CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Ceglédi Zoltán: Talpnyalók-2079

2016. február 23. 04:50 - csú

cegledi_zoltan_kockasban.PNGSzáz évig fogok élni, hogy mindig tudjak szólni, ha idővel letagadnátok, amit most műveltek - írja elöljáróban  a  szerző,  aki 1979-ben született, majd így folytatja:

Extra-egészséges életmódot fogok folytatni. Feltett szándékom ugyanis, hogy még sok-sok évtized múlva is, amikor már egy másik rendszer lesz, mindig tudjak szólni, hogy nem, édespofa, nem, te rohadtul nem bomlasztottál semmiféle rendszert belülről. Alja kis csinovnyik vagy zsíros haszonélvező voltál, nem valami titkos ellenálló.

Azért fontos erre készülni, kedves barátaim, mert ugye látjuk, tapasztaljuk, hogy most is, itt is jó ideje az megy, hogy a rendszerváltás előtti, visszataszítóan büdös komcsik, káderek, propagandisták is mind azt állítják, hogy ők igazából ellenállók voltak. Hősök, belülről bomlasztók. Szenvedtek, amikor Aczél elvtárssal "kellett" konyakozni. Polgári Magyarországért imádkoztak a szovjet nagykövetség udvarán. Keresztény-konzervatív belső forradalmat vezettek a pártlap Pártélet című rovatában. Sőt,

az elnyomó állampárt egyik vezetőjének köszönhetjük, hogy "most ugrálhatunk".

Hazugság persze mind ez is, de egyre kevesebben vannak, akik képesek és hajlandók szemtanúként cáfolni. Fogyatkozó túlélők, eleve kevés forrás. Az nem elég, hogy néha előkerül egy-egy kínos fotó, újságcikk, beszervezési karton... apropó, vajon miért rejtegeti még mindig a Nemzeti Emlékezet Bizottsággal tisztázást ígérő Lázár János azokat a besúgó spicliket, akik az 1990 előtti diktatúrát szolgálták? És vajon most ezek közül hányan és milyen poszton vannak? Mert akinél a jelentések íróasztalra kerültek, annak a Fidesz adott újra íróasztalt a Belügyminisztériumban.

Szóval tisztázzuk még most, valós időben: ti, mostani pártkatonák, ti nem bomlasztotok semmit. Ti működtettek és élveztek. Ma még büszkén, teli tüdővel, de harminc-negyven év múlva majd tagadni fogjátok persze. Ugyan, kérem, én a rádióban direkt mindig túl halkan kérdeztem Orbán Viktort, ugyan, kérem, én belülről bomlasztottam a Békemenetet, mert direkt rossz ütemben meneteltem. Én kérem el akartam fogadni a népszavazási kezdeményezést, a feleségem fogorvosa anyósának mondtam is vasárnap, hogy elsózta a levest, ebből lehet tudni, hogy ellenálltam. Nekem kérem teljesen rossz volt a váderedményességi mutatóm, alig valamivel kilencven százalék fölött, mert nem teljesítettem politikai megbízásokat, ez világos. Én mindig keményen megmondtam a magamét a Habony úrnak, mielőtt lediktálta a cikkemet. Mi a Klikben igazából a tanárokkal voltunk, pont azért lett olyan nagy az adósság, mert azt is belülről bomlasztottuk. És nézze, itt ez a fénykép, kockás ingben vagyok rajta, hát ebből már csak látszik! Én belülről bomlasztottam.

Tehát az a terv, hogy tudatos táplálkozás, sok mozgás, minél kevesebb stressz, egészséges életmód. Muszáj lesz száz évig élnem, hogy ilyenkor a nyilván már ősz szakállamat megdörzsölve, ezüstfejű sétapálcámmal a parkettán nagyot koppantva odakiáltsak, hogy bomlasztottad ám a tudod, kicsodádat, de nem a Fideszt, te, talpnyaló.

Forrás: Sztárklikk
Szerző: Ceglédi Zoltán
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr428407246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása