CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Visszavonta Schmitt Pál doktori címét a Semmelweis Egyetem szenátusa!

2012. március 29. 19:16 - csú

Visszavonta Schmitt Pál államfő 1992-ben megszerzett kisdoktori címét a Semmelweis Egyetem szenátusa - jelentette be a testület ülését követő sajtótájékoztatón Tulassay Tivadar, az egyetem rektora. Schmitt Pál doktorijának visszavonásról a szenátus 33-4 arányban döntött. Tulassay Tivadar közlése szerint az egykori kisdoktori tudományos munka nem felelt meg a szakmai, etikai kritériumoknak.

További hírek a Schmitt-botrány előzményeiről, fejleményeiről ITT

A Schmitt-dosszié a HVG.HU-tól

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr94348573

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A bukott elnök 2012.03.30. 06:53:26

Kedves Naplóm!Mai témánk a diktatúra botrányos államfője, Schmitt Pál lesz. Le sem írom többet ezt a szörnyű nevet, beleborzongok ha csak eszembe jut. Múlt héten a szomszéd Etelka néni legurult a negyedikről a lépcsőházban, mert véletlenül kiejtettem a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Énisvoltam 2012.03.29. 19:28:52

Ennek sajnos még örülni sem lehet , mert olyan szégyent hozott ránk, melyet évekig nem tud lemosni magáról a Magyar politika !! :(((
süti beállítások módosítása