CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Kiszolgáltatva a szolgáltatónak?

2016. szeptember 15. 02:37 - csú

mereg-3.jpgA Media Marktban garanciális javításra leadott készülék átvételi elismervényén ez szerepel: „a készülék a leadását követő 15. napon átvehető”. A mobiltelefon garanciális javításának elkészültéről egy MPL-től (a posta futárszolgálatától) származó SMS jött este 9-kor, hogy másnap hozzák, anélkül hogy a fogadókészséget egyeztették volna. Az MPL sem telefonon, sem SMS-ben nem volt elérhető.

A Media Markt szerint téves az írásos közlésük, nem vehető át náluk a készülék, kiküldik, ezt a biztosító intézi. A Cardif Biztosító Zrt. (székhely: 1033. Budapest, Kórház u. 6-12.) ügyfélszolgálata közölte, hogy ők nem illetékesek, a

szerviz küldi ki a készüléket. De nem tudják eléri, mert annak nincs telefonja (sic!). A szerviz elérhetőségét nem voltak hajlandóak megadni.

Leráztak azzal, hogy próbálkozzam a MPL-nél tovább. Majd amikor megkérdeztem, hogy ez milyen ügyintézés, azt válaszolták, hogy miért ezzel a biztosítóval kötöttem szerződést. Valamit tudhat az ügyintéző, ha így vélekedik saját cégéről… Még eddig nem sikerült elérni az MPL-t. Panaszomat lediktáltam a Cardif Zrt.-nél, majd 30 napon belül válaszolnak… Tanulság: csak hisszük hogy szolgáltatnak, mi fogyasztók vagyunk kiszolgáltatva! (A Média Markt átvételi-elismervény száma: H301-131670; Kárszám: 68936)

Dr. Szauder Ipoly (Népszava)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr5711676893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása