CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Esküszegő, törvénysértő lett a törvényhozó Németh Szilárd polgármester?

2013. február 20. 06:59 - csú

Nsz-30.PNGRészlet Németh Szilárd országgyűlési képviselő esküjéből: "Én, Németh Szilárd...a jogszabályokat megtartom...Isten engem úgy segéljen"

Részlet az új polgármesteri esküből : "... becsületemre és lelkiismeretemre fogadom, hogy Magyarországhoz és annak Alaptörvényéhez hű leszek; jogszabályait megtartom és másokkal is megtartatom...Isten engem úgy segéljen!

Tény: Németh Szilárd (képünkön), a XXI. kerület fideszes polgármestere és országgyűlési képviselője  a jogszabályi rendelkezések ellenére a - indoklás nélkül - a mai napig nem volt hajlandó levélben válaszolni Szenteczky János  öt kérdsére.

Tény: a válaszadás törvényes határideje napok óta lejárt.

Tény: Szenteczky János megelégelte a packázást, és a bírósághoz fordult. A frakcióvezető kedden, 2013. február 19-én a Pesti Központi Kerületi Bíróságon (Bp. Markó utca 25.) keresetet nyújtott be "közérdekű adat szolgáltatására kötelezés ügyében".

A csepeli fideszes propaganda gépezet  a törvényes válaszadás helyett elképesztő ügyködésbe kezdett. A történteket Szenteczky János a személyes weblapján így foglalta össze:

Jogszabályt sértett a csepeli polgármester?

2013. január 29-én kérdéseket tettem fel a csepeli polgármester részére! Arra voltam kíváncsi, hogy vajon 2010 októbere óta készült-e Csepelen közvélemény kutatás a jelenlegi vezetők megbízásából, illetve arra is választ kértem, hogy történt-e bármilyen plusz kifizetés, illetve juttatás a havi jövedelmeken, illetve illetményeken felül az önkormányzatnál, valamint annak gazdasági társaságainál?! Az eltelt több mint két hét alatt sok mindent tettek idegességükben a fiúk: ismét gyalázkodtak, ronwerbereztek, rágalmaztak, börtönnel és vagyonelkobzással, sőt –igaztalan módon– elfogató parancs kiadásának lehetőségével fenyegettek meg engem, illetve képviselőtársamat! Csak egyvalamit „felejtettek” el: választ adni a kérdésekre! Ezért ma, a válaszadásra rendelkezésre álló határidő letelte után –ahogy korábban ígértem– bírósághoz fordultam.
 
Több mint két hete, a kérdéseim nyilvánosságra kerülése után szabadult el a csepeli fideszes pokol: nem tudták érett felnőtt, vagy ha úgy jobban tetszik felelős politikusként kezelni azt, hogy élve az infotörvény és az önkormányzati törvény által biztosított jogommal konkrét kérdéseket tettem fel Csepel jelenlegi polgármesterének. Egyik közleményük érte (és gyakran ütötte) a másikat, egyik fenyegetést küldték a másik után. Még az a tény sem fogta őket vissza, hogy minderre válaszul (és a hazug túlzásaikat leleplezendő) a saját honlapomon nyilvánosságra hoztam az adóbevallásom, illetve a bérjegyzékeimet.
 
Bevetettek mindent – időt, pénzt, önkormányzati apparátust nem kímélve próbálták a figyelmet elterelni arról, amiről nem lehet. Arról, hogy a csepeli polgármester is csak egy olyan vezető, akire vonatkoznak a jogszabályok és aki nem tehet meg mindent! Bármit is képzel mára a hatalomtól teljesen megrészegülve magáról…?!
 
Telekürtölték a médiájukat azzal, hogy én, aki a pluszjövedelmekről merek kérdést feltenni, 2002 és 2010 között 37,2 millió forintot harácsoltam össze a jövedelmemen felül. Tekintsünk el attól a ténytől, hogy 2002-ben nem is voltam a vagyonkezelő alkalmazottja, ott csak 2003 márciusától dolgoztam! De attól nem tekinthetünk el, hogy ezt olyanok állítják, akik a saját vagyonbevallásuk alapján 2010 és 2014 között legkevesebb bruttó 26,9 millió forintot (azaz évi 6,7 milliót – Morovik és Ábel alpolgármesterek), illetve bruttó 54,7 millió és 73,3 millió forintot (azaz évi 13,6 és 18,3 milliót – Borbély alpolgármester és Németh polgármester) visznek haza.
 
És teszik ezt úgy, hogy az állás- és jövedelemhalmozásuk mellett még Európa egyik legigazságtalanabb jövedelemadó-rendszerét is megszavazták maguknak. Egy olyan adórendszert, ami azon túl, hogy önmagában igazságtalan, a költségvetésre gyakorolt kedvezőtlen hatásai a szegényeket még szegényebbé, a gazdagokat még gazdagabbá teszi!
 
De mint mindennek, úgy ennek a fideszes ámokfutásnak is vége lesz egyszer! Hamarosan! És addig pedig újabb és újabb kérdéseket fogunk feltenni a hatalomtól megrészegült, erkölcscsősz vezetőinknek, mert a csepeliek elkeseredettsége és csalódottsága egyre nagyobb. Ömlik hozzánk az információ, ömlenek a kérdések! Mi pedig, ellenzéki képviselők tesszük a dolgunkat és közben „klasszikus idézeteket” memorizálunk félhangosan: „nem maradunk adósa senkinek!”
Forrás: Szenteczky János weblapja

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr745093196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása