CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Kál Károly: Én és a rasszizmus

2020. október 04. 00:02 - csú

pohi_polgarmesteri_hivatal_-2019_1.jpg"Elmondtam neki, hogy a polgármesteri hivatalban hova kell mennie, milyen igazolásokat, és egyéb iratokat kell a sikeres eljáráshoz magával vinnie. Kifejezetten kértem, hogy mielőtt az ügyintézőhöz menne, előbb hozzám jöjjön, hogy át tudjam nézni minden szükséges irat megvan-e. Egyszercsak csörög a mobilom, a vonal másik végén Papi. Elkeseredett és igencsak sértődött hangon szólalt meg..."

Olvasgatok. Azért, hogy okuljak, azért, hogy tanuljak és persze azért is, hogy szórakozzak. Az örömbe azonban időnként üröm is vegyül.

Az utóbbi időben egyre gyakrabban találkozom különböző posztokban hsz-ekben hol enyhébb hol kőkemény cigányozással. Ennek kiváltó oka a buszon, üzletekben, közterületen tanúsított antiszociális viselkedés. A trehányságot, a rendetlenséget, a másokkal szembeni arcátlan viselkedést nem tudom tolerálni. Ugyanígy elítélendőnek tartom a zsigerből történő cigányozást, zsidózást, románozást stb. Hogy világosan lehessen érteni mire gondolok, elmesélek nektek egy történetet:

Van egy nagyon jó barátom. Ismerem már harminc valahány éve. A családját is. Jóravaló, tisztességes, kemény munkával megszerzett jövedelmükből élő emberek. Az illetőt nevezzük Papinak, mert hogy a feleségét ( aki egy tündéri asszony volt ) Mamának szólítottuk. A barátságára büszke voltam, vagyok és leszek.

Szóval Papi jó néhány évvel ezelőtt megkért arra, hogy segítsek a Mama közgyógy igazolványának az ujraérvényesítésében. Elmondtam neki, hogy a polgármesteri hivatalban hova kell mennie, milyen igazolásokat, és egyéb iratokat kell a sikeres eljáráshoz magával vinnie. Kifejezetten kértem, hogy mielőtt az ügyintézőhöz menne, előbb hozzám jöjjön, hogy át tudjam nézni minden szükséges irat megvan-e.

Egszercsak csörög a mobilom, a vonal másik végén Papi. Elkeseredett és igencsak sértődött hangon mondja: "Te Kari, ezek itt nem intéznek el nekem semmit mert cigány vagyok." Vettem egy nagy levegőt és a legbarátságosabb modoromban a fülébe döngicséltem: B..meg, most rögtön gyere ide hozzám., a qrva papírokkal együtt. Jött. Megnéztem, a fele hiányzott. Haza küldtem, hozta amit kellett, összeraktuk a csomagot és útjára bocsájtottam. Kb. egy óra múlva csörög a mobil. Vonal végén Papi és mondja: "Karikám ezek arany emberek! Kedvesek voltak, aranyosak és mindent megcsináltak amit kellett." Megkértem, hogy cipelné-e már el hozzám azt a nagy fenekét, mert lenne vele egy kis megbeszélni valóm. Jött. Lezuhant a székre mint egy tonna  brikett, ragyogott a tekintete, attól, hogy milyen rendesek voltak vele.

Megnyugtattam, ha minden rendben lett volna elsőre, akkor is így történ volna. Majd szépen, lassan az alábbi szavakat mondtam neki: "Papi jól jegyezd meg amit mondok! Te, nem cigány vagy, hanem hülye!" Ezen a történeten, akár hányszor eszünkbe jut mindig jót röhögünk. Pedig a lényege, a jelentése, nagyon is komoly!

Soha nem a cigányok rendetlenkednek, soha nem a zsidók a románok stb szemetek!

Az ember! Az adott ember, egyed, egyén, aki az evolúciót meghazudtolva nem akar, nem képes a közösségi normák szerint élni és viselkedni!

Hát ennyi.

Forrás: Kál Károly Facebook oldala

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr8216219164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása