„Mi csepeliek ezt a nyarat is kihúzzuk Délen a lezárt Deák Ferenc híddal, Északon pedig a megkurtított HÉV-el, és a lezárt Kvassay vasúti híddal.”
Ma reggel már megint azt harsogja a rádió, hogy dugó van az M0-és déli szektorában, a Csepelnél. Az M0-on ezért a megnövekedett menetidő akár 60 perc is lehet. Csepelen meg a II. Rákóczi Ferenc úton, Weiss Manfréd és Kossuth Lajos úton áll a forgalom.
Sajnos nem meglepő a hír, mert a csepeliek által naponta átélt mindennapi problémát jelzi.
Nem is ezért fontos róla beszélni, hanem azért, hogy az emberek tudjuk, ezeknek a dugónak az oka nem a megnövekedett nemzetközi, és belföldi forgalom, /amiről gyakrabban esik szó/ hanem a hozzá nem értő, elfuserált felújítási munka /ami a valós oknak számít, és amiről a híradások jótékony hallgatásba burkolóznak/.
A forgalmi dugók ugyanis azért jöttek létre, mert
Délen, a Deák Ferencről elnevezett híd egyik felét lezárták, és Északon, a - kormány önfényezését jelentő - atlétikai stadiont építik. A közelmúltban felújított régi M0-ás hídszerkezetet a felújítás alatt jól elcseszték, a stadion beruházást meg jól elméretezték.
Mi csepeliek pedig ezt a nyarat is kihúzzuk Délen a lezárt Deák Ferenc híddal, Északon meg a megkurtított HÉV-el, és a lezárt Kvassay vasúti híddal.
A júliusi jégverés már csak hab volt a tortán!
Horváth Gyula (Forrás: Facebook)