CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Nyílt levél Németh Szilárdnak Kazincbarcika polgármesterétől

2013. április 25. 06:06 - csú

002-NSZ-indián-269.png

"Ön...szándékosan hazudott 8200 kazincbarcikai családnak, harmincezer embernek... nyilvánosan kérjen elnézést..."

Tisztelt Németh Szilárd képviselő úr!

A ma reggeli sajtóban az alábbi kijelentést olvastam öntől:

"Szitka Péter, az MSZP kazincbarcikai polgármestere arra biztatta a szolgáltatókat, hogy a rezsicsökkentésre hivatkozva nyugodtan zárják el a melegvíz-szolgáltatást."

Kazincbarcika egy szép kisváros, amelynek polgármesteri teendőit már hetedik éve látom el, függetlenül attól, hogy jobb-, vagy baloldali kormány van hatalmon.

Ez többek között annak is köszönhető, hogy mindeddig sikerült összhangot teremtenem cégek és emberek, munkavállalók és munkáltatók, szolgáltatók és díjfizetők között. Úgy is mondhatnám, én a gyakorlatban csinálom azt, amiről ön és pártja nap mint nap csupán nyilatkozgat.

Az ön állításával ellentétben a külföldi érdekeltségű Kazinc-Therm Kft. szüneteltette a melegvíz-szolgáltatást. A Kazinc-Therm Kft. veszteségesen működik. A cég állítása szerint azért, mert a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, továbbá a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal által megállapított, kötelezően alkalmazandó termelői távhőár nem nyújt fedezetet a hőtermelés indokolt költségeire.

Az ön állítását, miszerint én bíztattam a szolgáltatókat arra, hogy zárják el a meleg vizet, a leghatározottabban visszautasítom!

Egyúttal arra kérem, hogy a lehető legsürgősebben vonja vissza és kérjen elnézést érte, mivel ilyen nyilatkozatot nem tettem. Ellenkező esetben jogi úton szerzek elégtételt.

Igen, tisztában vagyok vele, hogy önöknek jó terep a bíróság, ha a kampányukról van szó, de ez engem nem érdekel, mert én nem pártokban, hanem emberekben gondolkodom.

Ön az én jó hírnevemet megsértette, szándékosan hazudott 8200 kazincbarcikai családnak, harmincezer embernek.

Ismételten kérem, hogy kijelentését vonja vissza és nyilvánosan kérjen elnézést, ellenkező esetben kénytelen leszek bírósághoz fordulni.

Jó egészséget kívánva:

Szitka Péter
Kazincbarcika MSZP-s polgármestere


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr905245526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XXLGÉZA 2013.04.25. 15:20:32

Elkúrtad Szilárd nem kicsit nagyon, szemét ember vagy én a Kazincbarcika polgármesterének hiszek! vajon miért!
süti beállítások módosítása