CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Csepeli rendőrök fogták el a nőket zaklató, fosztogató csepeli férfit

2015. október 16. 03:35 - csú

rendorseg_1.PNGA körzeti megbízott volt a gyorsabb, elfogta a futva menekülő budapesti B. Zsoltot (19), akit nők elleni támadások megalapozott gyanúja miatt köröztek a csepeli zsaruk.

Június 19-én, zsarolás ügyében kamerafelvételről azonosították a kerületi nyomozók B. Zsoltot. Személyleírása alapján egy másik nyomozó a fotóról felismerte, ő volt, aki június 12-én kora este bement egy II. kerületi fodrászüzletbe, és a 48 éves takarítónőt késsel arra kényszerítette, nézze végig, amint önkielégítést végez. A kéretlen műsorszámért pénzt követelt, a rémült asszony 24 ezer forintjával távozott. Személyes szabadság megsértése, szeméremsértés és kifosztás bűntettének megalapozott gyanúja miatt indult ellene eljárás. 

Június 24-én elfogták, majd július 22-én gyorsított eljárásban bíróság elé állították. A bíró másfél év szabadságvesztésre ítélte, végrehajtásában két évre felfüggesztve. De B. Zsoltnak ez se szegte kedvét, ugyanis szeptember 3-án este, a csepeli Árpád utcában megfenyegetett egy 29 éves nőt: ha nem tart vele, megkéseli, majd egy lépcsőház előtt felszólította,

elégítse ki őt orálisan. A nő tiltakozott, mire a férfi megkérdezte, mi mást tud felajánlani. A sértett odaadta 12 ezer forintját, remélve, elengedi. B. Zsolt elvette a pénzt, de nem tágított szexuális igényétől. A sértettet egy arra járó férfi mentette ki szorult helyzetéből. Személyes szabadság megsértése és kifosztás bűntettének megalapozott gyanúja miatt indítottak eljárást B. Zsolt ellen, szeptember 7-én elrendelték a körözését.

A férfi szeptember 9-én a csepeli Mars utcában egy 21 éves nőre támadt. Megkérte, engedje be a házba, mert nincs hol aludnia. A nő megsajnálta, beengedte. B. Zsolt követte, és amikor a nő belépett a lakásába, utánament, fojtogatni kezdte, majd a sikoltozó sértettet hajánál fogva a földre lökte, és elmenekült. Ebben az ügyben magánlaksértés bűntettének és könnyű testi sértés vétségének megalapozott gyanúja miatt indult ellene eljárás. Ismert tartózkodási helyein továbbra sem találták, szeptember 11-én délután Paládi Zoltán főtörzsőrmester és Németh Béla törzszászlós, körzeti megbízottak a csepeli Béke téri buszmegállóban figyeltek fel rá.

– Kiugrottam a szolgálati kocsiból, és felszólítottam, igazolja magát – emlékezett vissza Paládi Zoltán. – Eldobta a hamburgerét, és lélekszakadva rohanni kezdett. Utánairamodtam, és miközben kollégám a rendőrautóval igyekezett elé vágni, bokrok, háztömbök között követtem. Beláthatta, úgyis utolérem, mert megállt, és lefeküdt a földre. B. Zsolt egy ideig bizonyosan nem fog rohangálni: a bíróság szeptember 13-án elrendelte előzetes letartóztatását - olvasható a Zsaru Magazinban.

Forrás: ittlakunk.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr767971635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása