CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Elszigetelve: akadozó csepeli tömegközlekedés

2011. november 12. 11:40 - Szerkesztő73

Sokan már tudják, hogy miért kellett a ló az új csepeli címerbe. Lehet, hogy ez lesz  a kerületben az új közlekedési eszköz...

Bár a csepeliek igencsak harcedzettek, azonban van egy téma, ami könnyen kiborítja az itt élőket, s ez pedig nem más, mint a közlekedés. A kerület földrajzi adottságai miatt - lévén sziget - nyilvánvaló, hogy a Belvárosba bejutás a két hídon, nagy forgalom esetén igencsak nehézkes. Ne feledjük, 80ezres lakosú városrészről beszélünk, amihez hozzá kell venni az agglomerációból bejárok igen magas számát is. A városvezetők gyakran javasolják az autós gondokra, panaszokra, hogy használjuk inkább a tömegközlekedést. Mindez rendben is volna (és egyre többen rá is kényszerülnek erre, a magas üzemanyagárak miatt), csakhogy álljunk meg itt egy pillanatra.

Csepelről rengeteg ember utazik be a főváros belső kerületeibe a reggeli csúcsidőben. A HÉV-re reggelente 7-9 óra között tömeg, és 9-10 perces követési idő a jellemző…Néha hitegetik az utazókat olyan álomképekkel, hogy esetleg kijönne ide a metró, de ismerve a 4-es metró építési ütemét, ezt még a dédunokák sem élnék meg-, vagy meghosszabbítják az 1-es villamost Csepelig, esetleg egy új hidat is kapnánk…. No, mi beérnénk azzal is, ha például a HÉV csúcsidőben esetleg a metróhoz hasonló sűrűséggel járna… Vagy ha a buszok legalább a menetrendhez tartanák magukat!

A Királyerdő és a Kertváros amúgy is rosszul megközelíthető buszokkal. De ami pár napja ott folyik, az több mint felháborító! A 152-es busznál a reggeli csúcsidőben már második napja kimarad rendre egy járat 8 óra körül. Ma „mindössze” 20 percet kellett várni rá, még jó, hogy mindenki (épp) felfért. (menetrend szerint 9-10 perc! a csúcsidőben követési idő—érdemes összehasonlítani más, nem csepeli járatok idejével).

Amerre jár a busz, az a Királyerdő egy része, kertes házas terület nagy távolságokkal, nem megoldható, hogy gyalog elindulva közelítsük meg a HÉV-et.

Ismerőseim mesélik, hogy a csillagtelepi járatokkal is hasonló történt, a menetrendre fittyet hányva össze-vissza járnak, két 35-ös busz után jön egy 36-os teljesen más időpontban, mint kellett volna.(vélhetően ott is kimaradt egy-két járat).

A havi bérlet ára igencsak borsos! Ennyi pénzért azért elvárhatná az ember, hogy legalább a meglévő szolgáltatást ne rontsák tovább.

Sajnos Csepel mindig mostohagyerek volt a főváros szemében, és úgy látszik ebben semmi nem változott, pedig új polgármesterünk Tarlós jobb keze volt a kampányban.

Mindenestre Csepelen a BKV, pardon BKK Vitézy mesterrel az élen levitézlett rendesen. A helyzet polgármesterünket sem izgatja, pedig korábban minden apróságra is ugrott. Mióta övé a hatalom, a csepeliek érdeke már nem számít.

Ismerősöm mondta, most már érti miért kellett a ló az új csepeli címerben. Ez lesz a kerületben az új közlekedési eszköz! A végén még igaza lesz… ?
Csak az igazság kedvéért…

Justy
 

Szólj hozzá!
Címkék: közlekedés

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr793372360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása