CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Van-e politikai nyomás a nyomozóhatóságokon?

2013. március 14. 06:06 - csú

Kérdőjeles-2_4.jpgSzenteczky János írja a saját weblapján: 2012 októberében levelet kaptam az erzsébeti rendőrkapitányságtól, amiben arról értesítettek, hogy megszűntettek egy nyomozást, ami ugyan ismeretlen tettes ellen folyt, azonban a feljelentést úgy tették meg, hogy abból egyértelműen „azonosítható” volt a feljelentett személye. Vagyis én. Az ügynek azonban nem lett vége. A múlt héten kihallgatáson vettem részt, amiből kiderült: az ügyészség újra elrendelte a nyomozás lefolytatását. De a „poén” mégsem ez!

2008 év végén a CSEVAK vezérigazgatójaként szakmai vitám támadt a tulajdonos önkormányzat pénzügyi vezetőivel bizonyos műszaki feladatok finanszírozásának elszámolása tekintetében. Vagyis a CSEVAK-os munkatársaim szakmai véleménye eltért az önkormányzat szakembereinek véleményétől. A helyzet feloldása érdekében megbíztam egy független könyvvizsgáló céget, hogy adjon szakmai véleményt az elszámolással kapcsolatban. Ez az előzmény és a vagyonkezelő jelenlegi vezetése szerint ezzel hűtlen kezelést követtem el – mivel ezt a munkát a CSEVAK munkatársai is el tudták volna végezni. Őrület, nem?

A feljelentés alapján eljáró rendőrnyomozó kezdetben (2012 októberében) azért szűntette meg a nyomozást, mert véleménye szerint a feljelentés megtételekor az esetleges hűtlen kezelés már elévült. Erről azonban az ügyészségnek más lett a véleménye, és ez alapján a rendőrnyomozó 2013. március 5-én kihallgatásra idézett meg – természetesen gyanúsítottként. A kihallgatás során kérdésre jeleztem a rendőrtisztnek, hogy a jogaimmal élve panaszt kívánok tenni a gyanúsítás ellen, amit írásban meg is fogok küldeni.

Ezek után meglepetéssel olvastam a kerületi ügyész 2013. március 6-án (!), vagyis a kihallgatás másnapján kelt levelét, amiben arról értesít, hogy a bejelentett panaszomat elutasítják! Így már meg sem kell írnom azt…?!

Hogy van-e politikai nyomás a nyomozóhatóságokon? Döntsék el maguk!

Forrás: Szenteczky János weblapja

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr985133661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása