CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Rémregény a csepeli egészségügyből

2019. november 28. 05:55 - csú

sztk-ok-777_5.PNGA Csepeli vagyok című Facebook-közösség oldalán elképesztő  helyi történetet tett közzé P. Szabó Mari. A nyílt levelet Csepel polgármesterének címezte. A hasonló elborzasztó történeteket felvillantó hozzászólásokból az is kiolvasható, hogy többen nem hiszik, hogy Borbély Lénárd elolvassa a posztot. Mi ezt cáfoljuk, de biztos, ami biztos, segítünk a kerületvezetőnek, hátha még nem ismeri a tényeket és  P. Szabó Mari levelét, amelyre akár a ma délután ötkor kezdődő közmeghallgatáson is válaszolhat. Tekintse a most következő sorokat közérdekű bejelentésnek:

Borbély Lénárd Úrnak!

Többféle laborvizsgálatra küldtek, úgy hogy elkezdtem intézni a dolgot…hozzáteszem, nem vagyok orvoshoz járó és valójában igazán komoly betegségem sincs (mi lenne ha lenne)….na szóval az ügyintézés…..labor beutalót a körzeti orvos írta fel, de csak a vizsgálatok egy részére, a többihez szakorvosi beutaló kell, így azután megpróbáltam időpontot kérni az endokrinológiára, kaptam volna 2020. áprilisára, de ha már időpontkérésnél tartok, gondoltam egy füst alatt letudom a mammográfiát, itt azután nagyot tévedtem, elmondták ugyanis a Tóth Ilona szakrendelőben, hogy sajnos nem megy, mert hétfőn kaptak egy napot, 2020. február 19.-ére, az pillanatok alatt elfogyott, hogy jövő hétfőn mi lesz, azt nem tudják, menjek a dél pesti kórházba, de előbb újra vissza a

körzeti orvoshoz (minimum másfél óra várakozás) közvetlenül a kórháznak szóló beutalóért.

Hát hazudnék, ha itt már a teljes türelmem birtokában lettem volna, nem voltam, pedig a fekete leves ezután teljesült ki igazán. Elmentem egy maszek laborba, megcsináltatni a hiányzó vizsgálatokat 22 500 Ft-ért, ott ugyan megkérdezték tőlem, hogy TSH kell-e, mondtam, hogy nem, mert arra kaptam beutalót a körzeti orvostól. Ma el is mentem a Tóth Ilonába a labor leletért, ahol közölték velem, hogy a TSH vizsgálatot nem tudták megcsinálni, mert elfogyott a reagens, kérdem, mikor lesz…hát azt nem tudják, és a HPCL sem készült el, mert elromlott a gép, kérdem, mikor lesz megjavítva…hát azt nem tudják.

Szóval, hogy a lényegre térjek, STADIONT NE!!, addig, amíg ez a lezüllött egészségügy nincs rendbe hozva, sőt , addig sem, amíg krumpli és alma osztás helyett nem lesz béremeléseket arányosan követő nyugdíjemelés……Azok akik az egészségügy helyrehozatala helyett a stadion építést tartják fontosabbnak, szimplán a magyar nemzet kiirtásához asszisztálnak…..ja hogy akkor nem lesz a nyugdíj sem probléma.

Forrás: Facebook

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr6815328380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása