CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Németh Szilárd Csepel címerét már meglovasította

2011. július 18. 16:49 - Anzágo

Lovas szobra még nincs, de lovas címere már van Németh Szilárdnak.
 
Csepelen nő a munkanélküliség, drágul az élet, mind több az eladósodott, segélyre szoruló család, iskolát zárnak be, térdig ér a gaz, számolatlan a gond, a megoldásra váró feladat, de a XXI. kerület fideszes vezetése a legfontosabbnak azt tartotta, hogy Németh Szilárd polgármester előterjesztése alapján július 18-án rendeletben alkossa meg Csepel új, fehér lovas címerét és a kék-piros színtől megfosztott zászlaját.
 

A régi, a több évszázados címer és a kék-piros zászló jó volt az itt élő, dolgozó jobbágyoknak, parasztoknak, gazdáknak, munkásoknak, mérnököknek, gyárosoknak, egy szóval: mindenkinek, vagyis az embereknek (igen, AZ EMBEREKNEK és nem „a zemberekenek”!), jó volt a magyar királyoknak, jó volt még a fehér lovon érkező kormányzó úr őfőméltóságának is, de már nem volt jó a fideszes fülkeforradalmároknak. Újat akartak. Közpénzt nem kímélve össze is hozták. Orbán Viktor szociális konzultációjához hasonlóan a kerületi fülkések is forradalmi módon konzultáltak a csepeliekkel az új jelképekről. Nem levélben, hanem hírmondóban, a helyi fideszes szócsőben, a Csepeli Hírmondóban, meg a többi kommunikációs alvállalkozásukban (csepel.hu, csepel.info, stb.). Ott tették közzé a címeres jelölteket. A csepel.hu már le sem merte írni, hogy a mintegy 75 ezer csepeli lakos közül írd és mondd, 869-en szavaztak a ma elfogadott új címerre, a fehér (nem ám vörös) lovasra. Németh Szilárd büszkén lobogtathatja az új címerrel ékesített zászlót, amikor a derékig érő gazban végighajt majd Csepelen az elárverezésre kijelölt és a már elárverezett házak, a négyórás közmunkára kivezényelt ínségmunkások sorfala között, hogy felavassa a Búvár Kund uszoda előtt álló saját lovas szobrát. A rendfenntartók majd fokozott éberséggel figyelnek arra, nehogy megzavarja a fülkeforradalmárok nyugalmát a régi kék-piros zászló látványa, benne a földművelésre, a munkára és a kiegyenesített kaszára kísértetiesen emlékeztető címerrel:

118 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr863077438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puffatag 2011.07.18. 19:26:16

@Báthory Ödönke: a nap poénját sütötted el, a baj az, hogy alig érti valaki...én értem, nem mennék ahhoz, aki tévedésből megszadiz valakit

dr. trafik nomac 2011.07.18. 19:44:43

@ZF2: En csepeli vagyok, de Csepel pont nem a panelokrol ismerkszik, ennel fogva a regebbi sokkal inkabb kifejezo, megha a szocialista multat is idezi a design, az uj inkabb egy ferrari logonak tunik, vagy valamikor talan nagy lotenyeszto kornyek volt Csepelen ?

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2011.07.18. 19:52:02

@ZF2: látom te is sokat jártál Csepelen, mert ha jártál volna, tudhatnád, hogy nem feltétlenül az a jellemző.

taecleau 2011.07.18. 19:54:32

@nomac: legalább most már hivatalosan is megnyílt az út, hogy a polgi megkapja a hőn áhított szolgálati Ferrarit. Hiszen a címerben is benne van, hát jár.

kicsijuti 2011.07.18. 19:54:35

@Lófasz Hadnagy: mielőtt elkezdesz fröcsögni nézz utána.
erről speciel szavazás volt és megszavazták az új címert. bár gondolom ez az apróság senkit sem riszt vissza a lényeg, hogy lehessen a fideszt szidni

kicsijuti 2011.07.18. 19:55:43

@ki vagyok találva: lehetett a régire is szavazni...

okostojgli (törölt) 2011.07.18. 19:55:55

KIBASZOTT GERINCÚT MIKOR FOG MÁR ELKÉSZÜLNI?!

budai zöld 2011.07.18. 19:57:05

Heraldikailag teljesen rendben van az eredeti címer(pajzs) is, elég lett volna kicsit szebben újrarajzolni és levenni a zászlóról - ami szintén rendben lenne címer és a béna felirat nélkül.

Az, hogy 2011-ben könnyebb letöltögetni szép heraldikai clipartot a netről (bár a fővárosban ez sem sikerült), szerintem nem elég indok egy címer megváltoztatására.

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2011.07.18. 19:57:46

@ddd.dino: nem annyian szavaztak összesen, hanem annyian szavaztak a nyertes címerre, szövegértés egyes. A címer korát szintén nem tudtad, valamint a régi címeren nem a sarló-kalapács van, hanem egy másik szerszámé (sajnos most nem jutott eszembe és a gugli sem adta ki elsőre), hanem valami másféle mezőgazdasági eszközé, aminek semmi köze nincs a kommunizmushoz (270 éves lévén amúgy se sok lenne)

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2011.07.18. 19:58:42

@kicsijuti: ja, szavazás volt, olvasd le a cikket, ér rájössz, hogy nem feltétlenül volt meghirdetve az a nagy szavazás.

budai zöld 2011.07.18. 19:59:00

@budai zöld: boccs, nem is annyira szép az a clipart, közelről nézve elég szedett-vedett. Láthatóan több forrásból dolgozott a copy-paste művész.

Behajtó70 2011.07.18. 20:13:21

nézzük egyenként:

"Csepelen nő a munkanélküliség"
Mert feritek és a maszop 8 évig nem tett semmit!

"drágul az élet"
mert fizetni kell feritek és maszop által felvett hiteleket, és emiatt nem lehet adót csökkenteni!

"mind több az eladósodott, segélyre szoruló család"
mert feritek és a maszop eszetlenül hagyta, hogy a bankok mindenféle hitelt kiadjanak, egyszer sem figyelmeztették a balfasz népet, hogy ne vegyenek fel 150-en CHF alapú hitlet! Valamint azért, mert 2006 ban feritek és a maszop azt hazudta, hogy 2008-9-re EURO lesz Magyarországon!

"iskolát zárnak be"
Hol? Melyiket? Azért nincs pénz, mert minden megy a feritek és a maszop által felevtt hitelek törlesztésére!

"térdig ér a gaz"
Talán szólni kéne a segélyeseknek, hogy húzzanak gazt szedni, és nem csak a valagukat kéne vakargatni, hogy kevés a segílyke!

(remélem nem minden csapali ilyen fasz, mint e blog írója!)

matalan1 2011.07.18. 20:15:27

Valoszinu kellett egy korona az uj cimerre, mert az ekevas es a csoroszlya tul porias... hu.wikipedia.org/wiki/Csoroszlya
pedig jopar helynek megfelel...

bolemann 2011.07.18. 20:19:48

@puffatag: Érti más is. Ha vérvételre mész vigyázz, mert lehet hogy fújják és nem szívják.

Azúrkék égbolt (törölt) 2011.07.18. 20:20:32

A titkosítások esetleg nem zavarják a zsidó urakat?!?

interflug 2011.07.18. 20:22:06

Az új puffmutter is átfesti a szobákat. Mi a baj? Teccetek vóna a vörösre szavazni, akkor minden maradt volna a régiben. Mindig csak a vörösre.

geniusgenie 2011.07.18. 20:22:06

Idéznék a Hofisszeuszból: "...már minden problémát megoldottunk, ez az egy volt még..."

interflug 2011.07.18. 20:24:16

@Behajtó70: Nekem van egy emeszpés rokonom, ő még mindig a ripacsot várja vissza.

bolemann 2011.07.18. 20:24:51

@kicsijuti: Névvel, és e-mail címmel lehetett csak szavazni.
A csepeliek alig több mint 1% szavazta meg. Erre a Helyi Téma milyen címmel jön le?
"A csepeliek elsöprő többsége megszavazta az új címert."
Cinikusan a pofánkba hazudnak. Na többek között ezért utálom őket.

svájci néger 2011.07.18. 20:26:41

totál lényegtelen, hogy melyik néz ki jobban. A polgári lét lényege a hagyományok tisztelete. Címert nem kell megváltoztatni. Fel kell húzni az egész szigetet egy jobb szintre és máris egészen más kontextusba kerül a régi címer. EZ a feladat, nem mindenféle elmeháborodott "újítás".

Telek 2011.07.18. 20:28:54

@Lófasz Hadnagy: a moszkva teret visszanevezték, nem átnevezték.

Mikrobi 2011.07.18. 20:29:50

És tessék mondani, a vörös-kék címerre hányan szavaztak? És egyáltalán ki dönt erről, az EMBEREK, vagy a képviselőtestület?

My name is Buck and I came here to fuck 2011.07.18. 20:30:05

ez a cigány németh geci majdnem megkoronáztatta magát az önkormányzati választások után a szent imre téren. hogy rohadna el ez a szemét tetű bagázs, de a vörösök is. aztán meg tele vagyunk cigányokkal, telepítik ide őket a 8-9kerből a kurva a....t!

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2011.07.18. 20:31:49

@Behajtó70: meg gondolom a címer is azért csúnya mert a feritek (kié? mié? ezt most hogy? kétdimenziós) direkt ilyen rondának tervezte meg. De azért jó dolog lehet mindenre ilyen egyszerű válaszokkal rendelkezni

Azúrkék égbolt (törölt) 2011.07.18. 20:32:39

A Fidesz elszámoltatást ígért.
Hol van?
Most már tényleg jöjjön inkább egy háború!

NA YA! 2011.07.18. 20:33:06

A fehér ló faszát meg már kiosztotta a fütyisz a népnek!:P

fecske07 2011.07.18. 20:33:33

"Hol? Melyiket?"

pl. a régi Rákóczit, az önkori fog odaköltözni a helyére...
meg a Szárcsát.. ha nem itt élsz mit dumálsz bele, lövésed sincs, mi? csak élből véded a fidesznyiket.. állhatsz sorban zsíros állásért hozzájuk- ja vagy már meg is kaptad? egyébként: csepelujsag.blog.hu/2011/01/27/csepeli_iskolamegszuntetesekrol_dontenek_ma_a_fideszes_keruletvezetok

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2011.07.18. 20:34:09

@Telek: ez így van, azzal nincs is gond. De azért a Kodály Köröndöt inkább ne nevezzék vissza Hitler térre

fecske07 2011.07.18. 20:36:32

egyébként nem az a gond hogy címert cseréltek, meg utcaneveket. A baj az, hogy csak ezt csinálják, semmi érdemlegeset!!!
Még a muskátlikra is sajnálják a pénzt,pedig kicsit feldobták a csepeli főútvonalakat.. Nincs rá pénz? Utcanév cserékre van? Címercserére van? Miközben a helyi városüzemeltető cég több pénzből gazdálkodik, mint azelőtt...
Az Áruház tér sem az már, de ne kérdezze senki, mire keresztelték, nekem marad Áruház tér.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2011.07.18. 20:40:50

@Behajtó70: Apám, te egy irgalmatlan nagy tirpák fasz lehetsz az életben is! Gratula anyádnak, hogy erre a világra szart minket boldogítani! Hajrá! Gyerünk, írj még ekkora faszságokat!

Azúrkék égbolt (törölt) 2011.07.18. 20:41:22

Hitler utazási irodát üzemeltetett,szemben a statárium szerinti törvényekkel,ami szerint helyszíni kivégzést kellet volna foganatosítani.Aztán a holttesteket lehetett volna fuvarozgatni.
Szar zsidóbarát párt volt a náci németországban.
A szegény hadköteleseket ezzel szemben küldték az első vonalba a halálba...

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2011.07.18. 20:50:08

Amúgy meg, Németh "Nagyon" Szilárd eddigi 1 éve alatt nem csinált semmit, csak feljelentgetett megállás nélkül... Akit fel kell, azt fel kell... rendben van, de azér' most má' illene kicsikét dógozni is... Ez a Sziszi-gyerek ugyanolyan (akar lenni), mint az Orbán, de csak a hatalomvágya van meg hozzá, tehetsége semmi...
A mindenkori nemzeti jobboldal mindig is a hagyománytiszteletéről (is) volt híres. Na, most akkor ez a címerváltás hogyan illeszthető be a jobboldali fideszes képbe?

NA YA! 2011.07.18. 20:54:19

@Azúrkék égbolt: nono, már megint kicselezted az ápolókat?!:o

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2011.07.18. 20:54:29

@fecske07: "Helyesen bőgsz, ökörköri barátom!" Azon kívül, hogy nem értek egyek az utcanév cserékkel (Budapesten sem), sem a címer cserével, minden egyéb gondolatod valós és helyes!
:D

Azúrkék égbolt (törölt) 2011.07.18. 21:01:47

@NA YA!: Táborozgatunk,utazgatunk?A többiek meg dögöljenek meg a harcmezőn?
Utólag aztán még jól meg is élnek a legendákból.
Hihetetlen népirtás,alig maradtak.
Aztán most mennyi az árfolyam,hány dollár egy nagymama/hó?

Llee 2011.07.18. 21:07:14

gratulálok, csodálatosan, tárgyszerűen, intelligensen megfogalmazott riposzt:

nézzük egyenként:

""Csepelen nő a munkanélküliség"
Mert feritek és a maszop 8 évig nem tett semmit!"

Igen, a 2002-2010 időszak ellenzéke is sokban segítette az akkor kormányok munkáját.

""drágul az élet"
mert fizetni kell feritek és maszop által felvett hiteleket, és emiatt nem lehet adót csökkenteni!"

Adókat csökentettek, csak nem biztos, hogy a csepeli lakosok jártak jól vele.

""mind több az eladósodott, segélyre szoruló család"
mert feritek és a maszop eszetlenül hagyta, hogy a bankok mindenféle hitelt kiadjanak, egyszer sem figyelmeztették a balfasz népet, hogy ne vegyenek fel 150-en CHF alapú hitlet! Valamint azért, mert 2006 ban feritek és a maszop azt hazudta, hogy 2008-9-re EURO lesz Magyarországon!"

Gondolom, 2002 előtt is éltél, ebből következvén, szerintem emlékszel, hogy ezt a kedvező hitelt vegyenek fel a zemberek, ki is indította el? Nem? Segítek, tudod, kik voltak, akik először felvehettek támogatott hitelt? Onnantól már működött az önmagát gerjesztő folyamat, aminek tavaly ismét bizalmat szavaztak a népek, miszerint a növekvő fogyasztás majd növeli a gazdaság erejét. Hogy is mondta a KISNAGYEMBER? Merjünk nagyot álmodni?

""iskolát zárnak be"
Hol? Melyiket? Azért nincs pénz, mert minden megy a feritek és a maszop által felevtt hitelek törlesztésére!"

Hidd el, ha még te nem is tudsz róla, zárnak be, sőt fognak is, hiszen csökken a gyerekek száma. Ugye azzal te is tisztában vagy, hogy csupán a hitelek felvétele nem lenne gond. Ezzel együtt, ha figyeltél, önkormányzati szinten 2006 után azok zöme narancsos lett, s majd minden egyes fejlesztésüket hitelből kívánták megoldani. Ugye azt a hitelt is a furcsány nyerenc vette fel?

""térdig ér a gaz"
Talán szólni kéne a segélyeseknek, hogy húzzanak gazt szedni, és nem csak a valagukat kéne vakargatni, hogy kevés a segílyke!"

Kinek kellene a hírvivő szerepét játszani? Ja, az önkormányzatnak, de most úgy látszik a címer elkészítése lekötötte a kapacitásaikat...

"(remélem nem minden csapali ilyen fasz, mint e blog írója!)"

Remélem, nem minden kommentelő ennyire érinthetetlen ember, mint te.

Ui: Hol van az a csapal??? :))

nyócker 2011.07.18. 21:08:46

@Behajtó70:
Mondjuk én nem vagyok Fideszes, de amit leírtál azt osztom!

zia77 2011.07.18. 21:12:40

Ez a Németh Szilárd sem csinál mást, mint a többi bunkó fideszes, illetve Rákosi pajtásék annak idején. Alkotmányozás, médiatörvény, új utcanevek, új szobrok, sztrájk tiltása, propaganda hadjárat arról, hogy milyen jól élünk, stb. Most nem a szocializmust, hanem a fideszizmust vagy orbánizmust kell építenünk. A lakosság pedig egyre rosszabbul él, eladósodik, nincs munkája (pardon: ilyen a Rákosi korszakban és a Kádár korszakban nem volt).

ob.szerver 2011.07.18. 21:42:33

@Anti Anyag:

A korrupt kommunista bagázst nem kell visszaszavazni, mert éppen hatalmon vannak. Idióta.

vasgyuszi 2011.07.18. 22:14:44

Ha az aranykeretes címer volt a régi, akkor azt tényleg meg kellett változtani, mert valóban okádékul néz ki. Függetlenül attól, hogy hány csillió éves. Ez a fehérlovas meg egész pofás lett, hiszen akár jobban is elku´rhatták volna, mivel amibe eddig izomból beletenyereltek a narancsos elvtárak, azt el is baszarintották réndesen. Szóval a maga inerciarendszerében tekintve a dolgot jól sikerült! Az más kérdés, hogy erre most kell-e elszórni egy valag pénzt... a haveroknak...

campobaszo 2011.07.18. 22:22:39

@Behajtó70: "emiatt nem lehet adót csökkenteni!"

Nem lesz ebből bajod?Az adóemelést adóemelésnek nevezed?

Behajtó70 2011.07.18. 22:23:08

@hatláb: mindenre nem...de a felsoroltak kivétel nélkül feritek és a maszop bűne! ott tessenek kopogtatni és remegő hangon számonkérni!

borovi 2011.07.18. 22:28:04

@puffatag: szerintem sokan értik, csak kevesen reagálnak. egyébként tényleg jó poén.

Behajtó70 2011.07.18. 22:34:11

@fecske07: kis hülye, minek írsz publikus blogot, ha nem akarod látni mások véleményét?

Másrészt már megírtam, de újra írom, mert szövegértésből megbuktál: azért van iskolabezárás - ha van - mert a nincs pénz a fenntartásra, vagy mert kevés a gyerek! pénz meg azért nincs, mert feritek és a maszop ELQRTA! 8 év kevés volt, hogy legalább a legvörösebb magyar terület (csepel!) egy kicsit fejlődni kezdjen!

És még egy dolog kicsirigó! Volt egy választás, és a Csepeliek döntöttek: változás kell! Úgyhogy ne beszélj te itt senki helyett, mert a többség mást gondol, mint te! (bár lehet, hogy a demokratikus választás ismeretlen dolog előtted)

És végül: nyilván azért vagy ilyen dühös a tények hallatán, mert vélhetően pont te vesztetted el a zsíros kis káderállásodat a választások után :)

Ha így van: nagyon-nagyon örülök, látva a vargődésedet! :))) Remélem ez még így lesz vagy 15-20 évig!!! :D

Behajtó70 2011.07.18. 22:37:12

@campobaszo: Minek kéne nevezni? Nagy a jólétnek? Pannonpumának? (hazudtunk reggel délben, meg este?), elqurtuk? Európában ilyen böszmeséget?

----ne röhögtess, hogy pont ti akartok oktatni hazugságból!

Behajtó70 2011.07.18. 22:39:51

@Fot L' Mondó: Fájnak a tények, te kis szaros komcsi?! Remélem szenvedsz! na gurulj offre kis buzi

dr. trafik nomac 2011.07.18. 22:43:28

@vasgyuszi: "Ha az aranykeretes címer volt a régi, " A bazz, az az aranykeret, nem tudom, hogy kerult oda, de nem tunt el, hogy nem oda tartozik ?...

Behajtó70 2011.07.18. 22:54:10

@Llee: végre egy érvelő---lássuk!

""Csepelen nő a munkanélküliség"
Mert feritek és a maszop 8 évig nem tett semmit!"

Igen, a 2002-2010 időszak ellenzéke is sokban segítette az akkor kormányok munkáját.

---amint tudod, a maszop+szadi többségben volt, azt tette amit akart...nevetséges az ellenzékre hárítani a felelősséget!

""drágul az élet"
mert fizetni kell feritek és maszop által felvett hiteleket, és emiatt nem lehet adót csökkenteni!"

Adókat csökentettek, csak nem biztos, hogy a csepeli lakosok jártak jól vele.

---> a csepeli lakosokat nem kéne hülyének beállítani, akinek van munkája - és nem valami hazug minimálbéres! - és esetleg még gyereke is van, az jobban jár a 16%-kal! Kár a szoci matekért - sima hazugság!

""mind több az eladósodott, segélyre szoruló család"
mert feritek és a maszop eszetlenül hagyta, hogy a bankok mindenféle hitelt kiadjanak, egyszer sem figyelmeztették a balfasz népet, hogy ne vegyenek fel 150-en CHF alapú hitlet! Valamint azért, mert 2006 ban feritek és a maszop azt hazudta, hogy 2008-9-re EURO lesz Magyarországon!"

Gondolom, 2002 előtt is éltél, ebből következvén, szerintem emlékszel, hogy ezt a kedvező hitelt vegyenek fel a zemberek, ki is indította el? Nem? Segítek, tudod, kik voltak, akik először felvehettek támogatott hitelt? Onnantól már működött az önmagát gerjesztő folyamat, aminek tavaly ismét bizalmat szavaztak a népek, miszerint a növekvő fogyasztás majd növeli a gazdaság erejét. Hogy is mondta a KISNAGYEMBER? Merjünk nagyot álmodni?

--->jól kezdtél, ne legyél amnéziás! 2002 előtt a támopgatott hitelek KIZÁRÓLAG FORINT(!) alapúak voltak! Ezzel most sincsd gond - mint tudod, csak a DEVIZA alapúval van probléma! (vagy nem tudtad? :))) )

""iskolát zárnak be"
Hol? Melyiket? Azért nincs pénz, mert minden megy a feritek és a maszop által felevtt hitelek törlesztésére!"

Hidd el, ha még te nem is tudsz róla, zárnak be, sőt fognak is, hiszen csökken a gyerekek száma. Ugye azzal te is tisztában vagy, hogy csupán a hitelek felvétele nem lenne gond. Ezzel együtt, ha figyeltél, önkormányzati szinten 2006 után azok zöme narancsos lett, s majd minden egyes fejlesztésüket hitelből kívánták megoldani. Ugye azt a hitelt is a furcsány nyerenc vette fel?

---> Kérlek! Ne legyél már ilyen pöcs! Az önkormányzatok az ÁLLAMI támogatásokból élnek! Nincs saját bevételük, kivéve a helyi iparűzési adót, ami vagy van, vagy nincs és nem nagy mértékű! Ha az állam (akkoriban FERITEK!) nem ad, akkor nincs másból, mint hitelből kell finanszírozni...vagy te inkább varázsolnál?

""térdig ér a gaz"
Talán szólni kéne a segélyeseknek, hogy húzzanak gazt szedni, és nem csak a valagukat kéne vakargatni, hogy kevés a segílyke!"

Kinek kellene a hírvivő szerepét játszani? Ja, az önkormányzatnak, de most úgy látszik a címer elkészítése lekötötte a kapacitásaikat...

------> ebben MEGHAJLOK! valóban balfasz dolog, hogy nem kényszerítik a segélyt felvevőket közmunkára! :)

Remélem, nem minden kommentelő ennyire érinthetetlen ember, mint te.

Ezt értenem kéne? Érinteni akarsz? Hát itt vagyok neked az erzsébeti teszkóban minden este őrként---csak szólj az infós csajnak, hogy csepeli küldemény jött, én meg kimegyek :)

Behajtó70 2011.07.18. 22:55:19

@nyócker: meg ne lepődj, én sem vagyok fideszes...csak tudja Pelikán elvtárs, a tények azok makacs dolgok!

Gera 2011.07.18. 23:09:29

Komolyan, én már nem is az orbángyurcsányok miatt kezdem egyre szarabbul érezni magam ebben az országban, hanem mert túl sok a hülye, aki lelkesen tapsol az ilyen baromságoknak ahelyett, hogy egységesen elhajtanánk őket a faszba, ahogy illik. Tényleg az a normális, ha az új kormányzat-önkormányzat átrajzolja a címereket-zászlókat? Nehogymá. A címer-zászló pont attól kapja a jelentőségét, hogy nem változik hosszú-hosszú időn át. Ha 10 évente átrajzolgatjuk, akkor onnantól egy kalap szart ér, csak azé lesz, aki rajzolta.

Gnózis 2011.07.18. 23:26:27

"Hát itt vagyok neked az erzsébeti teszkóban minden este őrként---csak szólj az infós csajnak, hogy csepeli küldemény jött, én meg kimegyek :)"

Hát ezt le mertem volna fogadni: csak egy kopaszagyú lehet ilyen sötét, mint te "kicsirigó". Neked valszeg már akkor elment az eszed, amikor másoknak még meg sem jött. De azért bizonyára jól érzed magad odabent... Szeretem, amikor valaki ilyen egyszerüen képes láttatni az elmúlt nyolc évet. Persze, hogy mindenért ferenc a hibás. Ovi meg vért izzadt közben ellenzékben, hogy segitsen a népén... El is vitte őket szavazni 300 Ft ellen....hogy most százszorosát vegye el mindegyiküktől

Trejo 2011.07.18. 23:27:44

Erre a Walt Disney stílusú címerre bármilyen energiát fordítani igazi pocsékolás volt.

Jackni Konzol 2011.07.18. 23:29:53

Az a baj hogy ehhez nem kell ész, tudás, tapasztalat, hozzáértés, tehetség, tiszteletreméltóság. Kell viszont pénz, hajlam, ízlésficam, némi megalománia és dilettantizmus. Pártunk és kormányunk géniuszai mindenütt a dolgozó népet szolgálják.

gyilkos fűegér 2011.07.18. 23:30:04

@ki vagyok találva:

Örülj, hogy nem egy egyszarvút raktak a ló helyére!

gyilkos fűegér 2011.07.18. 23:32:58

@Behajtó70:

Te olyan hülye vagy, mint a seggem. Fideszseggnyaló barom, analfabéta tini.

Trejo 2011.07.18. 23:34:33

@gyilkos fűegér: Ennyi erővel egy csimpánz vagy egy űrhajó is lehetett volna a fő motívum. :D

gyilkos fűegér 2011.07.18. 23:36:32

@Behajtó70: "Ezt értenem kéne? Érinteni akarsz? Hát itt vagyok neked az erzsébeti teszkóban minden este őrként-"

Te kis KARRIERISTA! :)

gyilkos fűegér 2011.07.18. 23:39:27

@Trejo:

Narancs mezőben egy kétfejű turul széttépi Gyurcsány Ferencet.

gyilkos fűegér 2011.07.18. 23:41:43

@Behajtó70:

Szóltam a teszkónak, hogy ahelyett, hogy a kis elemlámpáddal kergetnéd a patkányokat, itt trollkodsz. :)

botfülű 2011.07.18. 23:50:17

...nos a heraldika szerint: a címerhez leírás is tartozik. mielőtt elvetném a sulykot, elolvasnám minkettőét... :)

Leventa 2011.07.19. 00:42:25

hehe, alapvetően az a legnagyobb agyfasz, hogy egy 0,9% által érvényesen támogatott lehetőséggel próbálják legitimálni az újabb marhaságot. mondjuk ez nem meglepő, mert fentről jön ez a fajta "politikai kommunikációs modell".

csak az eszeveszett horthy nosztaligás ámokfutás közepette pár dologról elfeledkeztek:

- amint már mondtátok, a régi címer kivételesen nem egy komcsi találmány
- az új címernek valóban sok köe van csepelhez, rengeteg lovagi tornát tarottak ott... max a sisakot öntötték az öntödében.
talán arra utal, hogy mindenkinek lesz ferrarija.
- amit még senki nem említett, nem kis apróság, hogy a piros-kéket sok sok évtizeden keresztül nem kevés sikeres csepeli sportoló hordta büszkén (én is, akiknek valószínűleg az átlagnál többet jelent ez a kérdés.

abszolút rákosi retro, semmi nem történik, csak a propaganda meg az agymosás. az azért meglepett, hogy az országos és a fővárosi agybajt kerületi szinten is kíméletlenül végigviszik

Kandabula 2011.07.19. 00:49:58

@Behajtó70: Átmentünk hülyébe? Csepelt a primitív, idétlen, dilettáns rendszerváltás tette tönkre. Nincs kedvem mondataidat tételesen korrigálni, mert hosszú. Egyébként a lakásokra felvett felelőtlen hiteleket éppen a Fidesz generálta. Emlékezz: Három szoba, négy kerék, fene tudja hány gyerek. De csak hülyítsd magad. Úgyis együtt baszunk rá.

Kandabula 2011.07.19. 00:58:06

Vissza a címerhez: a mostani urak nyomot akarnak hagyni. Ha már a népek nyomorán - tehetségük híján - nem tudnak segíteni, utcanevet, címert, zászlót cseréltetnek. Nevük (?) így fennmarad az idők végeztéig, míg nem jön egy következő fasz, aki így éli ki a hatalmát.

Kandabula 2011.07.19. 01:06:42

Egyébként mindennel egyetértek, és ezt megbeszéltem az igazgató úrral és a patikussal is. A fehér ló a koronával és a cilinderrel nagyon találó. Én még egy sast, meg egy oroszlánt is beleraknék, meg egy medvét. Azok mindig bejönnek.

igenember 2011.07.19. 02:30:10

Ugyan nem ez volt a legégetőbb probléma Csepelen de legalább ezen is túl vagyunk.

Locsolókocsi 1szer ment el 1 nap és főúton lakom wtf...

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.07.19. 02:49:14

@Behajtó70: 2011.07.18. 22:54:10

Valaki emlegette/idézte itt Hofit. Ugye nekem is szabad?

"Arany Drága Bogaram", addíg csűrted-csavartad, amíg sokkal nagyobb hülyeséget írtál az előzőeknél. Bocsánat.

Néhány dolgot nem árt ugyanis tudnod (a tévedés minimális kockázata és az mszp fel nem mentése mellett):

Csokorba szedve, séróból:

1.
Példa az állami költekezésre.
A Meggyesi csomagot (ami gyakorlatilag a választási ígéretek betartása volt) a fidesz is megszavazta - ekkor indultunk el a lejtőn. Viktorod tehát az adóssághalmozásban masszívan benne van, és megsúgom neked - ő is folytatja azt.
Csak várj és figyelj, a jövő évi költségvetés beterjesztésénél meg fogsz lepődni. És nem fogsz örülni.

2.
Választási ígéreteiben pont a fidesz kardoskodott amellett, hogy az se lenne baj, ha 7% fölé kúszna a hiány (azaz: vegyünk még fel hitelt, s majd a fogyasztás pörgeti a gazdaságot - ez a "matolcsizmus" korai időszaka). Most a kommunikáció már ellenségként tartja számon az adósságot - pedig nem az, ha jó dolgokra költik a flevett pénzt (és nem mondjuk szinte értéktelen MOL részvényre - de ez a téma messzire vezet).

3.
A forinthitelesek most is többet fizetnek vissza a frankosoknál, nem a svájci frank alapú hitellel van baj (illetve most az euroválság miatt lesz baj), hanem azzal, hogy rengeteg ember túlvállalta magát.
Nagyon.
Ez nem az mszp hibája, hanem inkább az ügyfélé és kicsit a bankoké.
Megjegyzem, e téren a fidesz sem protestált, sőt, ők indították el a kedvezményes hiteleket. Jujj, de csúnya,ugye?

4.
Hitelek, adósságok.
A legtöbb fideszes vezetésű város ORMÓTLAN nagy adósságban (csapdában) van.
Szerinted erre is Feri adott engedélyt? Komoly a baj, ami ha tényleg beüt - téged is, engem is érinteni fog. De ugye a Lex Tétényi (Esztergom) sem jött volna létre, ha most Meggyes Tamás lenne a polgármester, igaz??? És milyen jó lenne most az esztergomiaknak!
Guglizz rá erre és olvass: Meggyes Tamás, Búbánatvölgy, tó.
Nem fog tetszeni (az esztergomiaknak se tetszik.

Nem gondolod, hogy vagy mindkét szemellenzőt fel, vagy mindkettőt le kellene venned? Csak az egyik használata rontja a térlátást.
Csak szólok.

@Llee: Egyetértek, hasonlóan látjuk a dolgokat. Lásd itt fent, miért.

ON:
Olykor még királyok is ódzkodtak egy régebbi címer lecserélésétől - most meg??? Valami azt súgja, ott Csepelen nem ez lett volna a legfontosabb teendő. Ez nettó terelés, etetés, az emberek hülyének nézése. Kit érdekel a címer, mikor csepel úgíy néz ki, ahogy? Nem inkább ezzel kellene foglalkozni?
Broáf.

Persze ez illik a menetrendbe: alkotmány, Szent Korona, címer, történelmi egyház.

Egész klassz kis feudális vonal, nem?

Megdobbent 2011.07.19. 06:07:50

Németh Szilárd eszerint egy faszkalap. Na istenem, nem szult mindenkit anya.

Melee 2011.07.19. 06:34:21

Magyarországon utoljára a Tanácsköztársaság tette a hagyományteremtést a köz ügye elé.
Világszinten pedig Mao Ce Tung.
Jó társaságot választottak a fülkeforradalmárok.

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.19. 06:43:22

Részeges alkoholista barom ez a nagyfejű állat!!!!Ezt biztos lelövik ha jön az igazi Forradalom!!!!

Pretoryan 2011.07.19. 07:44:48

Nem is értem miért etetitek a trollt (Behajtó70)! Az sokkal nagyobb fájdalom nekik ha elnéznek mellettük, tegyétek ezt majd írkál hülyeségeket, meg regel és válaszol saját magának dicsérőt, de közben szétveti a düh.

A címer. Mit is vártatok? De komolyan végül is a fideszről van szó. Az hogy nyíltan és becsülettel végezzék a munkájukat, nem lehet tőlük elvárni. :-) (nyilván nem csak a fideszesektől hanem az egész bandától ott a politikai színpalettán)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.07.19. 08:23:05

Múltkor átmentem a csepel-szigeten, és igenis láttam néhány lovat:) Hármat. Legelésztek. Tehát csepel, igenis lovas sziget.Punktum.

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.07.19. 08:25:35

Amihez nyúlnak csak a fejetlenség, a gond, a sunyiság a káosz.
Ez a pökhendi, nagyarcú, kivagyi, simlis diktatúra eredménye.
Miért nem vezetik be a " 20 év alatt közrendőrből milliárdos, kedvezményes nyugdíjjal", Pintér Sándor féle életpálya modellt mindenkinek. Ez lenne igazi nemzeti tett!!

Ez a kormány is megbukott!!

Feloszlatni a Parlamentet, új szakértői kormány kell!!

szvsz 2011.07.19. 08:52:14

N.SZ. 1 istentelen hulye, mar a cinikus tolvajok idejen is csak a marhasagot gyartotta es meg buszke is volt ra.
A cimer helyett a 8 kerbol folyamatosan betelepitett ciganyokkal kene inkabb kezdeni valamit. Csepel egy elheto hely volt, mara egy Kusturica film az elet.
Bar lehet pont erre utal a lo a cimerben, lassan a szekerkerék is odakerul.

nalazo 2011.07.19. 09:01:42

Tisztelt Csepeliek!
Kerületi lakosként és történészként volt "szerencsém" "eszmecserét" folytatni azokkal az urakkal, akik a címerkérdésben érdekeltek voltak. Próbáltam rájuk történeti érvekkel hatni az új címer ellen és a régi mellett, de az ügy nem szakmai, hanem politikai volt.
1. Számukra a lényeg a változtatás.
2. Borítékolható volt,hogy melyik címer nyeri a szavazást.
3. Készül egy Csepel könyv, Isten tudja milyen színvonallal, ha a helyi amatőr, magukat helytörténésznek nevező személyeket vették igénybe.

Llee 2011.07.19. 09:07:11

@Zébácsi:

Köszönöm, hogy válaszoltál helyettem...

Valahogy így van. :)))

NA YA! 2011.07.19. 09:16:45

@Behajtó70: egyszerű vagy, mint a barlangrajz! For ever TESCO!:)

Roy 2011.07.19. 09:26:15

Csak azt kapják a csepeliek is amit megérdemelnek. Nem volt kötelező a Fideszre szavazni.
Most isszák ők is a levét.
Azokat sajnálom akik nem rájuk szavaztak.
2/3 az 2/3!!! Ezt akartuk, vagy nem?

IMO 2011.07.19. 09:30:41

@Behajtó70: Tipikus fanatizált hívő vagy, a mások által szádba adott hülyeséget szajkózod ész nélkül. Jó neked, agy pihen, biztos nem fáradsz olyan hamar.

Az mszp is olyan, amilyen, de 8 év alatt kevesebb kárt okoztak, mint a fidesz egy alatt. Rajtunk röhög a világ fele. Igen, csak a fele, mert a másik fele elborzadt. A komcsizást meg ideje lenne abbahagyni, ugye más szemében a szálkát...

IMO 2011.07.19. 09:32:52

Ja, közben a lényeg lemaradt: az egész csak figyelemelterelés, úgy néz ki mintha történne valami, az egyszerű tescos biztonságiőr azt látja, hogy ezek a fiúk ám tényleg csinálnak valami! Ejha! Na ennyit erről.

Battlestar Galactica 2011.07.19. 09:33:41

Miért pont Csepel lenne más, mint a többi Fidesz provincia? Papcsákisztánban is megy ám a kótyavetye! A vagyonkezelőnél véletlenül az elkövetkező három évre egy cég nyerte az összes munkát. Ez nem sok pént, mindössze 4-5 milliárdról beszélünk. Bagatell. A baj csak az, hogy a debreceni előretolt helyőrség költi el. Dilettánsok, ikolázatlan számlagyárosok, semmirevaló csinovnyikok,... stb. (ki-ki tetszése szerint sorolja be magát/őket valamelyik kategóriába)
A komcsik legalább megpróbáltak elegánsan lopni és a látszatot fenntartani. Ezek semmire sincsenek tisztelettel, mert azt hiszik, nekik mindent szabad, és őket nem éri el a vész, s a népharag. Nem így lesz!

tintamin 2011.07.19. 09:33:56

Dzsentrikommunizmus is ON.

Roy 2011.07.19. 09:41:42

@Battlestar Galactica: 2/3-al mindent szabad. A nép hatalmazta fel őket, hogy lopjanak. Mégse erre?
Az előző ciklusukban is ezt tették pedig nem volt 2/3-juk.
Akik rájuk szavaztak most az amnéziás.
Akkor is etették a népet a választások előtt, után meg talicskával tolták ki a pénzt. Előtte az egész bandának a segge lógott ki a gatyából, utána meg meggazdagodtak. A becsületesen megkeresett fizetésükből?

IMO 2011.07.19. 09:46:14

@Battlestar Galactica: a népharagra kíváncsi leszek, anno sem csak úgy maguktól mentek ki az emberek az utcára, és akik suttyomban kivezették őket, azok éppen nem érnek rá, kormányoznak.

Baldvogel 2011.07.19. 09:47:34

A régi címer majdnem 300 éves, vagyis az évszázadok alatt szép patinát kapott. Az új címer a girlanddal, lovacskával, sisakkal és koronával híven tükrözi az új uraság gyermekien barokkos, azaz primitív ízlését (piszok szerencse, hogy íjat, sámándobot, fordítva nyilazó nyilast, álmodó Emesét, Lehel kürtjét, Árpád-sávot, turulmadarat stb. nem tétetett reá a Nagyúr). Remélhetőleg a csepeliek pár év múlva visszaállíthatják hagyományos címerüket.

Battlestar Galactica 2011.07.19. 09:51:39

@Roy: Tehetséges gyerekek ezek, miért csodálkozol? Erre a legjobb bizonyíték, hogy az iskolapadból egyenesen a parlamentbe jutottak. Hogy lehetne ez másképp, mint úgy, hogy mind táltos, vagy puruttya?

Az azért elszomorít, és elgondolkoztat, hogy miért nyerik sorban az időközieket. Ennek több oka lehet:

1. A nyerteshez tartozás miatt olyanok is ikszelnek nekik, akik 2014-ben nem fognak
2. Goebbels jó tanító volt, sokat olvasnak a fiúk
3. ennyire nagy az érdektelenség az emberekben
4. Nem kaptunk még elég pofont tőlük (magánnyugdíj, 240Ft=1CHF, alkotmányos rendszer lebontása,...stb.)
5. Nincs kire szavazni, mert minden párt fasz

illetve ezek valamilyen elegye!

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.07.19. 09:57:08

@Llee:

Bocsánat, csak nem bírtam türtőztetni magam, mikor láttam, hogy érveidre egy igen elfogult hazugság-/féligazság-halmaz volt a reakció.

Mert ez itt a baj kérem, a mismásolás, vagy ahogy fentebb @tintamin: blogtársunk írja, a dzsentriiuzmus.

Nevükön kell nevezni a dolgokat: Meggyesi hitelből osztogatott, Gyurcsány folytatta, s mikor felismerte, hogy ez nem vezet jóra, kihátrált mögüle a párt, a Fidesz pedig szintén hazugság-tiszavirágokon lépdel a hatalom megtartása érdekében.
Lehet az ember ilyen-olyan világnézetű, jobbos, vagy balos érzelmű (bár a jobb és bal mostanság sokszor keveredik), de látni kellene a hibát minden oldalon. Akad. Bőven.
Amíg csak a másik oldalra mutogatás folyik, addig nem is fog történni itt semmi olyan, ami az ország valós érdekeit szolgálná.

Plasztikdemokrácia, sufnikommunizmus, instant elvtelenség és kapkodás jellemzi ma hazánk politikai (kormányzati) működését.

Ritkán, de azért járok olykor Csepelen, így ki merem jelenteni: egy címer lecserélése 1 a mínusz tizediken jelentőségű dolog más megoldandó problémákhoz képest.

lucc.gizi 2011.07.19. 09:58:00

Németh Szilárd egy balfasz, tipikus fideszes agymosott: nagy pofa, nagy slung, egyes szám első személyben ugatás (én megoldom, én megmondom..stb). 1 év alatt semmit nem tett le az asztalra, ja de, most látom, címert váltott, ami nagyon fontos dolog...:-( Arról a málészájú fiatal alpolgármesteréről nem is beszélve, akit pórázon néha körbevisz a kerületben...na, még 2.5 évig parádézhatnak, aztán mehetnek a balettba ugrálni.

Llee 2011.07.19. 10:25:08

@Zébácsi: :))))

Hozzátenném, hogy azt nagyon sokan elfelejtik, hogy a 1998-2002 időszakban nőtt leginkább a vállalkozások terhe, elég, ha egyetlen dologra gondolunk, a minimálbér brutális emlekedésére...

Egyébként így működik mostanság, egyesek (néha kettesek is) azt gondolják,ha elég hangosan és eléggé sokszor hangoztatják a jól bevált lózungokat, akkor azok igazzá is lényegülnek.

Persze, mondhatjuk, hogy igazság sokféle van, mert mindenki más információhalmazból táplálkozik,az már más kérdés, hogy ez gondolkodásra serkenti-e az embert. Ám a legnagyobb hiba a gondolkodásmentes érvelés, amikor nem látja a delikvens, hogy itt, ha tetszik, ha nem, rendszerben szükséges gondolkodni. Itt a rendszer nem a társadalmi berendezkedésre értendő, hanem arra, hogy minden mindennel összefügg. Kb. úgy, ahogy anno az egyik történelem tanárom úgy magyarázta el az 1956-os eseményeket, hogy még a szuezi válságot is hozzácsapta.

Sokan nem értik, és sokan nem képesek megérteni, hogy a jelenlegi helyzet kialakulása nem csupán annak az egyetlen, vagy kettő ügyeletes démonnak a bűne. Sokan, sokat tettek azért, hogy ez így sikeredjen.
Ezzel egyetemben a mi hibás döntéseinkről nem a bonsai góré, és nem a futóbolond tehet. :)

Én sem vagyok csepeli, de járok arrafelé, s valóban nem az a legégetőbb gond, hogy lesz-e új címer, vagy sem. Sajna, a kicsi leköveti a nagyot. Úgy vélem, az országban sem az alkotmány újjá "ipadolása" lett volna, lenne a legfontosabb feladat.

Nem rettegve, de várom, hogy a kiarakatemberek jól megérdemelt pihenőjük után visszatérve milyen újabb csodás ötlettel állnak elő, amiket a szakértőik a nyár folyamán kiötölnek. :)

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.07.19. 10:38:22

@Llee:
"Sokan nem értik, és sokan nem képesek megérteni, hogy a jelenlegi helyzet kialakulása nem csupán annak az egyetlen, vagy kettő ügyeletes démonnak a bűne. Sokan, sokat tettek azért, hogy ez így sikeredjen.
Ezzel egyetemben a mi hibás döntéseinkről nem a bonsai góré, és nem a futóbolond tehet. :)"

Nocsak. Más szavakkal ugyan, de valami nagyon ehhez hasonlót kommenteltem az iccaka egy másik blogon.

Egyébként meg: "bonsai góré" - na, ez különösen tetszett... :-))).

Az őszi parlamenti ülésszak törvényalkotási metodikája bebizonytja majd, hogy a fénysebesség elérhető {kokik és salerrek után fenékbe rúgjuk az (ezüst)(űr)hajót}, a téridő-kontinuum korlátlan és mi vagyunk Európa fenegyerekei.

Én nem várom annyira. Amíg nyaralnak, legalább kevesebb a zaj.

Szép napot!

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.07.19. 10:42:14

Ja igen, sajna lemaradt egy nulla:
10 a -tizediken.

Roy 2011.07.19. 12:43:36

@Battlestar Galactica: "miért nyerik sorban az időközieket"
A magyarázat egyszerű. Az emberek nagy többsége befolyásolható, és buta.
A másik meg így lealább kereszbetesznek az Mszp-nek. Majd amikor rájönnek, hogy ezek is átverték őket akkor már késő lesz.

dbeata 2011.07.19. 14:46:43

@Zébácsi: Osszad csak őket, hajrá, jól mondod! Nem árt egy kis felvilágosodás.

dbeata 2011.07.19. 14:47:22

Ezek szerint letegeződtünk? Uppsz. Remélem, nem baj.

Anti Anyag (törölt) 2011.07.19. 15:08:59

@ob.szerver: Akkor te lennél hatalmon? Idióta?

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.07.19. 15:40:46

@dbeata:
:-), ezek szerint igen. De nem baj, sőt, egyúttal: Szia!

Igazából nem osztok én senkit, csak próbálok rávilágítani olyan dolgokra, amiket esetenként sokan nem bírnak, vagy nem akarnak tudomásul venni.

Aki valóban tisztán szeretne látni a nagy magyar valóságban, annak nem szabad abba hibába esnie, hogy szelektíven ítél meg helyzeteket.
Lehet véleményt formálni (sőt, talán kell is, ez lenne a civil kurázsi), illetve lehet beállni valamilyen nézet mögé, de ha az ellenkező oldalról jelzés jön, hogy "hé, itt valami nem stimmel!", akkor azt meg kell hallgatni, és ha igaz, akkor tudomásul kell venni, hogy a mi kuytánk kölyke is odapiszkít néha a pamlagra.

Kandabula 2011.07.19. 22:11:37

A "Csepel" név marad? Olyan proletáros.

igenember 2011.07.23. 20:27:38

@Kandabula: Javasolnám a Vörös Csepelt vagy a Szétloptuk a Gyárat.

SmauG21 2011.08.02. 10:59:42

@nomac: Híres lótenyésztőről ugyan nem hallottam, azt azért érdemes tudni Csepeliként, hogy honnan ered a sziget neve. Még Árpád lovászát hívták Csepelnek. Innen tehát a fehér ló a címerben. A korona pedig arra utal, hogy királyi birtok és vadászterület volt. Szóval ha így nézzük, nem olyan futurisztikus ötlet az új címer. Független ettől szerintem is maradhatott volna a régi...
ui.: lehet, hogy már leírták előttem ezt, de nem volt kedvem végigolvasni az összes kommentet. :)
süti beállítások módosítása