CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Kedves Németh Szilárd úr!

2015. augusztus 23. 03:32 - csú

002-NSZ-indián-333_1.jpgVolt szerencsém a napokban meghallgatni szép szavait, arról, hogy a Gyurcsány-Bajnai kormány még 2002-2008-ban mindent eladott a külföldi üzletembereknek, akik mindent privatizáltak. De jött a forradalmi változás, és a rezsicsökkentések meghozták az eredményeket. Így örömmel megtudtuk, hogy 2013-2014-ben a magyar emberek zsebében a rezsicsökkentés eredményeként maradt 334 milliárd forint, ez 3,8 millió magyar családot érintett, és azt is tudjuk most már, hogy 2015 végére, azaz ebben az évben, már 574 milliárd forint lesz a mi zsebünkben, táskákban, retiküljeinkben.

Mondtam is erre a kollégáimnak a kórházban, ahol ápolónő vagyok, hogy lányok ezt illene megtapsolni, mert országunk rezsibiztosa felemelő hangon beszélt. De közben lehiggadtam, és szerettem volna megkérdezni Németh urat: ha ennyi pénz marad a mi családjainkban, hogy lehetne ezt észrevenni? Mert a napokban a két kislányom meg a fiam indulnak az iskolába, s tudja-e Németh úr, hogy mennyibe kerül ma mindent beszerezni három gyereknek? Legalább 150 ezer forintba.

És mennyibe kerül a gyerekeknek a cipő, a ruha, és sok más minden? Kerestem itthon az este azokat a forintokat, amelyek "minden magyar családnál vannak", és nem találtam ebből egy fillért sem. Gondolom mások is vannak így.

Nem tudom, hogy az önök által milliószor szidott Gyurcsány kinek és mi adott el, nem érdekel, mert öt éve róla nem tudok semmit, de a Fideszről annál többet. Bemondta a rádió, hogy a kormányunk segített a határon túli Kárpát-aljai magyar tanítóknak, akik 180 ezer forintot kaptak, meg az iskolába járó kinti diákok is küldtek 20-20 ezer forintot. Helyes, segítsünk mindenkinek. Majd megköszönik a következő választásokon. De mit tudok tenni én, egy magyar ápolónő, aki itt születtem, itt nevelem gyermekeimet és kapok a munkáltatómtól 112 ezer nettó forint fizetést? Hol is van a rezsipénzem, kedves rezsibiztos? Jó lenne tudni,mert lassan már itt van szeptember elseje. Emlékszik még erre?

Szabóné Poltorák Erika, Budapest

Forrás: Népszava

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr827720080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása