CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Csepel polgármesterének tévedése, ahogy azt egy ellenzéki képviselő látja

2022. január 12. 00:02 - csú

tukor_bekepzeltseg_gog.pngCsepelen(is), a demokráciában a képviselőnek a választóit kell szolgálnia, és nem a hatalmaskodó diktátort! Egy demokráciában  Csepelen (is) a választópolgárok mérik a képviselő tevékenységét a választások alkalmával, és nincs relevanciája a polgármester titkos dossziéja tartalmának!

A múlt év utolsó képviselő-testületi ülésen arra lettem figyelmes, hogy a polgármester, géppapírokkal a kezében fenyegetett. Sokat megéltem már, de mégis zavarba jöttem, mert nem tudtam mire vélni ezt a jelenséget. Először azt gondoltam, hogy egy dossziét mutogat, amiben benne vannak az általa, rólam gyűjtött okmányok. Erre nem csak a pegazus ügy miatt gondolhattam, hanem főleg azért, mert pár éve éppen egy kt. ülés nyilvánossága előtt már kijelentette, hogy utánajárt Erdélyben azoknak a helyeknek, ahol magánemberként, - családi, baráti körben - megfordultam. Megbeszéléseket folytatott azokkal a vendéglősökkel, szállodásokkal, akikkel találkoztam és érdeklődött az ottlétem, megnyilvánulásaim irányáról.

De most kivételesen nem erről volt szó! Borbély a lapokkal azt akarta demonstrálni, amit az ő megítélése szerint képviselőként teljesítettem az előző években. Azt mutatta, hogy

semmit sem jegyzett fel az általam produkált munkából, egy szót se jegyzett meg az általam elmondott gondolatokból! Nem voltam ezért meglepett, mert korábbi viselkedéséből könnyen kikövetkeztethető volt ez az álláspontja!

Persze tudom, hogy ő úgy érzi, én vagyok a fő ellensége! Ezt, a velem szemben alkalmazott (jogtalan és erkölcstelen) hatalmi arroganciáját bizonyítják a rám kiszabott fenyítései, az elvont tiszteletdíjak, a közteresekkel (nevetséges okok miatt) rám, családtagjaimra, barátaimra méretett büntetései, csatlósai által alkalmazott rendőrségi, bírósági feljelentései. /A legnevetségesebb, - amit a rádió is a magyar közterületi hatalommal való visszaélés, és a hülyeségig menő szolgalelkűség csúcsaként jellemzett, a szent Imre téren március 15-én rám mért parkolási sarc volt! Sághi szerint ugyanis hétköznap lévén nem vonatkozik rá az ünnepi kitétel/

Ezek után is érdekelne persze, hogy a polgármester az értékelését mire alapozta? Ugyan hivatkozott az SZMSZ bizonyos passzusaira, - mint emlékei bugyraiban szereplő jelenségekre - de az ez irányú kötelezettségszabást nem találta. Nem is találhatta, mert a képviselői munka igen szerteágazó. Az emberi beszélgetések, panaszok, segítségkérések sokszor speciálisan egyénre szabottak, és maximális diszkréciót igényelnek. Persze Borbély ezekről is feljegyzéseket, jelentéseket akar. (hogy hizlalja dossziéit?)

Hát ezt tőlem sose fogja megkapni! A testületben és a nyilvánosság előtt elvégzett munkámat meg ő is, - de legfőként a csepeli lakosság - láthatja, érzékelheti. Az ezt bizonyító számok azt mutatják, hogy a testületi munkavégzésben az élen állok. A múlt évet is beleszámítva, - ellenzéki képviselőként több írás- és szóbeli képviselői kérdést, közérdekű adatigénylést, képviselői előterjesztést tettem és a testületi üléseken sokkal többet kérdeztem, szólaltam meg és éltem javaslattal, mint a teljes Fidesz frakció az elmúlt tíz évben összesen! Képviselői tevékenységemről és az általam képviselt gondolatokról, - Csepelt és a fővárost érintő közérdekű elképzelésekről - heti többszöri megjelenéssel, mindenki által hozzáférhető módon - írásos tájékoztatást adok. Törvénybe foglalt tény, hogy a képviselőnek a polgármester nem munkáltatója és főleg nem a főnöke, hanem fordítva! Nem őt kell szolgálni, akár mennyire is szeretné, hanem a testület dönt a legfontosabb kérdésekben!

Demokráciában a képviselőnek a választóit kell szolgálnia, és nem a hatalmaskodó diktátort! Egy demokráciában a választópolgárok mérik a képviselő tevékenységét a választások alkalmával, és nincs relevanciája Borbély Lénárd titkos dossziéja tartalmának! A jegyző kétségbeesetten mentette volna főnökét, ezért beszólt: a polgármester legitimitásának kétségbevonása, a demokratikus működést lehetetleníti el - mondta. Igaza van! Csak hát, sajnálatos tény, hogy Csepelen 2010 óta nincs demokrácia!

Forrás: Horváth Gyula

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr3316787856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása