CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Téved a tévedhetetlen levelező

2013. július 29. 04:44 - csú

Galambposta.jpegMost nem teszünk eleget Kalocsai Imre igényének. Kérése ellenére nem titkosítjuk 40 évre levelét. Ellenkezőleg: változtatás nélkül közöljük:

Újabb levelet kaptam. A feladó, nem adja fel. Kár a bélyegért. Több színű képe után feketén fehéren közli a jó hírt, győztünk, a túlzott de ciki csatában! Most már megkaptuk a magunkét, azt, ami nekünk jár! Az unió a tények előtt meghajolt! Da da da dam, szólhatnak a győzelmi fanfárok!

Hogy miért pont én kaptam a levelet?

Mert 2010-ben a tőlem (is) kapott (honnan veszi?) felhatalmazással (mi alapján hatalmazhattam volna fel, hisz a választási programjuk semmi erre utalót nem tartalmazott?) „rendbe tettük az ország pénzügyeit” (lásd magánnyugdíj pénztár, 30 új adó, egykulcsos szja stb.)

„Ezt a sikert mi, magyarok közösen értük el” (tehát én is és a feladó együtt, ezt a felelősség megosztást nem vállalhatom).”Szükség volt hozzá minden egyes magyar ember munkájára, erőfeszítésére, támogatására és az együtt hozott áldozatokra”.

Valóban felében nekem is részem volt (ha akartam, ha nem), az erőfeszítésben és az áldozathozatalban, de abban, hogy az Európai Unióval hadilábon álljunk , rám ne számítsanak. Ebben téved a tévedhetetlen.

Nagyra becsült tisztelettel: Kalocsai Imre

Ui.: Remélem levéltitkot nem sértettem, amennyiben mégis, kérem a Szerkesztőséget, hogy  2014 közepéig 40 évre titkosítsa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr945428620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása