CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Folytassák a csepeli gerincút építését!

2016. április 01. 10:22 - csú

Podolák Sándor nyílt levele a csepeliekhez

kozl-dugo_1.jpgKedd reggel szokásomtól eltérően felsőbb parancsra (Asszony) fél nyolckor elindultam az Auchan felé! Látszik hogy nem vagyok gyakori közlekedő ezen a tájon !

Már az Auchan kútnál beleszaladtam az első dugóba! Úgy voltam vele , hogy a következő lámpa és az elkanyarodó kamionok okozzák , később majd megszűnik . Tévedtem ! Érdekelni kezdett , hogy mi okozhatja ezt a torlódást . El kezdtem számolni a szembe jövő kamionokat , nagy teher autókat . Mivel nem az első pillanattól számolta az Bau Haus körforgalomig 47 nagy teher autót és kamiont számoltam amely a város felé jött , tehát nyugodtam mondhatom , hogy az alatt a 13 perc alatt amig úton voltam ennyi nagy gépkocsi jött be Csepelre! A kifele menő hasonló gépjárműveket a

Vízmű lakóteleptől próbáltam megszámolni de ez csak a becslés szintjéig jutott el de a bejövő és kimenő nagy méretű gépjárművek arányát figyelve , kifelé lényegesebb több gépjármű haladt( lépésben döcögött)!

Aztán belém csapott a felismerés! Csepelen épül egy konténer átrakó! Ez napi kb 100-120 konténer szállító autó megjelenését vetití előre a beruházó szerint ! ( Szerintem a beruházó is úgy viselkedik mint a férfiak: csak a hegyét hagy tegyem oda , mást nem akarok ! Mindnyájan tudjuk , hogy mi a vége ! ) Nos a konténer szállító autók számára is ez vonatkozik ! 

Tisztelt Csepeliek!! Nem kellene egy kicsit előre gondolkodni ? Milyen utakon fognak ezek az autók járni ?? Hogyan csatlakoznak a meglévő úthálózatra?Mekkorára nő a zaj és környezet szennyezés ? Mennyit fog veszíteni az értékéből az a lakókörnyezet amelyre rászabadítják ezt a forgalmat ?
Régebben ez úgy történt , hogy egy ennél kisebb beruházásnál is a beruházót köteleztük a becsatlakozások és a forgalom elvezetés kiépítésére! ( Ld Erőmű-Csepeli út Tesco-Rákoczi ut rákötés és még jó néhány! )

Vajon nem kellene-e számon-kérni a jelenlegi kerület vezetéstől , hogy ők miért nem harcolták ki a Csepeli emberek érdekében a hasonló kiegészítő beruházásokat?
Féltem Csepel és a Csepeliek jövőjét!

Csepel eddig sem volt a kiemelkedő ingatlan árak helyszíne, sőt!
Ha ez a beruházás így valósul meg akkor félő , a Csepeli ingatlan árak tovább csökkennek !

Még mielőtt az a vád érne , hogy beruházás ellenes vagyok , kijelentem . Nem a konténer átrakó ellen vagyok! Csak az ész-nélküli fejlesztés nem akarom beemelni !!

Ha a jelenlegi vezetés egy pillanatig is szem előtt tartaná a Csepeliek érdekét akkor minimum a gerinc út kiépítését a beruházás kapcsán kiharcolták volna!

Tudom , hogy ez az írásom nem sok emberhez fog eljutni , de itt kérem a hozzáértőket , hogy segítsenek nekem , hogy egy nyílt levél formájában ez eljusson a Csepeliekhez!

Forrás: Podolák Sándor facebook oldala

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr988550650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása