CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Orbán úr! Vigye az én üzenetem is!

2016. október 18. 03:12 - csú

kengyelfuto.PNGÜzentünk Brüsszelnek. Ezt állítja nap mint nap az ingyenes kormánylap. De mit üzentünk? Egy nagy semmit! De ha Brüsszel visszaüzen, akkor mi történik?

Én üzenem a miniszterelnöknek, hogy mielőtt elindulna Brüsszelbe felvértezve hamubasült pogácsával, hátán az üzenetekkel teli zsákkal, tarisznyával az oldalán, fakarddal az övében, vegyen mély levegőt és gondolkozzon el egy kicsit! De ha már elindult, akkor aztán

legyen óvatos! Ha odaért a hídhoz, mielőtt átmegy rajta, fogyassza el a pogácsát. Aztán, ha átért, fakardjával küzdjön meg a kétfarkú kutyával! A három fejű sárkány neki túl nagy falat volna. De mielőtt Brüsszelbe érne, vizsgálja át jól a zsákja tartalmát is. Szerintem inkább dobja el útközben fakardjával együtt, és forduljon vissza. Mert így felvértezve még egy kóchuszárnak nézik, és megmosolyogják.

Jaj majd elfelejtettem! Vigye már el az én üzenetemet is Brüsszelbe. Azt üzenem, hogy állítsanak fel egy nemzetközi - nem nemzeti - ügyészséget, amely az Unió bármely tagállamában tevékenykedhet. Csak ne Polt Péter legyen a főnök. Ugye egyetért velem? Hát, jó utat és sok sikert kívánok! Vigyázzon az alacsonyan szálló helikopterekre, és az olcsón szállást kínáló fogadósokra! Míg harcol, küzd értünk, ezalatt mi közel hatmillióan - nem magyar és nem szíve szerinti honfitársai - szurkolunk!

Kovács Miklós

Népszava

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr711812251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása