CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Csepeli rekviem: "Isten veled egészség, Isten veled öröm, s kacaj"

2012. november 25. 00:05 - csú

Gyász-2_1.jpgOlvaónk, Sárközi Béla Careca küldte az itt következő írást, amelyet változtatás nélkül közlünk:

Gyászolok.
Elment egy jó barát.
Egy nagyon jó barát. Sokan ismertük, és sokan szerettük. Sokunknak okozott örömet, bánatot azonban kevésbé. Bár, néha előfordult hogy keményebb volt a kelleténél, de sosem tudtunk igazán haragudni rá.

Én személy szerint sokat foglalkoztam vele. Tisztítgattam, rendben tartottam, segítséget hívtam hozzá, ha rászorult. Szerettem. Szerettem azért, mert olyat adott, amit kevesen adnak ingyen. Egészséget, kacagást, gyönyörű perceket. Gyönyörű perceket azokkal, akiket szeretek, és tisztelek. A gyermekeimmel, a családommal, és barátaimmal. Ott boldog lehettem egy kicsit, és felszabadult, és újra gyerek.
De ma reggel, 2012. november 23.-án, megjelentek az ítéletvégrehajtók. Emberek Ők, akik parancsot hajtottak végre. Nem okolom Őket, sem azokat, akik a parancsot adták.
Mindinkább dühös vagyok azokra, akik feljelentették Őt, a barátunkat. Aki csak azt tette, ami a hivatása volt. Asztaliteniszt tanított. Mert barát volt Ő! Igaz, és jó barát.
Lábait levágva, megfosztván minden jogától, kiszakítva ketrecéből, elszakítva barátaitól leáldoztatták az Ő napját.
Győzött a sütizabáló kólát lőtyölő mozgásképtelen áradat, aki a lépcsőkről ülve dirigál, és az erkélyekről utasítást osztogatva irányítja a gyerekeket ahelyett, hogy mozognának velük.
Nem beszélve arról a korosztályról, amelynek tagjai elfelejtették, hogy ŐK IS voltak gyerekek, és voltak szülők!
Sok-sok gyerek, és sok felnőtt fogja Őt hiányolni tavasszal. Sok szülő, aki szerette a gyermekét az Ő segítségével tanítani.
Pedig csak annyit kellett volna tenni a megmentése érdekében, hogy a lakótelep másik játszótereire is kellett volna állítani a testvéreiből.
Mert Ő nem tehetett arról hogy csak egy kis helyet kapott rövidke életéhez, és hogy oly sokan szerettek volna vele játszani. Ez volt az Ő bűne! A Népszerűség.
Isten veled ingyen egészség, Isten veled öröm, s kacaj… A lányomat már nem a Te segítségeddel tanítani.
Pihenj jól, kedves pingpongasztal.
(Bánya u.- Szigligeti u.- Erdősor úti kis parkban található játszótér)

Köszönök neked minden szép percet…

Örök híved egy apa, egy sportember, egy barát.
Sárközi Béla Careca

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr924923812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása