CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Aki ismeri a pénzt: terrorista

2015. szeptember 21. 03:48 - csú

bankautomata.jpgAz ősszel termőre fordult terrorszakértő-fa ontja gyümölcseit. A frisseket lelegeli az állami média, a poshadtabbja a Magyar Idők bányászbékája alatt landol.

Mint bizonyos Horváth József is, aki ismerős lehet az újságolvasóknak. Ő az a kitűnő úr, aki előbb vezetőként a kémelhárításnál hárított el, majd az UD Zrt. élén tűnt fel. (Mely Kövér Lászlóval, és Demeter Ervinnel volt forró dróton, tisztátalannak tűnő kapcsolatban. Emiatt az ezt leleplezők bíróság elé is álltak, hogy lakoljanak.) A fülkeforradalom a katonai elhárítás főigazgató-helyettesi posztjára repítette.

Most kiderült, hogy sok D-kategóriás kémfilmet nézhet. Idézem: az illegális bevándorlókról nem tudhatjuk, hogy hány, puzzle-ként összerakható pokolgépet rejtettek a hátizsákjaik, hány fiola lapult a csomagokban, amelyek tömeges mérgezést okozhatnak. De a csúcs, amiért belekezdtem: „nem életszerű, hogy ezek az emberek bankkártyákat használva utaznak keresztül a fél világon, és tudják, hogy melyik országban mi a hivatalos pénznem, abból éppen mennyi szükséges a költségek fedezésére”. Nos, jártam már külső országban, s ha másból nem, abból megtudtam, mi a pénznem, hogy leolvastam a bankókról, amiket kivettem az automatából. A költségeket pedig a világszerte olvasható úgynevezett árakból kalkuláltam ki.

Nem baj, hogy butuska a szentem, lelke rajta. De könyörgöm, ez a fazon hosszú évekig vezetője volt Orbánék titkosszolgálatainak – ennyi képességgel!

Veress Jenő (Népszava)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr707802744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása