CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

A propaganda és a valóság közötti szakadékról egy csepeli pedagógustól

2013. január 31. 05:55 - csú

Pénzről_1.jpg"Közalkalmazott tanár vagyok...

nekem havi 30 000 Ft nettóval csökkent a fizetésem"

Olvasónk, L.N. e-mailt küldött szerkesztőségünkbe. Németh Szilárd fideszes polgármester, többszörös képviselő, rezsikommandós parancsnok (stb.) beszélt a Kossuth rádióban a rezsicsökkentésről. Az elhangzottak késztették a levél megírására L.N-t:

"Talán érdekes:

Ma délben a Kossuth Rádió ütköző című műsorában Józsa István MSZP –Németh Szilárd beszélt a közmű kedvezményről. Az utolsó mondata volt N.Sz.-nak arra a kérdésre, hogy sokan nem tudják fizetni számlákat, mert csökkent a fizetés: Mindenkinek biztosította a kormány a reálértéket, a minimálbért is emelték.

Hát az enyém rendesen csökkent: közalkalmazott tanár vagyok. Alapfizetésem nem emelkedett jó pár éve.
2011-ben kaptam minőségi pótlékot 10 000 Ft, célfeladatra 10 000 Ft, nyugdíjpénztárba havi 5000 Ft-ot fizettek be. Ez 2011-re 300 000 Ft-ot jelentett. Összességében havi plusz évvégén 150 000 Ft-ban kaptam étkezési utalványt.

Tehát 2011-ben 450 000 Ft plusz volt ( nettóban 350 000 kb.)
2012 –ben összesen 30 000 Ft Erzsébet utalványt kaptunk és minden kiegészítést visszavontak szeptembertől.

Tehát nekem havi 30 000 Ft nettóval csökkent a fizetésem ! Fiatal tanár 100 000 Ft alatt visz haza ...."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr15053980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása