CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

NAGYMUTYI

2014. február 20. 04:56 - csú

MUTYI.PNG- Apú-ú-ú! Vegyél nekem mutyit szülinapomra!
- Honnan veszed ezt a hülyeséget?
- Neked kell venni, és ez nem hülyeség! Azt mondják, az jár jól akinek van mutyija! És én jól akarok járni! Te jól jártál?
- Én anyáddal jártam jól!
- Akkor a nagypapa is jól járt a nagymamával, meg én is, mert nekem ő a nagymutyi!
- Az más! Ő nem nagymutyi, hanem nagymuter.
- Apú-ú-ú! Az a mutyi az egy nagy valami?
- Igen! De te miből gondolod?
- Há-át, nagynak kell lenni, hogy az ember benne legyen a mutyiba! Te benne vagy?
- Amibe én most vagyok, azt nem mutyinak hívják!

Kalocsai Imre

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr365822836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása