Még mindig nem tudjuk, hogy mennyibe került a Hollandi úti szabadidő központ az önkormányzatnak
A polgármester közösségi oldalán rendszeresen közzéteszik kampányfilm sorozatának, a Hello Csepel!-nek, a kerületi vezetés havi győzelmeiről szóló epizódjait
A sikertémák között több,
újra és újra felhozott, sok helyen eladott ügy szerepelt (Kolonics György Szabadidőközpont, Táncsics Mihály utcai beruházás, sport-, ifjúsági programok, támogatások, díjkiosztások, versenyfelhívások ismertetése stb).
Ami hiányzik az a sikerekhez vezető út során elkövetett komoly hibák felvállalása, az egyes fejlesztésekkel kapcsolatosan elhangzott kritikákra való reagálás.
Így még mindig nem tudjuk, hogy mennyibe került a szabadidő központ az önkormányzatnak, a központ területén létrehozott étterem költségeit ki fizette stb.
A kampányfilmek szerkesztőit csak egy mozgatja: a párt nélkül maradt polgármester mindenáron való győzelemre segítése. Hogy mi foglalkoztatta a csepelieket, hogyan élték meg a folytatódó infláció közepette mindennapjaikat, a kerületi közéletben is felmerült kérdésekről mi Borbély úr véleménye, az teljesen érdektelen. A film készítői és a MEGRENDELŐI számára.
h.-r.