CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Németh Szilárd rákérdezett: „Csak nem képzelik, hogy hazudok?

2012. január 09. 12:12 - csú

A csepeli önkormányzati testületi ülések egyikén résztvevő ismerősöm mesélte, hogy mit tapasztalt a november végi testületi ülésen. Te – mondta nekem, ezek hülyének nézik az ellenzéket is, meg a közönséget is. Még a kérdésekre sem válaszolnak!...és mondta, mondta. El is felejtettem az ügyet, de most megint eszembe jutott, így hát utána néztem. Elolvastam a képviselő-testület november 24-i ülésről készült jegyzőkönyvet. Nézzük az ominózus esetet. A hivatalos jegyzőkönyv szerint, az egyik MSZP-s képviselő a 2012. évi költségvetési koncepció tárgyalásakor, a következőket kérdezte:
 
„…milyen álláspontot fog képviselni Csepel két országgyűlési képviselője a Parlamentben az államháztartási ellátórendszer tervezett átalakítása során folyó szavazáskor? Elképzelhető-e, hogy Csepel polgármestere a parlamenti szavazáskor a kerület érdekeit fogja szem előtt tartani a kormány érdekeivel szemben? Előfordult-e az elmúlt években, hogy a költségvetési koncepciót számadatok alátámasztása nélkül kellett tárgyalni a testületnek?”
Németh Szilárd polgármester válasza, a jegyzőkönyv szerint: „…első kérdésére az a válasza, hogy rendkívül pozitív. Második kérdésére a válasza, szerinte az, hogy az ország érdeke egybeesik Csepel érdekével. Harmadik kérdésére a válasza igen.”
 
A fenti válaszok magukért beszélnek. Nem „pozitív” – elképesztő! Persze, nehéz lehet kibírni, hogy ezek a szocik még kérdeznek is. Ráadásul ilyen kérdéseket! Nem tudom, mi járhatott a polgármester fejében, amikor válaszolt. Megsértődött? Szokott. Az ő dolga, csakúgy, mint az is, hogy válaszol vagy sem, vagy átadja másnak a válaszadás jogát. De ő volt az előterjesztő, valamit mondania kellett volna. Ennyire tellett? Ennyire! Ismerősömet elsősorban az borította ki, hogy nem válaszolt a kérdésekre. Engem meg a harmadik kérdésre adott válasza háborított fel. Ugyanis korábbi írásaimban többször foglalkoztam az önkormányzat költségvetésével, ezért sok mindent elolvastam. Még a költségvetési koncepciókat is. Most gyorsan előkerestem – az önkormányzat honlapján –, a testület elé 2008-ban, 2009-ben, 2010-ben beterjesztett következő évi költségvetési koncepciókat. Tudják, mit tapasztaltam? Nem találtam arra példát, hogy „költségvetési koncepciót számadatok alátámasztása nélkül tárgyalt volna a testület”.  Sőt! A legutolsót, 2010. december 16-án, éppen ő, Németh Szilárd terjesztette be. Számadatokkal alátámasztottan! Eszembe jutottak a tavaly júliusi testületi ülésen mondott szavai, amikor is az ellenzék szembesítette korábbi állításával, s már nem tudott mit mondani, a következőkkel vágott vissza, egy kicsit hangosabban: „Csak nem képzelik, hogy hazudok?!” Én nem képzelem.
                                                                                                                                                          VOX  
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr573531213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szenteczky 2012.01.09. 23:52:42

Én tudom a választ! És nem csak erre a kérdésre...

mesztic 2012.01.10. 11:05:22

Én nem képzelek ilyet, én tudom, és ha kell, bizonyítom is.
süti beállítások módosítása