CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

MIÉRT NEM SZAVAZOK ORBÁNRA?

2014. április 02. 18:00 - csú

Orbán a koronával-kisebb_2.jpgCsepeli olvasónktól kaptuk a levelet, amelyben részletes választ ad arra, hogy ő miért nem szavaz Orbán Viktor kormányára és a Fideszre

Miért nem szavazok az Orbán-kormányra és a Fideszre?

1, A Kósa-Rogán-Matolcsy trojka 2010-ben bedöntötte a forintot: 265 forintról 300 forint fölé emelkedett az euró ára, a devizahitelesek így végképp kilátástalan helyzetbe kerültek.

2, A magánnyugdíj-pénztári megtakarításokat államosították, a 3000 milliárd forintos vagyon egyszerűen eltűnt. Hol van ez a pénz?

3, Kiadták az azeri baltás gyilkost, akit az azeri elnök azonnal kegyelemben részesített. Egy köztörvényes bűnözőt szabadítottak rá a világra.  

4, Lenyúlták a trafikokat, a földeket, a takarékpénztárakat, meg minden egyebet, amit csak megkívántak.

5, A kormány célja, hogy mind több szolga, cseléd legyen az országban. Ezt szolgálja a közmunka program, valamint az köznevelés és egyetemi oktatás szétverése. Nem gondolkodni képes fiatalokat akarnak felnevelni, hanem Orbán király szolgájává akarnak tenni minket. 

6, 4 millióra nőtt a szegények száma. Magyarország jobban teljesít?

7, A NAV botrány kitörése óta ismert, hogy 1000 milliárdokat csalnak el. Ennek ellenére csak az ügyet kirobbantó adószakértő ellen kezdtek nyomozni. Hogy is van ez?

8, A paksi beruházás költségeit az unokáim is fizetni fogják. Az oroszok már a spájzban vannak!

9, A rezsiátverés révén tavaly 23.058 forinttal kevesebb rezsit fizettem. Mindeközben az ÁFA-t 27%-ra emelték, az árak növekedés miatt pedig egy egyszerű hétvégi bevásárlás költsége az egekbe szökött Én szívesen lemondanék erről a havi 2000 forintos „spórolásról”, ha helyett inkább csökkentenék az ÁFA-t, mérsékelnék a banki költségeimet, csökkentenék az élelmiszerek árát.

10, Az előző kormányt bírálják, amiért elvették az „elmúltnyolcévben” adott 13. havi nyugdíjat. Ha tényleg jobban tejesítünk, akkor miért nem adják vissza?

11, A Szabad Európa Orbánt jól ismerő munkatársa nyilatkozott úgy, hogy csalódott Orbán Viktorban, mert nem becsületes, nem egyenes ember. Ez az ember biztosan nem vádolható baloldali elfogultsággal, biztosan nem volt „kommunista”.

12. Simicska, Mészáros, Lázár és társaik a haszonélvezői a jelenlegi kormányzásnak. Mi van a többiekkel? Felcsútról lassan már csak egy rakétakilövő állomás hiányzik, miközben mi elszegényedtünk.

 

348 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr15887935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1349973572759 2014.04.02. 11:49:10

Orbán Viktornak kijár, hogy ő legyen a miniszterelnök, nem értitek?

Nehogy más mások döntsenek arról, hogy ki lesz a miniszterelnök. Szép is lenne.

Hannibal ante portas 2014.04.02. 11:58:50

Van néhány csepeli ismerősöm, korántsem ennyire hülyék, mint a kedves blogíró. Sőt, kérik, hogy a "Csepel" név lehetőleg ne szerepeljen itt, mert rossz fényt vetsz rájuk. Nem vagy az újságjuk. Nagyon ostoba vagy, barátom. Ezen kívül bajkeverő. Jobb erkölcsöket, hallotunk már csepeli pártmunkásokról.
index.hu/bulvar/2011/02/08/felvonul_a_fel_csepeli_mszp_a_kettos_gyilkossag_pereben/

1349973572759 2014.04.02. 12:00:05

@vazsmegyeigerdezsház: Hogyan lehet, hogy leállsz vitázni ezekkel, már megbeszéltük, hogy akit lehet, nem győzködünk, a bizonytalanokkal foglalkozz, ott voltál az összejövetelen, elmondták.

1349973572759 2014.04.02. 12:03:46

@Hannibal ante portas: Te mindig olyan jól elmondod, hogy nívótlan ez meg az a blog, olyan jól lekárogod ezt a sok diplomás értelmiségit, így kell ezt csinálni.

Még nem értitek, hogy nem kell itt gondolkodni, hiszen Csak a fidesz!!!

Mária országát hozzák el nekünk. Felcsúton újra felajánljuk az országot a fénykardú magyar szellemnek!

1349973572759 2014.04.02. 12:05:16

Gyurcsánynak vérátültetése van három naponta.

Szívja az emberek vérét! Példát vehetne Semjén Zsoltról, aki szerény.

1349973572759 2014.04.02. 12:07:12

Hahaha, ez a hülye Bajnai azt mondta, hogy a Seuzo kincsek rómaiak! Hahaha, ezt mindenki tudja, hogy magyarok.

wallenberg8805 (törölt) 2014.04.02. 12:21:13

A Gyurcsány a baloldal Semjén Zsoltja, nem meri önállóan megmérettetni magát és pártját, hanem csak az MSZP hátán felkapaszkodva akar bekerülni a parlamentbe.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.04.02. 12:22:47

@bigmax:
A magamutogatás, a gyötrő szereplési vágy a ripacsokban elnyomja az önkritikát, elhiszik magukról, hogy nem őrültek, hanem zsenik. A legjobban az fáj nekik, ha nem foglalkoznak velük, csak szelíd mosollyal kikerülik őket, mint a részegeket. Az a politikai tábor, amely rögeszmésen az ellenfél szidalmazásával van elfoglalva, előbb-utóbb nevetségessé válik, szónokaik önmagukat is megalázzák minden faragatlan és mosdatlan tréfájukkal. Igazi demagógok, de szerény képességeik miatt csak a hordószónokok kategóriájában. Mindig valami vagy valaki ellen tüntetnek, mert saját gondolatuk nincsen, csak annyi, hogy így nem jó, de majd ők megmutatják, újrakezdik, lebontják a régit, sőt kedvenc, régi mondásuk szerint a történelem szemétdombjára vetik. Cseppet sem zavarja őket, hogy ők maguk kukorékolnak az általuk összehordott szemétdombon, a vak és féltékeny düh mindennel szemben, ami nem az övék, átkozódásra készteti őket. Próbálkozni lehet arculatváltással, de arcokat nem tudnak cserélni, és mindegyik arc önmagát leplezi le. A labilis személyiség torz önképe fegyelmezetlenné tesz, a bemagolt beszédek tapsra váró hatásszünetei mögött űr tátong, mert a hazugságot szeretnék igazságként eladni. Igyekeznek nem Simon Gábor egyre szaporodó bankszámláira gondolni, inkább a sajátjukra, amikor a szegényeknek azt ígérik, mindent elvesznek a „gazdagoktól”, de nem megy az erőlködés. „Kérem”, „tudják”, „éppen ezért mi”, hajtogatják, de már nincs meg a „munkásököl, vasököl” brutális egyszerűsége, hiszen ők most demokraták, akik a diktatúra ellen harcolnak, sőt a bolsevizmus ellen. Még saját közegükben is idegenként mozognak, zavart mosolyuk mögött nincs meggyőződés, ahogyan belső béke és szeretet sincs. Talán soha nem énekelték, nem is ismerik azt a szent éneket, amelyben Boldogasszony anyánkhoz fohászkodunk évszázadok óta: „Magyarországról, édes hazánkról, ne feledkezzél meg szegény magyarokról.” A szégyentelenség, az istentelenség és a lélektelenség sokkal nagyobb bűn, mint az intelligencia és elegancia hiánya. Szegény magyarok, akik még bennük hisznek! Bocsássunk meg nekik, mert nem tudják, mit cselekszenek. De a szónokaik tudják.
Szentmihályi Szabó Péter

Hannibal ante portas 2014.04.02. 12:23:20

@wmiki: tudod, a diplomáimat még akkor "szereztem", amikor annak értéke is volt. Hozzátenném, nem Foximaxi. (Sőt, ha ez számít: mivel "osztályellenség" voltam, még szakmunkás oklevelem is van.)
A nívótlanság, gagyiság azonban nem diplomafüggő: van, aki diploma nélkül is ígényes és próbál józan maradni, vannak akik diplomával együtt is végtelenül primitívek és lapátolják a hülyeséget.
A Fidesz legnagyobb erőssége ez a szánalmasan alultáplált ellenzék. S ha ezeket hallgatom (a kecskeb@szó Mesterházyt, az őrjöngő Gyurcsáyt, Bajnait, akinek döntő szerepe volt - mint Gyurcsány gazdasági minisztere! - az ország padlóra tételében, nem beszélve a volt SZDSZ- es komákról, akkor inkább maradjon a Fidesz. Ennyi, és nem több.

♔batyu♔ 2014.04.02. 12:25:42

Elég nehéz elképzelni, hogy Csepelen éppen Bajnait. vagy Gyurcsányt akarják.

♔batyu♔ 2014.04.02. 12:27:44

@Hannibal ante portas: Teljesen egyetértek. nagyrészt itt is már csak a selejtje maradt.

Ha ezek most nem nyernek, amire elég kicsi az esély, ketté fognak szakadni. Lesz egy normálisabb rész és lesz a Gyurcsány, Bajnai féle szemétdomb, persze a margóra kiszorulva.

1349973572759 2014.04.02. 12:29:02

@Hannibal ante portas: Teljesen igazad van, szerintem sem kell nekünk önrendelkezés, meg deeemookrááácia, hahaha, csakis Orbán Viktor Vezér Úr!

Örülök, hogy te sem bonyolítod túl a helyzetet és a sorainkban üdvözölhetlek Téged.

A megjegyzéseidből azt látom, hogy jól ismered a propagandánkat, és ezután is örömmel veszem, ha írsz különféle blogokba, kommentelsz, mert nekünk ezt kell tennünk, oda kell hatni. De nem ésszel. Az a demokraták erőssége. Mi nem vagyunk azok. Mi stadionépítők vagyunk.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.04.02. 12:29:43

@wallenberg8805: Szerintem is. Az egész "összefogás" arról szól, hogy az a 10-15 régi motoros megint biztosan bekerüljön a parlamentbe. Ennyi, nem több.

1349973572759 2014.04.02. 12:32:05

@♔batyu♔: Téged is jó olvasni, érezni, hogy az ősmagyar, gondolkodással nehezített vérvonal kutyaszalonna pilisztiroljától vaskos érveid porrá zúzzák a gondolkodó emberek óvatosságát. Egy párt rendszer kell nekünk, de az legyen magyar. Mindegy, hogy mit csinálnak, csak magyar legyen. ezt nem értik a demokratát.

Nekünk nem kell a szabadság, nekünk az teher. Csak a fidesz!

1349973572759 2014.04.02. 12:33:56

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: Mégha csak bekerülni akarnának! Képviselni akarnak, de nem minket! Mocskos szemetek ezek. Fúújj, gondolkodók, tanult fifikás emberek, írtózok az okos emberektől, mint minden jobbos.

1349973572759 2014.04.02. 12:37:34

Magyarországnak csak jobbikos-fideszes jövője van. Állattartás, kunyhóban lakás, kaszálás, nemzetvédelem.

Aki mást akar, az a pénz szolgája. Nekem elég, ha csak az Orbán családnak van pénze.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.04.02. 12:37:38

@wmiki: Képviseljen Téged a Bajnai, Mesterházy, Gyurcsány és Fodor! :)

Peterpapo 2014.04.02. 12:41:36

@vazsmegyeigerdezsház:

Nem nekem állt meg az idő, hanem a te fejlődésedben. Úgy látom még mindig oviba jársz. Mit linkelgetsz itt a médiából, amikor te leszarod a médiát? Ha unatkozol, javasolni tudom a jobb kezed. Nem mondom babramunka, de azzal el leszel egy darabig.

♔batyu♔ 2014.04.02. 12:42:12

@wmiki: Mi a problémád? Olvasd el még egyszer ha nem érted, nehogy már én tanítsalak olvasni és értelmezni.

Nekünk inkább az olyan ostobák nem kellenek
k mint te. Felesleges teher, gondolom, te is segélyen éltél, mert 8 általánossal nem találtál igazgatói állást?

2014.04.02. 12:42:43

@vazsmegyeigerdezsház: sajnos pont az állam fog csődbe menni. A nyugdíjat ugyanis mindig az aktív dolgozók fizetik a jelenlegi nyugdíjasoknak. Nincs megtakarítva az ő aktív kori befizetéseik.
Ergo a mai dolgozók nyugdíját majd az egyre kevesebb gyerekeiknek kellene megtermelni. Akik nagy számmal mennek külföldre például.
Szóval pont hogy az állam nem lesz majd képes ellátni 20 év múlva a nyugdíjasait mert túl kevés gyerek születik hozzá, aki megtermelje a rávaló pénzt.

♔batyu♔ 2014.04.02. 12:43:08

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: Ezt szerintem az ideg elmén képviseli Dr. Rácz, sok más társával együtt:))

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.04.02. 12:44:07

@wmiki: "Állattartás, kunyhóban lakás, kaszálás, nemzetvédelem."
LOL! Most beszartam.

Peterpapo 2014.04.02. 12:44:08

@Hannibal ante portas:

Ne nekem gratulálj, hanem párttársadnak, aki előttem kettővel szólt hozzá! Én csak bemásoltam újra, amit ő írt.

Peterpapo 2014.04.02. 12:45:01

@♔batyu♔:

De vágod a doki nevét! Téged is ő kezel?

1349973572759 2014.04.02. 12:46:29

@♔batyu♔: Jellemző, hogy azt hiszed, te mondhatod meg, hogy "Nekünk inkább az olyan ostobák nem kellenek"... stb., de tévedsz, mert Orbán Viktor nemzetvezető Úrnak pontosan ránk van szüksége, mert ha gondolkodnánk, nem lennénk fideszesek.

Peterpapo 2014.04.02. 12:49:14

@Hannibal ante portas:

Orbán és Pokorni is elismerte, hogy Bajnai jól csinálta, amit csinált. Akkor mit hazudozol itt összevissza? Inkább a kecskebaszó Mesterházy, vagy az őrjöngő Gyurcsány, mint ez az alattomos, hazug, képmutató, az országot végleg a romlásba vivő, szar szemét Orbán.

♔batyu♔ 2014.04.02. 12:50:29

@Peterpapo: Én ajánlom neki a pácienseket, nem szoktam tévedni, jó diagnoszta vagyok. Téged is? Rendben van.

1349973572759 2014.04.02. 12:52:55

@♔batyu♔: De ne sértődj meg, ez az igazság. A hozzászólásaidra adott reakciók is azt mutatják, te csak jobboldali lehetsz, mert csak követni tudsz. Ehhez értesz. A gondolkodástól való félelem szülötte vagy, és van mitől megvédeni magadat.

Anselmo 2014.04.02. 13:13:53

De az nincs is benne a posztban, hogy diktatúra van. Vagy ezen a héten nincs diktatúra? Teljesen összezavartak a balliberális posztok, amiket az index tol. Most akkor honnan tudjam, hogy demokráciában élek-e, vagy nem? (Az már csak hab a tortán, hogy azt se tudom, ma éppen antiszemita vagyok-e, vagy náci, vagy csak simás fasiszta. Arra kérem az indexet, tájékoztasson jobban, több balliberális posztot kérek a címlapra!)

Peterpapo 2014.04.02. 13:16:27

@♔batyu♔:

Jól van látom volt előre lépés a kezelésedben, már a tagadási fázisban vagy és a terelés is egész jól megy. ;)

belekotty 2014.04.02. 13:27:20

@wallenberg8805: "2010Q2 (2010 2. negyedév) 22,395.8 (milliárd forint)"
Hazudsz. Amikor 2010 májusban Bajnai átadta, csak 19330 milliárd volt.

Gandalf(helyett) 2014.04.02. 13:27:50

Látom itt is előjött a simon ügy.
Előrebocsátom, hogy nem gondolom, hogy simon gábor nem követhetett el ezt-azt (ha ilyet választanak, könnyebb is a többi sarat pluszban rákenni, ezzel együtt a régi párttársakat is stigmatizálni).

Viszont érdemes összevetni két ügyet, és az abban történteket.

index.hu/belfold/2014/03/31/megszolal_welsz_tamas_panamai_ugyenek_sertettje/

444.hu/2014/03/21/welsz-timeline/

Piszkos ügyek piszkos részletekkel.

Fulek 2014.04.02. 13:29:24

@Knorr: és jobban szegényednek mint mi...

Fulek 2014.04.02. 13:32:18

@Peterpapo: és te is igazolsz engem, kifogytatok az érvekből, és ahogy a főnökötök vasárnap, úgy ti is az alpári, gyalázkodó hangnemet nyomjátok...
@belekotty: nem mindegy GDP arányosan több volt... Bajnaiék idején

Fulek 2014.04.02. 13:33:55

@Könnyen elkaptuk, uram!: Senkitől nem vetek el semmit, csak visszatették a közösbe, ahova a többiek is fizetik, és végre nem hitellel kell pótolni...

belekotty 2014.04.02. 13:38:47

@Fulek: Csakhogy ezzel az állítással van egy kis gond.
Az államadósság 4500 milliárddal nőt, ami több mint 20 százalék, a GDP meg 2 százalékot.
Abból nekem nem jön ki a GDP arányos adósság csökkenés.
Vagy az új alkotmány új matematikát is ír elő?

Roy 2014.04.02. 13:39:46

@HgGina: Majd akkor röhögj, ha Orbán győz, és elvesz mindenedet.

Peterpapo 2014.04.02. 13:40:18

@Fulek:

Alapesetben nem szoktam a vitapartnert gyalázni, csak ha lebuzizik, vagy leparasztozik. És abban is tévedsz, hogy kifogytam volna az érvekből. Csak a fidesznyikek nem értenek a szép szóból.

Peterpapo 2014.04.02. 13:41:52

@Fulek:

Érdekes egy logikád van. Ha valamit visszatettek valahova, akkor azt valakiktől elvették nem? Ráadásul azt a valakik a saját fizetésükből tették be valahova, amit ezek a mocskok lenyúltak.

Roy 2014.04.02. 13:42:13

@Fulek: Akkor mi a franc a kötvénykibocsájtás? Az nem hitel mi? Ja a kamata meg 8-9 %. A 3000 milliárdos orosz hitel se hitel?

belekotty 2014.04.02. 13:46:11

@Fulek:

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99700082.TV

1997. évi LXXXII. törvény

a magánnyugdíjról és a magánnyugdíjpénztárakról

"5. § (4)34 A pénztártag követelése - a tulajdonlás elve szerint - a PÉNZTÁRTAG TULAJDONA, amelyre az e törvényben foglaltak szerint kedvezményezett jelölhető. A pénztártag követeléséért a pénztár, és az e törvényben meghatározott feltételek szerint az Alap tartozik helytállni."

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.04.02. 13:59:16

@Kulics: szoval most azzal indokoltad meg, hogy el kell turnunk azt, hogy az mnyp lenyulja az allamot es az allam, hogy fizetni tudja a mai nyugdijakat a hitelek miatt hamarosan csodbe megy, mert kulonben a kevesebb gyerek miatt 20 ev mulva megy csodbe az allam? Hat ez igen elmés volt.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.04.02. 14:01:55

@Peterpapo: prolikám, hát a tolvajtól visszavett tulajdon valóban valakitől elvétel, viszont egy előző valakitől elvevést rendez. Bégesd már még a nagy lenyúlás egy darabig, hamár a tagolt értelmes beszéd nem megy..

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.04.02. 14:05:22

@Peterpapo: alapesetunkben te kezdted a gyalazkodast, most akkor hogy is van ez? Ja az nem szamit, mert az ugy kezdodott, hogy o visszautott? Az ervekbol nem fogytal ki, mert ami nincs, abbol nem lehet kifogyni, azt a rengeteg szart meg amit osszehordtal, nem ervnek hivjak, hanem ocska vagdalkozasnak. Te egy troll vagy, de hat ilyen is kell.

Peterpapo 2014.04.02. 14:05:44

@vazsmegyeigerdezsház:

Te gyengeelméjű! Akiket te tolvajoknak nevezel, azok becsületes munkával keresték meg a nyugdíjra valót. A saját megérdemelt fizetésükből utalták át a saját nevüket viselő, saját számlájukra. Szerintem inkább kussolj, akkor talán úgy néz ki, mintha tudnál gondolkodni. Így csak leégeted magad. De ha te ezt szereted, akkor csak írogass állatságokat nyugodtan továbbra is.

Peterpapo 2014.04.02. 14:07:21

@vazsmegyeigerdezsház:

Alapesetben te buziztál le rögtön az első hozzám intézett szavaiddal. Úgy hogy megint csak azt tudom mondani, hogy inkább kussolj gyökér!

Andor Annabella 2014.04.02. 14:26:06

A felsorolásban legalább egy tény benne van, miért nem szavazhat Orbán hatalmára az, aki nem áll kényszer alatt, vagy érti hazánk fő bajának okát.

Ez a putyini paktum, amely orosz érdek alá rendeli hazánkat. Igen érdekes és elgondolkodtató, miért ennyire fontos Orbánnak egy olyan paktum, amelynek a nemzetgazdasági "előnye" minimum kiszámíthatatlan, de ami viszont biztos: orosz akarat alá helyezi energiaellátásunkat.

Éppen most, amikor a civilizált világ felé Putyin kimutatta a foga fehérjét, éppen most, amikor lengyel barátaink is kezdenek elfordulni tőlünk emiatt. A legkevesebb, hogy a hétvégi Békemenetre már csak ál-lengyel felvonulók jutottak emiatt, de ami fontosabb, hogy a putyini segg orbáni nyalása miatt a megtámadott Ukrajnában élő, kárpátaljai magyarok is utálat tárgyává váltak.

Valamiért igen megéri a Kedves Vezetőnknek ez a paktum. Gondolom, mindenki ki tudja számolni, mennyi 10 milliárd euró 10 % -a, ha szerényen saccolunk. Az a 10 % ugye 300 milliárd forint, amiből bőven jut a brancs minden tagjának Simicskától Habony haverig.

Amiről viszont nem szól a felsorolás:
a kommunista múlt embereinek hatalomban tartása, szemben a hazug orbáni retorikával, amely állítólag a kommunista múlttal akar leszámolni.

"Ne azt nézzék, mit mondok, hanem amit csinálok!"
Ez a hazugság definíciója, megfogalmazása.
Mond ilyet egy őszinte ember, kedves orbánhívők?!
Mert ezt személyesen a Kedves Vezető mondta, persze külföldi hallgatóságának.

Így már tökéletesen érthető egy olyan belügyminiszter személye, aki a bolsevik diktatúra rendőrségi sofőrjéből kapaszkodott fel a ranglétrán, állampárti MSZMP funkciókat megmászva.
Aki éppen tegnap - vezető hír volt a pártsajtóban - osztott egymilliárdot Túrós András elvtársnak, a "Polgárőrség" országos vezetőjének szervezetéhez. Annak az elvtársnak, aki a diktatúra bukása előtti évben még főrendőrként vezette a "bravúros" nyomozást egy nyugdíjas ózdi munkással, Kristály Gyulával szemben:

Az Országos Polgárőr Szövetség elnöke az a Túrós András, aki az MSZMP alatt a pártállami
hatalomkoncentráció fenntartását volt hivatott elősegíteni előbb ózdi, majd Borsod megyei főkapitányként, később országos főkapitányként
1989-ben. Jellemző, milyen magatartást
tanúsított a hazai kommunista diktatúra egyik utolsó politikai elítéltjével, Kristály Gyula
ózdi rokkantnyugdíjassal kapcsolatosan, aki 1987 januárjában levelet írt az MSZMP KB-nak, szidta a rendszert és annak haszonélvezőit, röplapokat pötyögött otthoni írógépén. Több mint egy évnyi, harminc "szakemberrel" folytatott nyomozással buktatták le, akkor is csak "állampolgári" bejelentés alapján.
Ekkor Túrós András a miskolci helyi televízió műsorában támadta izgatással vádolva a négy és fél év - a nyugati sajtó, a Szabad Európa Rádió nyomására végül "csak" - felfüggesztett börtönbüntetésre ítélt munkásembert. Így nyilatkozott akkor Túrós elvtárs Kristály Gyuláról: "Nagyon sajnálatosnak tartom, hogy Kristály Gyula Andrásból a sajtó mártírt
csinált. Nem értem meg az egész sajtóhisztériát, hogy mi szükség van erre, és miért kell mártírt csinálni egy ilyen emberből, aki az izgatás bűntettét vastagon kimerítette."

Ezek a túrósok, pintérek az "antikommunista" Orbán legfőbb emberei. Hát nem érdekes?

Abban az egyben higgyünk Orbánnak, hogy a kezét kell figyelni, ahogyan Rodolfó mondta régen! Meg a sajátunkat, amikor a hét végén az ikszet húzzuk!

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.04.02. 14:28:29

@Peterpapo:
csak a tenyszeruseg kedveert, te kezdted (és ne tegezz, nem esik jól):
----------------------
Peterpapo 2014.04.02. 10:14:51
@vazsmegyeigerdezsház:

De bizony ez ezeknek az uraknak köszönhető, mert tőzsdéznek és néha váratlanul mondanak egy hihetetlen baromságot, amivel nagyot szakítanak, majd pár nap múlva megcáfolják saját magukat, amivel megint szakítanak egy nagyot. Ne légy barom! És ne álltasd magad!
------------------------
Szegeny komcsik nekik mindenbol a szarabbik jut.
Kabarebol a sas
hirelemzomusorbol a hetihetes
sorozatbol a marslako
rapbol a pityinger
beszedbol meg ez a baribaszo

Hat en is utalnam a vilagot, mint papot ha belelep az ember, az biztos!

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.04.02. 14:32:36

@Peterpapo: latom a szovegertes tovabbra sem megy. A feloszto kirovo nyugdijrendszer megcsapolasa a tolvajlas, a maganynugdijpenztarnak nevezett csalok a tolvajok. Azt mondtak neked, hogy a tied, es majd orokolheted, de addig mi majd ok elkezelgetik? A lopást érted teszik! Es ezt te bevetted? Haha!

Knorr 2014.04.02. 14:39:37

@vazsmegyeigerdezsház: "Azt mondtak neked, hogy a tied, es majd orokolheted, de addig mi majd ok elkezelgetik"

ez van a mai napig a törvényben.

bankbetéted van ami örökölhető és ott elkezelgetik a pénzed? én megvédem neked szívesen, utald át a zsét, és majd sohanapján kapsz egy névre szóló számlát tőlem :))) muahaha!

Knorr 2014.04.02. 14:42:04

@vazsmegyeigerdezsház: "hogy az mnyp lenyulja az allamot"

nem nyúl le semmit. az állam szabadon eldöntheti hogy mennyit költ, mennyi a bevétele. ha hiánya van azt magának köszönheti.

de ennyi erővel a 13. havi fizukat is lopjátok vissza. meg a szocik 20% áfája, magasabb életszínvonala miatti hitelfelvételeket is.

lopjatok.

dr kíváncsivagyok 2014.04.02. 14:50:36

@Anselmo:
"De az nincs is benne a posztban, hogy diktatúra van."

Épul,...épulget....

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.04.02. 14:54:02

@Knorr: Te meg utalj át nekem minden hónapban kötelezően nyugdíjjárulékot, majd 20 év múlva kifizetem. Ha még itt leszek. Muhhhaha!
1:1

1349973572759 2014.04.02. 14:55:04

@vazsmegyeigerdezsház: Ne vitatkozz velük, mert okosabbak nálad.

1349973572759 2014.04.02. 14:55:41

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: Az állam az itt lesz - nem megy ez neked sem, tisztességgel vitatkozni.

Peterpapo 2014.04.02. 14:57:29

@vazsmegyeigerdezsház:

Nem csak azt mondták, hanem az úgy is volt. Az én nevemen volt a számla, magamnak gyűjtöttem a pénzt. A pénztárak kezelték, forgatták. Az most egy másik kérdés, hogy jól, vagy rosszul, de az enyém volt. Ez a tolvaj duma, csak egy újabb szar hazugság, amivel a fidesz behülyítette az olyan agyatlanokat is mint te. Ez abból is látszik, hogy akik a pénztárban maradtak szép hozamot kaptak az elmúlt időszakban. Jelenleg sincs semmilyen számla, amit ezek a hazugok ígértek. Most viszont lenyúlták a pénzem. Úgy látszik te is olyan elvakult agyatlan vagy, aki simán odaadná a házát és a híd alá költözne, ha ezt Viktor kérné.

Az a felszólítás, hogy ne légy barom, nem jelenti azt, hogy annak is tartanak. Inkább féltés, hogy nehogy az legyél. De úgy látszik már késő.

Visszatérve egy pillanatra az eredeti témánkra:

Te azt írtad, hogy nehogy azt higgyem már, hogy az árfolyam attól mozog, hogy huszadrangú senkik valamit mondanak. Ha neked az ország Miniszterelnöke, vagy bármelyik minisztere, bankelnöke huszadrangú alsenki, akkor meg kell állapítani, hogy nem vagy túl jó véleménnyel a jelenlegi vezetésről. De vigasztaljon, hogy ezzel nem vagy egyedül, ebben teljesen egyetértek veled! ;)

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.04.02. 14:58:49

@wmiki: Jó. Akkor utalj nekem Te is! Látom, nagyon megbízol az államban, ami majd helyettem fizet. Akkor miért nem jó az állami nyugdíj számla? :)
Mit értesz azon, hogy "tisztességgel vitatkozni"?

2014.04.02. 15:00:49

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: Te meg utalj át nekem minden hónapban kötelezően nyugdíjjárulékot, majd 20 év múlva kifizetem. Ha még itt leszek. Muhhhaha!"
pont ezt mondja a fidesz. Csak a kormány még azt sem hajlandó leírni, hogy neked tartozik, és mennyivel!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.04.02. 15:01:07

@Peterpapo: "Ez abból is látszik, hogy akik a pénztárban maradtak szép hozamot kaptak az elmúlt időszakban."
Ajvé! Te meg visszaléptél? Lúúúzeeeer! :D

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.04.02. 15:04:08

@Könnyen elkaptuk, uram!: Teljesen komolyan azt gondolod, hogy az állam félrerakja amit befizetsz és majd egyszer kamatostúl visszafizeti, mint nyugdíjjat? Egy igazi zsivány kormány simán küldene neked szép színes papírokat, hogy billió-csillió forintod van a számládon, örüjjé, de jó lesz neked 20-25 év múlva... :)

Peterpapo 2014.04.02. 15:07:29

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!:

Sajnos véletlenül igen. Eredetileg maradtam, csak az a pénztár aztán megszűnt és nem nyilatkoztam időben, hogy melyik másik pénztárhoz szeretnék átmenni. Így jártam. Egyébként ennél nagyobb örömöd sose legyen az életben!

2014.04.02. 15:07:36

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!:
Hisz önmagadnak mondasz ellen! Nyilván nem hiszek a mai kormánynak, amelyik egy későbbi nevében ígérget. Ez a nyugdíjalap, ahol név nélkül fizeted be a nyugdíjjárulékot, kapni viszont nem a befizetésed arányában fogasz, hanem az épp akkori aktuális gazdasági, politikai helyzet alapján.

2014.04.02. 15:10:46

@Fulek: Senkitől nem vetek el semmit, csak visszatették a közösbe, ahova a többiek is fizetik, és végre nem hitellel kell pótolni... "
Jó logika egész oda vezet, hogy megvédik a lakásokat is. Elvesszük mindenkitől, mert ugye az is a közösből van, miaz, hogy a jövedelmedből vetted, és majd megmondjuk, milyen ingatlan jár neked!

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.04.02. 15:10:57

@Peterpapo:
1. Nem ugy volt, mert igen sokan meg az evek soran befizetett toket sem kaptak vissza (utaltak az allami nyugdijrendszerbe).
2. A "Ne légy barom" implicit premisszát tartalmaz. ha félreértettem, akkor bocs.
3. Az volt a duma, hogy szijjarto es kosa (egyik sem miniszter) nyilatkozata miatt cuppant el az arfolyam, holott tozsdei tamadas volt az oka cds vasarlasokkal, hitelminositokkel.
4. Szerintem ez a garnitura is meglopja a magaet, annyia kulonbseg, hogy rank is jut valami.

"Hülyével vitatkozni, olyan mint egy galambbal sakkozni: ledönti a bábukat, rászarik a táblára, aztán boldogan ugrál, hogy ő nyert."

2014.04.02. 15:14:56

@♔batyu♔: Te ajánlottad neki Napoleont, meg Miklós cárt, és Einsteint is? Ja, te vagy Dr Freud, már látom! Kérjél még azokból a kis színes bogyókból, jót tesz!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.04.02. 15:19:17

@Peterpapo: Kicsit fusztrált vagy. Miből gondolod, hogy örülök? Azért, mert röhögök rajtad? Az a személyiségednek szól, nem a nyugdíj-"vagyonodnak".

2014.04.02. 15:20:32

@vazsmegyeigerdezsház: dont feed troll "
Legközelebb inkább másold be! Ez , így, nagyon gáz!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.04.02. 15:20:45

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ha rossz lesz az aktuális gazdasági-politikai helyzet, akkor a magánpénztárak is pont úgy fognak kifizetni (szart se kapsz). Az állami garanciát meg pont a hajadra kenheted, mert rossz a gazdasági-politikai helyzet...

belekotty 2014.04.02. 15:28:15

wmiki egy troll, de ez a troll trollja. :-))

A nép fia 2014.04.02. 15:29:36

Na, ez 12 logikus és értelmes érv, mégis nagyon kampány-szagú.
12-t, de inkább 112-t fel lehetne sorolni az MSZP és csatlósaik ellen is.

Knorr 2014.04.02. 15:31:35

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: "Te meg utalj át nekem minden hónapban kötelezően nyugdíjjárulékot, majd 20 év múlva kifizetem. Ha még itt leszek. Muhhhaha!"

pontosan ez történik jelenleg. és pontosan tudható hogy nem lesz kifizetve.

erre lett volna a manyup!

Peterpapo 2014.04.02. 15:32:09

@vazsmegyeigerdezsház:

1. Egy darabig valóban veszteséges volt, de az utóbbi időszak kifejezetten nyereséges volt, amíg a lenyúlt összegek sehol sincsenek és a kormány éppúgy tőzsdézett vele mint anno a pénztárak. A kormány is nagyot bukott ezen és most már elszámolni sem tudnak az összeggel.

2. Bocsánatkérés elfogadva, én is bocs az összes aljas szidásért!

3. Nem csak Szijjártó és Kósa szövegei miatt liftezett az árfolyam, hanem Matolcsy és Orbán szövegei miatt is.

4. Szerintem meg ezek többet lopnak és semmivel sem jut több ránk, mint azoknál.

Peterpapo 2014.04.02. 15:34:36

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!:

Ha valaki itt frusztrált, akkor az te vagy ezzel a nicknévvel. Én csak sírni tudnék a személyiségeden, mert elszomorít, hogy tényleg léteznek olyanok, mint te.

sas70 2014.04.02. 15:44:55

@Fulek: Ez kifogásnak ugyan jól hangzik, csak nem igaz! Mert nem akkor kerültünk bóvliba amikor a balosok voltak kormányon és még nem is akkor amikor Orbán kezdett kormányozni, hanem akkor amikor kuszeszű gyorsnaszádkapitány elkezdte a gazdasági ámokfutását, és nem is hagyta abba még akkor sem, amikor már minden hozzáértő közgazdász azt mondta, hogy ez hülyeség.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.04.02. 15:48:31

@Peterpapo:
2. Reszemrol is oke.
4. Hat osszehasonlitasban a fidesz jon ki jobban,
(gyf-bajnai kormany) : (fidesz kormany)
Allamadossag felpumpalasa : allamadossag kis merteku csokkentese, legalabb szintentartasa
IMF hitel felvetele, eltapsolasa : IMF hitel visszafizetese
alagut a dombba, volgyhid, 3-4xes autopalya epitesi koltsegek : bp uj foutcaja, 4es metro, kossuth ter, varkert bazar
nyugdij vasarloerteke romlott : nyugdij vasarloerteke kismertekben javult
rezsidijak 2-3x novekedtek: alacsonyabb rezsidijak
segely : csaladi adokedvezmeny
foldek occsoert haszonberletben, foldtamogatas felnyalasa, fold berbe kiadasa : egyeni vallalkozok foldhoz juttatasa

.. folytasd a sort ..
nekem ugy tunik az elozoek tobbet loptak.

Pipas 2014.04.02. 15:56:46

@Peterpapo: "Nem csak Szijjártó és Kósa szövegei miatt liftezett az árfolyam, hanem Matolcsy és Orbán szövegei miatt is."

Jah, mert az árfolyam amúgy nyilván nem liftezik, soha nem is szokott. A fidesz előtt úgy állt mint a cövek, mi?

Ugyan már, nektek templomot kellene nyitni annyi marhaságot elhisztek.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.04.02. 15:59:03

@sas70: amikor atvettek az orszagot, akkor azt lattak, hogy igen galansan a komcsik kiuritettek a kassszat, es itthagytak az imf hitelt. Mert azt akartak, hogy kezdje a fidesz egy öblös megszoritassal, bukjon bele, es johetnek ujra. hat ezt nem akartak. Aztan mikor brusszelben nem engedtek a hianyt novelni, akkor megsarcoltak a bankokat, a multikat es a tavkozlest.. es ekkor hirtelen kitort a fasizmus, es a gazdasagi csod. A hozzaerto kozgazdaszok harom even at nyomtak, hogy ez nem fenntarthato, szar az egesz es ennek dacara fenntarthato.
Most akkor hogy is van ez?

Peterpapo 2014.04.02. 16:04:46

@vazsmegyeigerdezsház:

Az államadósság csak látszólag csökkent, Az IMF hitel eltapsolásában a fidesz kormány is vastagon benne van, mert azért maradt ám nekik is bőven belőle. A többi amiket felsoroltál ezeknél sem olcsóbb éppúgy túl van árazva minden, mint a szociknál volt, ne hidd el, ha valaki mást állít! A többit is mind csak a kormány kozmetikázta ki, ahogy a szociknál, vagy bármelyik kormánynál megtörténik. A családi adókedvezmény sem igaz. Egy kollégámnak öt gyermeke van és szarabbul járt az új családi adókedvezménnyel, mert nem kap annyi fizetést, hogy jól járhasson vele, tehát azzal is az egyébként jól keresők jártak jól csak, ahogy az egykulcsos adóval. Tehát ez is egy nagy hazugság. A földről meg kérdezd meg Ángyánt, akit miután átlátott a szitán, jól kiutáltak és ellehetetlenítettek. Tényleg nem tudom elhinni, hogy te ezeket nem veszed észre, vagy nem látod! Folytassam a sort? Tessék:

- a magánnyugdíjpénztár háromezer milliárd forintos vagyonának lenyúlása

- a trafikbotrány

- a földbotrány

– ÁFA- emelés 25%-ról 27%-ra
- élelmiszerárak ugrásszerű emelkedése
– illetékemelések
– adójóváírás megszüntetése
– béren kívüli juttatás drasztikus csökkentése (az adható 18.000 Ft-ról 11.250, ill. 5000 Ft-ra)
– cafeteria megadóztatása
– munkavállalói járulékok emelése
– 32 ezer fő elbocsátása a közszférából

– a foglalkoztatottak számának növelése utáni adókedvezmények megszüntetése
– egyszerűsített vállalkozói adó 30%-ról 37%-ra emelése
– kötelező kamarai tagság (regisztráció fedőnévvel) 5000 Ft éves tagdíjjal
- az ingatlanadó bevezetése kommunális adó néven
– az ebek és lovak kötelező chipezése
– a „chipsadó” bevezetése
– a „chipsadó” emelése, majd kiterjesztése
– környezetvédelmi termékdíj bevezetése, majd emelése

– üzemanyagok jövedéki adójának emelése (Fidesz: „ha kormányra kerülünk, csökkenteni fogjuk az üzemanyagok jövedéki adóját”)
– bioetanol jövedéki adójának 75%-os emelése
– autógáz jövedéki adójának 100%-os emelése
– az autópálya-használat minimumának négy napról tíz napra történő emelése – áremeléssel
– baleseti adó bevezetése (természetesen ez az állami autókra nem vonatkozik!)

– a táppénz lecsökkentése (kórházi ápolásnál 60-ról 50%-ra, más esetben 70-ről 60%-ra)
– 30 napi táppénz után időarányos szabadság csökkentése
– a rokkantak ellátásának csökkentése, ill. megvonása
– a szociális „öntemetés” bevezetése
– szociális hozzájárulási adó bevezetése

– elektronikus útdíj bevezetése (sok fuvarozó számára az eddig fizetett útdíj a többszörösére
emelkedett)
– közművezeték-adó
– a magánszemélyek kommunális adója adótárgyanként 12.000 Ft-ról 17.000 Ft-ra emelhető
– kaszinóbezárás, majd újranyitás Fidesz-közeli bennfentes feltételekkel
– bírósági eljárásokkal kapcsolatos illetékek drasztikus emelése

– banki tranzakciós díj emelése, „csekkadó” – tranzakciós adó megduplázása 3 ezrelékről 6 ezrelékre
– betéti kamatok után 6%-os „egészségügyi” hozzájárulás bevezetése
– telekommunikációs adó
– „cégadatok kötelező frissítése”-adó. Cégenként 20–50 ezer forint között + ált. forg. adó
– pénztárgépek cseréje 100+150.000 Ft/pénztárgép, plusz havi 2-3 ezer Ft NAV-val való állandó kapcsolat

– nyugdíjaskedvezmény részleges megvonása a távolsági buszokon és gyorsvonatokon
– közmunkások nettó 61.000 forintos fizetésének 49.000-re csökkentése
– munkanélküli-segély időtartamának 270-ről 90 napra csökkentése, szociális segély összegének 28.000-ről 22.000 Ft-ra csökkentése
– egyetemi és főiskolai támogatások drasztikus csökkentése
– a Munka Törvénykönyvének átírása a munkavállalók számára hátrányos feltételekkel

– pedagógusok munkaidejének de facto meghosszabbítása
– tandíj de facto bevezetése
– asztmás gyerekek emelt összegű családi pótlékának megvonása
– mozgássérültek közlekedési támogatásának visszavágása
– egészségügyi járulék emelése

Peterpapo 2014.04.02. 16:09:15

@Pipas:

Senki nem mondta, hogy nem liftezik, csak hülyeségek nélkül kevésbé szokott. Egyébként mi a véleményed arról, hogy Orbán Viktor szerint egy Miniszterelnöknek le kell mondania, ha az euró árfolyama 300 forint fölé emelkedik?

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.04.02. 16:13:31

@Peterpapo: igen, en is olvastam ahobnnan kimasoltad. Durvan a 30 jogcimen bevezetett terhek 1/3-a nekunk jutott, 2/3 pedig a banak/multi/stbnek.
Egy igazi kerdes van, ha a komcsik vezetik ezeket be, akkor milyen az arany? Hogy-hogynem nekunk jutott volna mind a 100%?
Khmm.

Pipas 2014.04.02. 16:20:02

@Peterpapo: "Senki nem mondta, hogy nem liftezik, csak hülyeségek nélkül kevésbé szokott. "

2008 Júl. 21. -én 228Ft 1 Euró
2009 Márc. 6. -án 315Ft 1 Euró

Akkor ez kevésbé liftezés volt vagy voltak hülyeségek? :)

Peterpapo 2014.04.02. 16:20:51

@vazsmegyeigerdezsház:

Egy gazdasági döntés hatása nem 3-4 éven belül derül ki, ahhoz hosszú évek kellenek. Amiket ezek csináltak rövid távon fenntartható lehet, de mi lesz 5-10 év múlva? Ugyanis akkor fog látszódni a hatása. Így van ez. És ehhez nem kell hozzáértőnek lenni, elég ha ezeket tudod:

A pénzvilágban az időt a naptári idővel mérik, így ott rövid távnak számít az egy éven belüli idő, középtáv az 1 és 5 év közötti idő, hosszú táv az 5 évnél hosszabb idő.

2014.04.02. 16:21:19

@vazsmegyeigerdezsház: a manyup NEM nyúlta le az államot. csak az mszp idején az állam korlátozta a kapzsiságát és egyéni számlákon hagyta a pénz KIS részét, amit az emberek a bruttó bérükből fizettek. Nekem megmaradt a manyup, én nem adtam oda a vezérednek eltékozolni. Tavaly 13%ot kamatozott. Ez nem lenyúlás, hanem nagyon eredményes gazdálkodás. A te pénzedet nyúlta le orbán, neked semmid nem maradt belőle.

Peterpapo 2014.04.02. 16:22:26

@vazsmegyeigerdezsház:

Na persze. És a multikra jutó terheket ki fizette ki? Te tényleg elhiszed, hogy nem hárították át az emberekre?????

Peterpapo 2014.04.02. 16:23:53

@Pipas:

Te tényleg figyelmen kívül hagyod a gazdasági válságot, vagy csak simán csúsztatni akarsz? Tudnál esetleg a 2010-2014-es időszakra is adatokat keresni? Vagy az ciki lenne?

Pipas 2014.04.02. 17:01:07

@Peterpapo: "Te tényleg figyelmen kívül hagyod a gazdasági válságot, vagy csak simán csúsztatni akarsz? "

Ó, a gazdasági válság. Mindig jöttök a kijelentésekkel meg az állításokkal, aztán amikor az ember bebizonyítja, akkor "dehát a gazdasági válság, te idióta". Úgy tűnik, hogy a számotokora a gazdasági válság olyan mint a keresztényeknek a szentlélek: mindenre magyarázatot ad, bármely érv lepattan róla.

Akkor úgy látom legyőztél: bármit is tudnék mondani a második mszp kormányról, arra mindre lehet azt mondani, hogy "dehát a gazdasági válság", úgyhogy fel is adom.

Éhes_ló 2014.04.02. 18:42:28

Egy pár igazság felismerhetetlenül összemaszatolva sok marhasággal és hazugsággal, de arra bőven elég, hogy még viccből se szavazzak se buktorra, se elqróra, ha nem akarok ilyenek olvansi 4 év múlva is.

2014.04.03. 09:37:45

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!:
Tehát mindkét esetben a pillanatnyi kormány kegyétől függ. Magyarul, te abban bízol, hogy a fidesz a manyup pénzt eltapsolva, adva egy igéretet, hogy majd nyugdíjas korodra az akkori kormány ellát, állni tudja a szavát. Hülye vagy.
A manyupban levő pénzed, mivel a nevedre szól, akár perelhető. Örökölhető. Szemben a fidesz állami nyugdíjával. Nem névre szól. Annyit kapsz, amennyit megszabnak, abban a kategóriában, ahová sorol a törvény. Nem a befizetésed alapján. Ha csökkenni fog a munkavégzők száma és nő a nyugdíjasoké, akkor csökken a nyugdíjad, függetlenül, hogy mennyit fizettél be.
Ha azt hiszed, hogy hosszú távon a tőzsde esik, akkor nagyon buta vagy, nézd vissza történelmi távlatban, hogyan mozog 30-40 év viszonylatában. Ha valakinek a nagy világválság idején készpénzben volt a tőkéje, elvesztette. Ha a bankban, elvesztette. Ha tőzsdén, visszanyerte értékét. Tudod miért? Mert a tőzsdén nem pénzed van, hanem tulajdonod. Hogy ezt elveszítsed, össze kell omolni a világ gazdasági szerplőinek, a vállalatoknak. Tehát a nyugdíjad biztosabb, ha tulajdonláson alapul, mint ha egy igérvényen, amit az állam szabadon változtathat.

2014.04.03. 09:38:35

@Pipas: Igen, a válság rossz argumentum. Csak az emúttnyócév!

2014.04.03. 09:41:03

@Pipas: Ha a forint árfolyamát akarod vizsgálni, csak összevetésében teheted más devizákhoz képest. Hogyan mozgott az euro árfolyam? A visegrádi négyek árfolyama? Egyébként nem ad jó következtetésre alapot.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.04.03. 09:50:40

@Kulics: valo igaz, mert a manyup a nyupot nyulta le, a nyup hianyat az allam fedezte, jo draga hitelbol. Technikailag tehat nem nyulta le, csak valójában. Az állam mivel ezt visszacsinálta, nem eltékozolta, hanem az én káromra lenyúlt pénzt visszaadta az apámnak. Megvilágítom. Azt gondolom, ha már az apám kifizette a nagyapám nyugdíját, (értsd: a te befizetéseidből biztosítják a szüleid nyugdíját) akkor kutya kötelességem kifizetni az apámét, reménykedve abban, hogy a gyermekem kifizeti az enyémet. Ez a nemzedékeken átívelő társadalmi szerződés, amibe csak igen galád rohadékoknak juthat eszébe éket verni: ne fizesd az apád nyugdíját, ne vállalj gyereket, és tedd félre magadnak a lóvét, mert úgyis összeomlik az állam. Igen, lehet, de ha a rohadt almát a földbe tapossák, az azt rohasztó kukacnak sem lesz derült sorsa.

Nagyon ügyes próbálkozás összemosni a kötelező manyupot és a megszüntetett kötelező nyugdíjbefizetésből síbolt összegből bohóckodtatott manyupot. Elhiszem, hogy megtakarításaid szépen kamatoznak, az enyémek is. A megszüntetett megtakarításra ez már nem volt igaz. De hát így van ez, ha egy intézménynek monopóliuma van, akkor nagyon nem töri magát.

Én azért szavaztam a fideszre, hogy mindazt ne folytassa, amit a komcsik. Azt látom, bár semmi se tökéletes és egy alapszintű lopás elkerülhetetlen, hogy jó úton vagyunk, márcsak abból is, hogy a komcsiknak nem tetszik. Ez egy igen biztos indikátor. Cukorgyárak, üveggyárak, föld, mindenvagyon eladása? Tapsoltak. Emberek földhöz juttatása? Hörgés, mutyi, maffia, diktatúra, nácizmus-leninizmus újraéledése.
Ha elbizonytalanodnék, elég megnézni mi nem tetszik az úgynevezett baloldalnak.

A ballib oldal emocionalisan diszkvalifikálta a fideszt, es hogy racionalis indokokat talaljanak egy irracionalis dontesre, minden lofaszt osszehordanak. Persze minden jo hazugsag tartalmazza az igazsag darabkait, ha nem igy lenne, nem lenne hiheto hazugsag. Érveleghetünk itt naphosszat, teljesen felesleges, a döntés már regen megvan, már csak a bizonyítványok magyarázása folyik.

2014.04.03. 09:59:47

@vazsmegyeigerdezsház: "hogy jó úton vagyunk, márcsak abból is, hogy a komcsiknak nem tetszik"

Itt van nagyon eltévedve minden érvelés. az orbán féle önkényuralom minden értelmes emberből zsigeri utálatot vált ki. Sajnos ezt a dolgot te úgy magyarázod, hogy akinek nem tetszik a fidesz az komcsi. Nem túl primitív világkép ez ?
Az ország értelmesebb felének se a maszop izzadtságszagú tehetetlensége, se a fidesz ámokfutása nem tetszik. Egyik sem.

sas70 2014.04.03. 10:01:48

@vazsmegyeigerdezsház: A komcsik kiürítették a kasszát, csak egy lózung. Az IMF hitel, ott volt a jegybanki tartalékban MOL-t is abból vették meg. Semmi nem kötelezett bennünket arra, hogy azonnal visszafizessük az IMF-hitelt, szépen ütemesen le lehetett volna csengetni és akkor nem kellett volna vagy 30 új adót bevezetni.
Az EU-val is meg lehetett volna állapodni, csak ahhoz nem szabadságharcot kellett volna vívni, hanem szépen tárgyalni és akkor lett volna kompromisszum. Jó hosszan sorolhatnám még az elszalasztott lehetőségeket, de nincs értelme, mert már elmúlt.
A baj az, hogy épeszű megoldással a jövőre nézve, nem állt elő Orbán, csak a még négy évet szajkózta.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2014.08.13. 14:20:09

@Kulics: "orbán féle önkényuralom"

Nem túl primitív világkép ez ?

"Az ország értelmesebb felének se a maszop izzadtságszagú tehetetlensége, se a fidesz ámokfutása nem tetszik."

Ez egyáltalán nem bizonyított. Kicsit önkényes az "ország értelmesebik fele" meghatározás, a csoport nem pontosítható, (ez az értelmiség lenne?) az pedig teljesen önkényes, hogy valószínüleg magadat ebbe a csoportba számítva, az egés csoportra kivetíted vélekedésedet.

@sas70: nem volt jegybanki tartalékban, a négyéves futamidejű 10,5mrd SDRbol 7,6mrd SDRt már lehívtak 2009re, továbbá a kétéves EU hitel 6,5mrd €ból is 5,5mrd € el lett koltve. Az a lozung, amit te nyomatsz.

2014.08.14. 11:48:56

@vazsmegyeigerdezsház: tudományosan nézve teljesen igazad van. CSAK egy féle világnézet szempontjából utálatos orbán. Aki jól bírja vagy közömbös az autoriter hatalom gőgjére annak jó ez ami van.

2014.08.14. 11:52:13

@vazsmegyeigerdezsház: azért a te kategóriád: "komcsik" se túl szabatos. Léteznem ma magyarországon a kommunizmusban hívő emberek ? Hányan vannak ? Milyen befolyásuk van ? Te végeztél tudományos igényű kutatást e témában vagy csak beböfögted hogy "az a jó ha a komcsiknak nem tetszik" ?
Jó lenne ha magaddal is olyan igényes lennél, amit mástól elvársz.
süti beállítások módosítása