CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Fagyigombóc legyen a minta! Hogyan kell nézni a rohamos drágulást?

2022. június 16. 00:01 - csú

elelmiszerarak_novekedese_inflacio_aremelkedes.jpg

Nem kell mást tenni, csak jól kiválasztani az általános egyenértékest. Kérem szíves felvételemet a KSH csapatába!

Nejem – már jó régen – a gombóc fagylalt mindenkori árához mér mindent. Egyszer sokalltam egy doboz eper árát, mire felvilágosított, hogy az nem egészen másfél gombóc ára, és a fagyival szemben ezt ketten esszük, ráadásul nem is egyszerre.

Erre én is elkezdtem általános egyenértékesként használni a gombóc fagyi mindenkori árát. Rájöttem, hogy kedvenc német fekete söröm fél literje

kevesebbe kerül egy gombóc fagylaltnál. Ráadásul a lecsóra mennyivel jobban csúszik.

Idén aztán erősen emelkedni kezdtek az árak. Sebaj, körbeszaladtam a füredi fagylaltárusokat. Megnyugodtam, egy gombóc ára 400 és 450 forint között ingadozik. Vagyis a doboz eper és a sör még mindig olcsó. Nem kell mást tenni, csak jól kiválasztani az általános egyenértékest.

Kérem szíves felvételemet a KSH csapatába!

Forrás: KGI - Élet és Irodalom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr7817850013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása