CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Amíg ön a HÉV-pótlón bosszankodik, addig a Mészáros család gazdagodik

2020. június 17. 00:05 - csú

meszaros_janos_orban_viktor_es_meszaros_lorinc_a_csalad_eve_es_a_csalad_hev-e.PNGA Kvassay híd felújítói: Mészáros János és Mészáros Lőrinc. Jogos a taps! Ők már a (felcsúti) páholyban vannak, de vajon kinek a háta mögül törtek fel?

A kommunikációs nehéztüzérség hetekig tartó információs  előkészítése után megkezdődött a Kvassay híd felújítása. Az elsők között a csepeli HÉV lett a -reméljük ideiglenes - áldozat. A szerelvények helyett pótlóbuszok járnak. Nem ebben a világban, de egészen biztos, hogy nem Magyarországon él, aki arra számított, hogy a hadművelet zökkenőmentes lesz. A zökkenőkre számítók nem is csalódtak, mert azok jöttek menetrendszerűen, ellentétben a HÉV-pótló buszokkal, amelyek hol itt, hol ott álltak meg.

Az egyik közismert csepeli facebookozó így összegezte első tapasztalatait: 

"Akik a Közvágóhíd megállónál szeretnének a pótló buszra szállni , jól figyeljenek ,mert össze vissza állnak meg a buszok. Nem mindig a kijelölt helyen állnak meg. Hiába van táblával jelölve. Még a vezetőknek is szokniuk kell. ( Aki ezt a pótlást így kitalálta,az biztos,hogy soha az életben nem utazott arra. ,csak szolgálati autóval)"

HÉV-pótló busszal bizonyára azok sem utaznak Csepel környékén, akikről a 21. kerületi kincstári (közpénzből fizetett fideszes média) mélyen hallgat. Amiről egy szót sem szólnak: a Kvassay hidat ~1,5 milliárdért Mészáros Lőrinc öccse újíthatja fel, akinek alvállalkozói is lesznek, többek között a Mészáros Lőrinc és felesége tulajdonában lévő V-Híd Zrt.

Íme néhány részlet arról, amiről a csepeli lakájmédia egy szót sem szól a pótlóbuszok utasainak: 

Mészáros Lőrinc öccsének cége nyerte meg a Csepel és Ferencváros közötti Kvassay híd felújítására kiírt közbeszerzést . Mészáros János vállalkozása, a Híd-Tám Kft. nettó 1,498 milliárd forintért vállalta a felújítás tervezési és kivitelezési munkálatait. 

Az ifjabbik Mészáros fivér cége viszont nem dolgozik majd egyedül, alvállalkozóként részt vesz a projektben többek között a Simicska Lajostól Szíjj Lászlóhoz került Közgép, a Mészáros Lőrinc és felesége tulajdonában lévő V-Híd Zrt. és a Budapest–Belgrád vasútvonal kivitelezésébe is bevont Kontúr Csoport Kft. is. 

Mészáros Lőrinc öccse, Mészáros János. Az ő egyik cégének forgalma öt év alatt 56-szorosára nőtt. Csak úgy röpködnek a milliárdok.

A Híd-Tám 2016 óta Mészáros János tulajdona, a cég pedig azóta sorra nyeri a közbeszerzéseket. Míg 2015-ben kicsit kevesebb, mint 97 millió forint bevétele volt a cégnek, egy évvel később már több mint hétszer ennyi, 712 millió, még egy évvel később pedig már 2,7 milliárd. Mészáros Lőrinc öccsének nem ez az egyetlen cége, amelyik remekül szerepel a közbeszerzéseken, a 24.hu korábbi számításai szerint

MÉSZÁROS JÁNOS CÉGEK 2019-BEN ÖSSZESEN 7,757 MILLIÁRD FORINT ÁLLAMI MEGRENDELÉST NYERHETTEK EL. 

A Híd-Tám a Kvassay híd felújításán kívül még dolgozik a Királyréti Állami Erdei Vasút Kismaros–Királyrét és a Kemencei Erdei Múzeumvasút Kemence–Feketevölgyi panzió közötti szakaszainak felújításán 1,105 milliárd forintért, a székesfehérvári vasútállomás gyalogos felüljáróján 2,488 milliárdért, és a Magyar Közút kezelésében álló hidak karbantartására is elnyert egy 3 milliárd forintos pályázatot egy másik céggel közösen. 

V.-A.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr7415813252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása