CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

BKV, BKK, vagy ha jön az ellenőr...

2012. november 28. 00:02 - csú

Jegyellenőr_1.jpgVerdade újabb írása: Lehet kérem választani! Ó bocsánat, azt mondtam volna választani? Sajnálom. Tévedtem. Menetközben nincs kiszállás!

A járaton pedig nincs menekülés. (ha csak nem Te vagy Jason Statham) Még annak sem, aki nem akar bűnözni. Mert ugyebár a BKK gondoskodik arról Csepelen, hogy bűnözni muszáj legyen! 

(Stand Up Komédia kezdődik)

Történt ugyanis, hogy dolgom akadt bent Pesten. Mivel én a csepeli külterület külterületén lakom, nekem egyszerűbb beautóznom Csepel központjába, mint megvárni a BKK taxiját, amit zombi lovak húznak.

Parkolóhelyet, amit a HÉV végállomásánál kezdtem el keresni, végül is nagy nehezen találtam is a Rendőrség mellett.

Már útközben eszembe jutott a BKK vonaljegy beszerzésének hogyanja. Kicsi szívem felvidult, amikor a St. Imre téren, egy pékség oldalán ÓRIÁSI betűkkel ki volt írva, hogy BKV JEGY KAPHATÓ. Nosza autó lerak, lábak visznek, bodega elérve, kicsi fiammal oldalamon illedelmesen kérek BKK vonaljegyet.

Kaptam is. Arcul kettőt! Ha jegyet akarok, menjek a végállomásra. Itt NINCS!

OK-OK. De időre kell vinnem a gyereket. Mit tegyek most?

Oppá! Ott a POSTA. Rohamra! Bemegyek, sorba állok, két HÉV elmegy (én meg nem), ablak tárulj, néni bámulj... néni kérdez... Sorszám? (MIIIIIIII?)

Valószínűleg a színem kódja alapján döntött. Inkább ad jegyet.

Csókot leheltem reá. (gondolatban)

........

A megállóban: Murphy törvénye bejött. BKK ellenőr jött a HÉV-hez. BKK ellenőr is bejött MI utcánkba. Ugyanis sorstársam, egy HÖLGY éppen előadást tartott a BKK ellenőrnek. (nem egyszerűen)

Csatlakoztam a Hölgyhöz.

Minek eredménye végett a BKK ellenőr nem szállt velünk egy vagonba.

(eddig a stand up komédia)

Száz szónak is egy a vége.

Ha „100" évig volt egy bodega a Tanház téren, miért nem lehet ott most is egy?

Rontja a közképet? Vagy netán szerződés van a felek között? Százalékos arányban?

De ha már nincs bodega, akkor a HÉV se álljon meg ott!

Mert nem szeretnénk Mi, bűnözővé tett Csepeliek fizetni a mások bűneiért.

Tehát mondjuk imánkat.

Kedves BKK, kérünk téged, lepj meg bennünket karácsonyra egy jegyárus bodegával.

Hálánk üldözzön örökké.

Tisztelettel.: A lógós Csepeliek, akiket Te tettél azzá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr384930086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása