CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Takács Krisztián: Hamis hangok az önkormányzat újévi koncertjén

2017. január 15. 05:59 - csú

borbely_lenard_milyen_kottabol.PNGKinek a kottájából játszotta el magánszámát a koncert nyitányaként Borbély Lénárd, Csepel polgármestere? Zsákutcába vezető hét éves új utak?

A csepeli önkormányzat újévi koncertjébe hamis hangok vegyültek. Kár érte, mert a rendezvény akár jó is szólhatott volna. Ehhez „csak” annyi kellett volna, hogy a fideszes városvezetés ne akarjon totál rátelepedni a műsorra.

Kezdve azzal, hogy a Királyerdei Művelődési Ház nagytermének közönségéből egy Fidesz-taggyűlést is gond nélkül össze lehetett volna rántani, ugyanis a sorokat nagy százalékban az önkormányzati főurakkal és családtagjaikkal, ilyen-olyan bizalmasokkal, díszmeghívottakkal és fideszes aktivistákkal töltötték fel.

Az ő fülüket biztos nem bántotta Borbély Lénárd közel 50 perces (!) szónoklata, amely a koncertet megelőzte, és amit azzal elegáns felütéssel sikerült kezdenie, hogy „látom, kinőttük már ezt a termet, ideje, hogy végre megszerezzük a Munkásotthont”.

A polgármester minden

eredményt felsorolt, amit még az előző városvezetés munkájának gyümölcseként sikerült elérniük, az uniós pénzből megvalósult csatornázásoktól az MSZP által elkezdett lakótelep-fejlesztési projektekig.

A színpadon amúgy a Csepeli Szimfonikus Zenekar szépen játszott. Ez az a zenekar, amelyet az előző, 2010-2014-es önkormányzati ciklusban tokkal-vonóval lenyúltak a Csepeli Munkásotthon Fesztivál Fúvószenekarától.

De ha már a lenyúlásoknál tartunk: az én fülemnek azok a polgármesteri mondatok voltak a legkedvesebbek, amelyekkel Borbély Lénárd a bő egy éve alakult önkormányzati futballegyesület első eredményét méltatta. Azt a tavalyi korosztályos focikupát ugyanis a Csepel FC labdarúgóiból verbuvált csapattal sikerült elhozni.

Forrás: Takács Krisztián Facebook oldala      Fotó: csepel.hu

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr2912113879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tarjányi László 2017.01.16. 20:36:34

"Az elpirulás az evolúció legnagyobb titka, már Darwin is sokat foglalkozott vele. Frans de Waal, az Emory Egyetem professzora szerint az ember az egyetlen, aki elpirul egy-egy kínos, szégyenletes esemény során. Feltételezi, hogy mivel a hazugságon való rajtakapás is pirulást vált ki, ezért az evolúció egyik célja volt, hogy ne tudjunk hazudni."

Van akinek az arca, másnak meg a füle pirosodik be.
Gyermekkoromban én mindig elpirultam ha hazudni akartam, így aztán rászoktam az állandó igazmondásra. Nincs min izgulni, nem kell megjegyezni kinek mit mondott az ember, hogy le ne bukjon. Mindig igazat kell mondani!

Vannak keleti népek, például a kazakok, akik sohasem hazudnak! A honfoglaló magyarok is ezt tették, amíg rá nem jöttek, az európaiak általában hazudnak.

Nagytermészetű 2017.01.23. 12:34:17

Az elpirulásról jut eszembe:

csepelhirek.blog.hu/2017/01/17/politikai_lojalitast_var_el_a_del-pesti_tankeruleti_kozpont

És akkor még a kliknél is megszerzi az első éjszaka jogát?Csak az lehet igazgató,szegény Morovcsikné...

Tarjányi László 2017.01.23. 21:51:51

@Nagytermészetű: A napszemüveges, őszülő úr Tóth János, annak idején én miépesként rendes embernek ismertem meg. 1998 tavaszán én és Gothár József voltunk a MIÉP képviselőjelöltjei, az ÁMK előcsarnokában Kosztolányi Dénes szorongatta a kezünket, "tartsunk össze fiúk!" Akkor ismertem meg Tóth Jánost is, meg Kövér Lászlót is, aki mellettem ült a Csepptv stúdiójában. Tóth Jánost korrekt, becsületes embernek ismertem meg. Róla senki, Horváth József sem állította hogy ellopta a kampánykasszát! Feltételezem hogy ért a szakmájához, így még Németh Szilárd sem rúghatta ki mint másokat! Az SZDSZ-ből jött kakukkfióka 98 őszén lett önkormányzati képviselő, majd beléptetett 17 új tagot, akikkel megválaszttatta magát csepeli Fidesz-elnöknek Tóth János helyett!

Tóth János az ő rossz lelkiismerete, nem merte teljesen elcsapni, így ő most a KLIK keserű kenyerét eszi! A fontos pozíciókat meg saját bábjaival töltötte meg, mint például a képen látható alpolgármester, meg a Tóth Jánost felügyelő/megfigyelő? igazgatóhelyettes.

A jelenlegi csepeli hatalmi elitről mindent elmond Horváth József videója, őt is Németh Szilárd csinálta ki!

avalodinemethszilard.wordpress.com

Nagytermészetű 2017.01.25. 12:46:09

Tehát miépesként rendes ember volt

Tarjányi László 2017.01.26. 00:14:04

@Nagytermészetű: Félreértette, én voltam miépes, s 98-ban amikor képviselőjelölt voltam, akkor ismerkedtem meg vele a Csepptv-ben, és Kövér Lászlóval és Kosztolányi Dénessel.
Tóth János Fidesz-elnök volt, én mint kivülálló, rendesnek ismertem meg! Egyébként egyik miépes társamnak a fia meg éppen fideszes alpolgármester (Máté János) volt Hajdú Béla polgármestersége idején. Na ebbe a régi csepeli Fideszbe lépett át az SZDSZ-ből Németh Szilárd, s honosította meg az addig ott nem ismert törtetést, eltiprást, erőszakot! Alig hogy 98 őszén önkormányzati képviselő lett, elkezdte az aknamunkáját, kitúrta, félreállitotta az alapító csepeli fideszeseket. Beléptetett 17 új tagot, s azokkal megválasztatta magát Tóth János helyére csepeli Fidesz-elnöknek! Aztán ebben a minőségében paktált le Tóth Mihállyal a Wallis-Észak-Csepel szindikátusi szerződés létrehozása érdekében.

Hajdú Bélát is rendes embernek ismertem, ő is félre lett állítva, pedig Németh Szilárddal együtt lépett át az SZDSZ-ből a Fideszbe. Elképesztő ez az ember, ahogy Csepel politikai légkörét befertőzte, a gátlástalanságot tette mércévé. Ma az emberei/bábjai vezetik Csepelt, illetve nyomogatják a gombot a képviselőtestületben, miközben ő magasabb politikai porondra lépett!

Németh Szilárd magának tulajdonítja az Ibiza lakópark/lakópart ügy elrendezését is, holott én, Tarjányi László kaptam először információt a volt MDF-es Horváth Lászlótól , s vittem a Városfejlesztési Bizottság elé, az ügy sikeres kimenetelében pedig meghatározó szerepe a Kis-Dunapartot védő egyesületnek volt! Németh összesen egy lakossági fórumot szervezett az Ifjúsági Parkban, s még ott sem ő volt a fő hangadó! Ő semminek nem az ötletgazdája, de szeret sikert aratni, ahol más vetett, például a rezsiügyben, ahol ő csak a SZÁJ volt, amely beszélt! Az ész mindig másoknál van!
süti beállítások módosítása