CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Bevallom, miattam van még hatalmon a Fidesz – Selmeci János jegyzete

2024. július 09. 00:03 - csú

selmeci_janos_klubradio_csepeli_ujsagiro.jpg"Bevallom, én vagyok a hibás. Ha az elmúlt tíz évben nem beszéltem volna össze-vissza ebbe a mikrofonba, az arra érdemesek már rég leváltották volna a kormányt."

Hiába is tagadnám, a független sajtó jelentős részével együtt a hatalomgyár és a status quo fenntartásában vagyok érdekelt. Elsősorban azért, mert imádok szarul élni, plusz munkát, másodállást vállalni, hogy legalább ne keressek sokkal rosszabbul, mint a velem egykorú barátaim többsége.

Azt a bizonyos hó végi kellemetlen érzést kifejezetten szeretjük azokkal a kollégáimmal együtt, akiknek a fizetése most pontosan annyi, mint 15 évvel ezelőtt volt, és a tizede sincs annak, amit valakinek a rokona egy random állami cég vezetésével meg tud keresni, de teljesen oda vagyunk azért is, hogy egyes médiumnak látszó valamik dolgozói az állami reklámpénzeknek, vagy az önkormányzati forrásoknak hála olvasók és nézők nélkül is vígan meg tudnak élni.

Már csak azért is meg vagyunk elégedve a mostani helyzettel, mert a döntéshozók nem válaszolnak a kérdéseinkre, interjút is alig adnak nekünk, márpedig borzasztó lenne, ha

fel kellene készülnöm egy miniszteri interjúra, esetleg egy állami korrupciók lebuktató oknyomozó cikknek, vagy a daganatos betegségben meghalt magyarok magas számáról szóló riportnak bármi következménye lenne, jól elvagyunk mi a langyos vízben a hatalom kiszolgálása közben, mielőtt valamilyen megelőzhető betegségben, 5-10 évvel az európai átlag előtt végül felállunk a korrupt médiaelit színarany asztalától, és elhagyjuk ezt a világot.

Elnézést kérek azért is, mert munkámmal az elmúlt években legitimáltam az autoriter kormányt azzal, hogy úgy kritizáltam az ellenzéket, mintha Magyarországon parlamentáris demokrácia lenne, azt az ellenzéket, amelyik véletlenül sem legitimálta az autoriter kormány azzal, hogy elindult és veszített egy rakás elcsalt választáson, és véletlenül sem tett úgy a parlamenti frakció pénzek és fizetések felvételével, és azonnali kérdések feltételével, mintha Magyarországon parlamentáris demokrácia lenne. Sajnálom, hogy egyetlen ellenzéki politikust sem kérdeztem meg az elmúlt években arról, hogyan kellene szelektálnom a hírek között, és milyen vélemények megengedhetők azokban a publicisztikáimban, amikkel így sajnos az ellenzéket romboltam és Orbán rendszerének fenntartását szolgáltam, szemben természetesen azokkal a politikusokkal, akik a harmadik-negyedik kétharmados vereség után is vannak olyan bátrak, hogy ismét ők próbálkoznak a demokrácia helyreállításával.

Forrás: Selmeci János, a Klubrádió Csepelen élő újságíró-szerkesztője

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr4618437589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása