CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Borbély Lénárd, Csepel polgármestere ittasan vezette autóját

2015. február 10. 17:07 - csú

Borbély-L-EZ kell_1.PNGA csepeli önkormányzat hivatalos hírportálán, a csepel.hu - n 2015. február 10-én, kedden 13 óra 29 perckor megjelent információt szó szerint közöljük.

Borbély Lénárd: Bocsánatot kérek!

 2015. február 10. kedd, 13:29

Tisztelt Csepeliek! 

Az elmúlt néhány hónapban komoly családi problémák merültek fel az életemben, amellyel nap mint nap meg kellett, és meg is kell küzdenem. Január 25-én hajnalban, egy váratlan esemény hatására, úgy ültem autóba, hogy előző este egy rendezvényen alkoholt fogyasztottam. 

A hajnali órákig fel sem merült bennem, hogy nekem autót kell vezetnem, de mégis így alakult. A rendőrség igazoltatott, a szonda elszíneződött. Ilyen hibát még soha nem követtem el korábban. Gyorshajtást és balesetet nem okoztam, azonban a botlásom nem jár következmények nélkül, a felelősséget vállalom.

A hibámért minden csepelitől elnézést kérek!

Borbély Lénárd

polgármester

Forrás: csepel.hu

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr487158785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása