportág, a birkózás mindennapos fejezete lezárult az életemben. Írni természetesen fogok róla még, hiszen sok felkérésem van és – gondolom – lesz is.
De ez már nem ugyanaz.

Szívesen állok mindenki rendelkezésére, akinek a sajtóban segíthetek. De ezer örömmel baráti beszélgetésre is.
Az elérhetőségeim: szeki.bt@upcmail.hu, +36209650034.
Isten veletek."

Forrás: Szekeres István facebook oldala 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr887142127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása