CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Végre, végre! :)

2012. július 15. 00:01 - csú

Mosolyka-fej.PNGA Csepel újság szerkesztősége olvasói figyelmébe ajánlja MOSOLYKA blogját. A mozgássérült blogger hölgy mindenkinek segít felfedezni az élet szépségeit. Legyenek Mosolyka partnerei a következő sorokban! 

Nemrég ezzel a poszttal jelentkeztem be blogom facebook oldalán egy rendezvényről hazafelé menet:

Mosolyka-3.PNG„Belógtam egy hotel nyomi mosdójába... beengedtek a portások, majd rámcsuktak két ajtót... Kértem, ha 10 perc múlva nem látnak, engedjenek ki. Fellélegeztem, majd nyúlok a kilincshez... whááá sejtettem... nem tudom lenyomni, gyenge vagyok hozzá... nem akartam feladni, de 15 perc sikertelen próbálkozás után telefont ragadtam.

-       Nem nevet, de bennragadtam egy fogyi wc-ben. Megnéznéd édeském a számukat és szólsz a portán please, hogy szabadítsanak ki...?:)  - hatalmas nevetés a vonal végén.

Ajtónyitás után nem volt ez másképp, csak akkor már a portásokkal együtt... :) Édesek voltak, azt hitték befelé, hogy viccelek, hogy ki kell engedni, ha nem látnak... :) Nem győztek elnézést kérni, de mondtam, hogy nincs miért, köszönöm a lehetőséget... és aggodalomra semmi ok, jó történet lesz a könyvembe is... :)”

Gyakran találkozom csak látszólag akadálymentesített dolgokkal. Ilyen például a tükör-kérdés. Tipikus nőként fontos, hogy lássam magam, a frizurám és a sminkem is, de többször futok bele abba, hogy a fogyi wc-ben is álló szinten van a tükör. Ilyenkor általában csak a fejem tetejét látom akárhogy is pipiskedem ki a kerekesszékből.

Végre elérkezett a pihenés, a feltöltődés ideje. A harkányi Termál Kemping Apartmanházak jóvoltából egy egész hétvégét tölthettem a kikapcsolódással és a barátaimmal. Közben pedig alkalmam volt letesztelni, hogy mennyire is „béna kompatibilis” az akadálymentesített apartmanjuk.

Még csak néhány perce léptünk be a házba, már hangos sípolásra lettünk figyelmesek. Nikkancsom kíváncsiságból meghúzta a segélyhívót – amiről nem tudta, hogy az-, több helyen is el van helyezve a szobákban, fürdőben, ha segítségre van szükség vagy hasonló helyzet állna fent, mint az én fenti hoteles kalandom.

Zseniális a szállás! Egyből kiszúrtam, hogy látom magam a mosdó tükrében, elérem a csapokat és még az ajtókon is könnyedén beférek. A közeli termálfürdőben meg végre alkalmam volt kivillantani a kerek popómat. Ritkán tudod megkukkantani egy kerekesszékes fenekét nem? Noh, én alkalmat adtam erre is, ahogy Krisztián barátom ölben vitt be a vízbe. Kellett egy kis humort csempésznem abba, hogy miért is mered rám rengeteg számpár. Mondjuk, hogy a formás fenekem miatt, jó.

Minden csodás volt és varázslatos ott Harkányban. Az apartmanunk vidám színekben pompázott belül, amit külön imádtam. Alacsonyan voltak a villanykapcsolók és tágasak a szobák.

Elengedtem magam és minden nehézséget, fájdalmat Pesten hagytam. Feltöltődni és kikapcsolódni mentem a barátaimmal. Belefért, hogy hajnalig táncoltam, amit, azóta sem mertem visszanézni a videókon. Szerintem, ha az asztal elbírt volna engem és a kocsimat, könnyedén rakattam volna fel magam, hogy ott folytassam az ünneplést.

Másnap svédasztalos reggeli várt minket, ahol a bőség zavarában azt sem tudtam milyen finomságot pakoljak a tányéromra. Evés közben kitaláltuk a délutáni programunkat és azt is megtudakolták tőlem a többiek, hogy miért a kerkeszékemben levő vékony pokróccal takaróztam az éjjel, mikor azért hűvös volt. Gondoltátok volna, hogy egy bizonyos súly felett, ami nektek fel sem tűnik, én már nem tudok mozogni a takaró alatt? Nehéz és kényelmetlenné teszi az éjszakám.

Az apartman konyhája mindent rejtett, ami az éjszakai főzőcskézéshez kellett nekünk. Csodás vacsorát rittyentettek össze a csajok, amit jó kedv követett. Egy „aprócska” dolog igyekezte elrontani a fantasztikus hétvégémet, méghozzá a gyakran visszatérő nyilalások a gerincemnél. Rettentően fájt, de nem akartam megijeszteni a többieket, így igyekeztem tartani magam. Az utolsó nap reggelén egy pillanatra mégis mindenki arcáról lefagyott a mosoly. Egy emelés után - bár felfelé görbült a szám - de legördült a könnycsepp az arcomon. Kegyetlen volt. Nyilat a fájdalom, de akkor sem akartam megadni magam neki. Különösen jól esett, hogy a Termál Kemping Apartmanházak jóvoltából a néhány méterrel arrébb levő Drava Hotel wellness részlegét kiélvezhettük. A rengeteg vízi masszázst kihasználva csillapodott a fájdalmam és újra könnyed és szuper volt minden. A tüdőmnek jót tett a sóbarlang a lelkemnek pedig az egész pihenés.

öszönöm a lehetőséget a Termál Kemping Apartmanháznak! Letesztelve kedveskéim, irány pihenni oda és helyettem is megtudni, hogy vajon az az asztal elbírt volna-e… :) 

Forrás: mosolyka.blog.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr774657148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása