CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Hiába a Kúria ítélete? Németh Szilárd nem fogy a Csepeli Hírmondóban

2018. március 10. 10:59 - csú

nemeth_szilard_hajfeju_es_tapsol.PNGNémeth Szilárd öröme. Tapsoljuk meg Borbély Lénárdot, Ábel Attilát, Vida Istvánt! Nekik már a Kúria végzése sem számít? Meddig hagyják őket szórakozni?

Bár a Kúria-ítélet is erre kötelezné, nem lett kevesebb a Németh Szilárddal kapcsolatos tartalom a Csepeli Hírmondó nevű kerületi lapban. Az Együtt aránytalanság miatt fordult a helyi választási bizottsághoz, mivel a huszonnégy oldalas kiadvány nagy része a fideszes alelnökről szólt, aki a körzetben egyéni jelöltként is indul. A többi párt jelöltje egy kétoldalas összeállításban és kizárólag negatív megvilágításban szerepelt.

Az Együtt ezért

ismét a választási bizottsághoz fordul.

„Németh Szilád a Csepeli Hírmondóban tényszerűen túl sokszor szerepel, ezt a Kúria a március 6-ai ítéletében megállapította, és a Csepeli Hírmondót eltiltotta ennek a gyakorlásától, és ítéletében arra kötelezte, hogy az ítéletet is tegyék be az újságba. Ehhez képest nem történt semmi, a március 8-ai újság ugyanúgy tele van Németh Szilárddal, és nem jelent meg benne az ítélet, ezért kénytelenek voltunk újra a választási bizottsághoz fordulni, és ismét végig kell vinnünk egészen a Kúriáig” – mondta Szabó Szabolcs (Együtt), Csepel és Soroksár országgyűlési képviselője. 

 

Forrás: Hír TV

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr413728696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tarjányi László 2018.03.11. 01:39:19

Tisztelt Szerkesztő úr! Kedves csepeliek.blog.hu és Csepel Újság Facebook-oldal olvasók!

Nem magamat akarom fényezni, amikor Németh Szilárdról koptatom a keresztvizet! Szorgalmasan teszem, már látszik az ördög patája!

A viccet félretéve, miután húsz éve járatos vagyok a csepeli közéletben, kötelességemnek tartom meggyőzni a csepeli embereket, NÉMETH SZILÁRD ERKÖLCSILEG ALKALMATLAN MIND CSEPEL VEZETÉSÉRE, MIND CSEPEL KÉPVISELETÉRE!

EGY ERKÖLCSI NULLA, NINCS MIT SZÉPÍTENI RAJTA!

Sok alkalommal megírtam, hogy lett csepeli Fidesz-elnök! ERKÖLCSTELEN MÓDON!
A hajdani SZDSZ-tag, aki nem átalotta magát a csepeli SZDSZ alapítójának beállítani, holott azt Buday Béla bátyánk alapította 1989-ben, az aki 1993-ban meg a csepeli MIÉP-et is alapította! Németh Szilárd 1996-ban belépett a csepeli Fideszbe, úgy látszik meghúzta magát, mert senki létére Tóth János kerületi Fidesz-elnök KEGYÉBŐL, 1998 őszén listás önkormányzati mandátumot kapott! Németh nem lett hálás, hamarosan kimutatta a foga fehérjét, AZ ORDAS VICSORÍTÓ POFÁJÁT! Beléptetett 17 új tagot (KÖZTE LÉPCSŐHÁZI SZOMSZÉDAIT IS!), s azokkal megválasztatta magát Tóth János helyére!

AZ ERKÖLCSI NULLA PUCCSAL SZEREZTE MEG A CSEPELI FIDESZ-ELNÖKI POZÍCIÓT, S INDÍTOTTA EL EZZEL A KARRIERJÉT!

Tóth János azóta a KLIK keserű kenyerét eszi, őt nem pofája Némethnek oly módon elintézni, mint 2006-ban Horváth Józseffel tette! Horváth József 2006-ban a Fidesz képviselőjelöltje volt a 30. VK-ben. Azzal vonta magára Németh haragját, hogy kifogást emelt az ellen, AHOGY NÉMETH A 2006-OS KAMPÁNYKASSZÁT KEZELTE, AHOGY A FIDESZ HELYI TÁMOGATÓNAK ADOMÁNYAIT KEZELTE! Milliós összeg tűnhetett el, Németh ahelyett hogy a helyi szervezet tagsága előtt elszámolt volna, kirúgta Horváth Józsefet! Ez is egy megoldás persze, csak a gyanút még jobban megalapozta! Aki tudni akar a csepeli Fidesz belső ügyeiről, az tájékozódhat saját maga is "a valódi Németh Szilárd" keresőkifejezés beírásával!

Ezzel Németh Szilárd negatív tulajdonságai még messze nem értek véget! Ahogy szokták mondani, LEFELÉ TAPOS, FELFELÉ NYAL! Kíméletlenül elbánik mindenkivek, aki elé kerül! Ez még a birkózásban sem érdem! A sportszerűség többet ér az eredménynél! Legalább is becsületes emberek között!

A Fideszből kikoptak a becsületes emberek, meg a szakemberek is! Már nem ad Orbánnak tanácsot a Professzorok Batthyány Köre, nincsenek Hámori Józsefek, Chikán Attilák, Pálinkás Józsefek, Ángyán Józsefek. Vannak helyettük teljesen iskolázatlan Habony Árpádok! A hajdani képesítésnélküli napközis nevelő Németh Szilárd is elérte amire vágyott, Orbán alvezére lett! Ő dolga! De nekünk nincs rá szükségünk hogy ő legyen Csepel földesura! Mert úgy viselkedik! Senki semminek nem választotta meg, mégis ő parancsol a megválasztott polgármesternek, Borbély Lénárdnak, meg a többi csepeli bábjának!

Németh krokodilkönnyeket hullatott és cikket íratott a Csepelinfóba, amikor elhunyt Pácin polgármestere, Barati Attila, MIÉP-es politikus! Hogy neki milyen nagy barátja volt az elhunyt! Ahogy már megírtam, nekem mint hajdani MIÉP-esnek valóban barátom volt. Évente többször jártam családi okokból a szomszéd faluban, így nem csak a MIÉP-es rendezvényeken találkoztunk a Hősök terén! Jártam a házukban, az irodájában is a polgármesteri hivatalban. ENGEM SOHASEM SZÓLÍTOTT BARÁTJÁNAK, AMIKOR MEGÖLELT, TESTVÉREMNEK SZÓLÍTOTT!

Barati Attila sajnálatosan elhunyt, ott és azok gyógyították, akik engem megmentettek a rákból, őt sajnos nem sikerült!
Németh Szilárdnak levelet írt Pandák Pál, füzesradványi polgármester hogy tudna-e hozzájárulni közös barátjuk, Barati Attila síremlékéhez! Ezt Németh Szilárd országgyűlési képviselőnek címezte, aki akkor is vagy másfél milliós havi jövedelemmel rendelkezett!

Erre Németh Szilárd, EZ AZ ELŐEMBER!, polgármesterként megszavaztatott a képviselőtestülettel A MI ADÓNKBÓL 300 EZER FORINTOTT, S AZT KÜLDETTE EL PÁCINBA, A SAJÁT PÉNZE HELYETT!

EMBER AZ ILYEN? HOGY LEHETETT ILYEN ZSUGORI AZZAL AZ ELHUNYT BARÁTJÁVAL SZEMBEN, AKINÉL NYARANTA KÉT HETET TÖLTÖTT, TÁBOROZVA, BOGRÁCSOZVA, ESZEM-ISZOMOZVA, LOVASTÚRÁZVA, VADÁSZGATVA!

A CSEPELI 9 NM-EN NEGYEDMAGÁVAL FELNŐTT AZ IGAZI PROLI, NEM A CSEPELI PANELLAKÓ TÁRSAINK! NÉMETH MINDEN, CSAK NEM ÚRIEMBER! Maga is lakott panelben, s nem átalott panelprolizni!

NÉMETH SZILÁRD MEGGYALÁZTA BARATI ATTILA EMLÉKÉT!

Szilárd te nem vagy ember, ha meghalsz, mert egyszer meghalsz, a kutyák vizeljenek a sírodra!

A lelkem fáj érted Attila, utólag is megkönnyezlek! Az Isten irgalma adjon neked örök nyugodalmat!

Tarjányi László 2018.03.11. 01:44:16

csepeliek.blog.hu/2018/03/09/orban_fogalomzavaranak_itt_a_megoldasa
Virág Béla kérdésére válaszoltam

Soha semmilyen pártnak tagja nem voltam a MIÉP-en kívül! Oda is négy évig jártam, anélkül hogy beléptem volna! Csak azért léptem be 1997 novemberében, mert a tagság hosszas kérlelésére elfogadtam a 31. VK. jelöltségét az 1998 tavaszi parlamenti választásra! Onnan és azóta ismerem Kövér Lászlót, aki akkor szintén a 31. VK. jelöltje volt a Fidesz részéről! Németh Szilárd akkor még egy senki volt Csepelen! Akkortól ismertem Tóth János csepeli Fidesz-elnököt, akit utóbb Németh Szilárd galád módon megfúrt, miután Tóth János KEGYÉBŐL! 1998 őszén listás önkormányzati mandátumot kapott! Onnan is merem Kosztolányi Dénest is, aki 1998 tavaszán a 30. VK. fideszes jelöltje volt! A Csepp Tv-ben kétszer is volt VITA az összes párt jelöltje részvételével! Amitől persze sem Kövér, sem Kosztolányi nem futamodott meg! Nem úgy mint most Németh Szilárd, aki ahhoz is gyáva hogy kiálljon vitázni! A Csepp Tv előtt az ÁMK folyosóján szorongatta az én kezem és Gothár Jóskáét Kosztolányi Dénes, hogy fiúk tartsunk össze! Akkor még szó sem volt nagyképűségről a fideszesek részéről, nem is volt nekik mire annak lenni! Kövérrel később is tartottam kapcsolatot, ezt még a legutóbbi csepeli fórumán is megtettem! Engem mindig meghívtak levélben! a Szigetország fideszes rendezvényeire, egészen addig, amíg ez a TÖRTETŐ GÖRCS NÉMETH SZILÁRD ERKÖLCSTELEN MÓDON MEG NEM SZEREZTE A CSEPELI FIDESZ-ELNÖKI SZÉKÉT! KISZ-tag voltam, mert a gimiben egy idő után kötelező volt belépni, a Műszaki Egyetemen viszont a negyedik évben kiléptem, mert szemét, részrehajló viselkedést tapasztaltam az évfolyamunk két KISZ-vezetőjénél! Én kitűnő tanuló voltam ott is, nem volt szükségem a KISZ-es MANKÓRA! Aki kíváncsi, a Középiskolai Matematikai Lapok fizikaversenyének, a KöMaL Arcképcsarnokában ma is megtalálhatja a 16 éves kori fényképemet! A Műegyetemre meg felvételi nélkül vettek fel, NEKEM SENKIM SEM VOLT SZOC-HAZÁS HAZAÁRULÓ, csak éppen az Eötvös Loránd fizikaversenyen helyezett voltam! Nekem nem kellett elmennem képesítésnélküli napközis nevelőnek érettségi után, mint Németh Szilárdnak! Baloldali múltam nem is lehetett, meg nem is lesz, mert kulák-családból származom, amiért még lenne elszámolnivalóm minimum két kommunistával! Nem személy szerint persze, csak szám szerint, két családtagomért! Nem kívánom senki vérét, csak két arra alkalmas személyt szívesen látnék börtönben! JÓ ERRE KÉT FIDESZES KOMCSI IS, AKÁR MAGA NÉMETH SZILÁRD IS, MERT EGY MIÉP-ES BARÁTOMAT, BARATI ATTILA PÁCINI POLGÁRMESTERT HOLTÁBAN IS MEGGYALÁZTA! Dixi et salvavi amimam meam.

Tarjányi László 2018.03.11. 01:46:28

csepeliek.blog.hu/2018/03/09/csepelen_a_sport_tussal_lenyomja_az_sztk-t_de_a_gyerekvedelem_es_a_segelyezes_is_ketvallal_alulmarad
Válasz Csizmás Mihálynak és Virág Bélának!

Soha nem ültem húsos kondér mellett! Amim van, azért keményen megdolgoztam! A közéletet egészségi okokból hagytam abba, daganatos beteg lettem, öt műtétem volt, meg sugárkezelés, kemo két féléven keresztül. Németh Szilárd bánatára meggyógyultam. Szeretettel ajánlom nektek kettőtöknek és Németh Szilárdnak is a Szent László Kórház Onkológiáját!

Ami meg a MIÉP külsős bizottsági tagságát illeti, azért megdolgoztam! 1998-ban a 31. VK-ben országgyűlési képviselőjelölt voltam, onnan ismerem Kövér Lászlót, Kosztolányi Dénest, meg az akkori csepeli Fidesz-elnököt, Tóth Jánost, akit később a Németh Szilárd erkölcstelen módon megfúrt! 1998 őszén én lehettem volna a MIÉP önkormányzati képviselője Csepelen, mint hogy én voltam a csepeli MIÉP-elnök, viszont én HÁLÁBÓL azt átengedtem SAMU FERENCNEK, mert sokat segített nekem a tavaszi kampányban! 2002-ben azért kértem a tagságot a Városfejlesztési és Környezetvédelmi Bizottságba, hogy MEGFÚRHASSAM A 2000. NOV. 7-ÉN (SIC!) ALÁÍRT WALLIS-ÉSZAK-CSEPEL SZINDIKÁTUSI SZERZŐDÉST, AMIT NÉMETH SZILÁRD ÉS AZ MSZP-S POLGÁRMESTER, TÓTH MIHÁLY HOZOTT LÉTRE!

Sikerrel is jártam, 2003. március 13-án megadtam a kegyelemdöfést a Wallis-szerződésnek, s ezzel 3.8 MILLIÁRD FORINTOT SPÓROLTAM MEG CSEPELNEK A FADESA ÁLTAL KIFIZETETT 11.3 MILLIÁRDBÓL! MÁIG NEM KÖSZÖNTE MEG SENKI NEKEM CSEPELEN, SEM TÓTH MIHÁLY, SEM NÉMETH SZILÁRD, SEM A CSODÁLATOS CSEPELI KERESZTÉNY ÉRTELMISÉG!

Németh Szilárddal meg elszámolnivalóm van, ERKÖLCSILEG ALKALMATLAN CSEPEL VEZETÉSÉRE! ELŐBB-UTÓBB EZT MAJD A CSEPELI KERESZTÉNY ÉRTELMISÉG IS BELÁTJA! ADDIG MEG SZOLGALMASAN KOPTATOM RÓLA A KERESZTVIZET, A GALÁDSÁGAI FELEMLEGETÉSÉVEL!
süti beállítások módosítása