CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Hullámvasút, lelkiismeret, jószándék

2019. március 21. 04:24 - csú

hudak_janos-jo_3.PNGHudák János: legyetek vidámak, egészségesek és legyen humorotok!

Nemrég ünnepelte 40. születésnapját Hudák János, a Párbeszéd korábban lemondással távozott csepeli önkormányzati képviselője. Az ünnepeltet rengetegen köszöntötték a jeles nap alkalmából. Ez eddig magánügy. Hudák János köszönő sorai azonban széles körben érdemelnek figyelmet azok tartalma és hangvétele miatt.   

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki gondolt ma rám és felköszöntött!

Hát elérkezett ez a nap is... Innen már végérvényesen a B oldal forog!  De aggodalomra semmi ok, hiszen Csontváry is csak 40 éves kora körül kezdett festeni, szóval édesapám szavaival élve, belőlem még akármi is lehet. 

Az utóbbi időben sokszor eszembe jut, hogy milyen csodálattal néztem 8-9 évesen a szüleimre, mert azt gondoltam, ők felnőttek és tudják, mi hogy működik az életben, hogy mi miért van. Fontos döntéseket hoznak, miközben én azt sem tudtam eldönteni, mit kérek vacsorára.

Most meg itt állok 30 évvel később és egy kicsit sem érzem azt, hogy többet tudnék az életről. És legtöbbször még mindig nem tudom, mit ennék szívesen! 

Szóval valószínűnek tartom, hogy valójában nincs is nagyon mit megérteni ebből az életnek nevezett hullámvasútból, csak csinálni kell, lelkiismeretesen, kitartóan és jószándékkal. Aztán

lesz, aminek lennie kell.

Rosszabbik eset, hogy csak én vagyok annyira elfuserált, hogy a mai napig nem veszem észre az összefüggéseket.  Bár ahhoz képest végül is egész jól elboldogulok és talán a két szép lányunk is egészen vállalható nevelést kap, intőt is csak néha-néha hoznak az iskolából. 

Na mindegy... A lényeg, hogy mint azt sejteni lehetett, 40 után is van még élet. Én már csak tudom, hisz fél nappal túl vagyok rajta. Ráadásul egyes vélekedések szerint a sok legszebb kor közül ez az egyik legszebb! 

Ha pedig az ember olyan szerencsés mint én és gyönyörűséges, egészséges, szerető család veszi körül, akkor aztán minden nap ajándék.

Köszönöm mindenkinek ezt a remek napot, legyetek vidámak, egészségesek és ne feledjétek:

”Az emberi agy messze legfigyelemreméltóbb jelensége a humor.”

Csók!

Forrás: Hudák János Facebook oldala

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr4314683456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása