CSEPELIEK ÚJSÁGA

Hírek, tudósítások, tények, vélemények

Krisztina Csepelről üzeni Ábel Attila csepeli fideszes alpolgármesternek:

2014. augusztus 06. 05:43 - csú

Ábel sapkában Te Szedd_2.PNGKrisztina: Ábel Attila! Felesleges itt minden vádaskodás! Itt 4 évig a seggvakarás, az emberek lenézése és rezsiharc ment és Csepel egyre jobban lepusztult!

Az oroszok már a spájzban vannak, Borbély a postaládákban (és a szemétládákban)  Ábel a Facebookon. Ábel Attila ott van minden Facebook-kilométerkőnél, hogy trollkodjon (pofátlankodjon) egyet. Az alpolgármester vagy nem jött még rá, hogy Szabó Szabolcs országgyűlési képviselő közösségi oldala nem az ő terepe, vagy szenvedélyesen szeret házhoz menni egy-két kokiért, maflásért.

Szabó Szabolcs az alábbiakat írta saját Facebook-oldalán: ,,Nem tudtam mi hiányzik: Borbély Lénárd is elkezdte a kampányt. Mondjuk ez az ‘ön polgármesterjelöltje’ szöveg kicsit meredek. Maradjunk inkább abban, hogy az országgyűlési választáson vesztes csepeli Fidesz jelöltje.

A másik, amin jót nevettem, az Borbély úr ‘csepeliesítésének’ módszere. Én Ábel Attilától hónapok óta hallgatom és olvasom, hogy gyulai képviselő vagyok. Mindezt azért, mert ‘csak’ 10 éve élek Csepelen, és merészeltem Gyulán születni (mondjuk édesapám a csepeli kórházban született, de most ebbe ne is menjünk bele). Ehhez képest a Nagyváradon született Borbély úr már ‘rendes csepeli’ Ábel Attila szerint. (Gazdaságtörténeti adalék: voltaképpen Borbély úr földim, mert Gyula anno Nagyvárad vonzáskörzetébe tartozott, csak Trianon után Nagyvárad Romániához került. Az első gyulai céhek is nagyváradi céhek fiókjaiként jöttek létre a 17. században). Konklúzió: döntsük már el, hogy kell-e ezt a dolgot erőltetni, vagy fogadjuk el végre azt, hogy aki Csepelen él az csepeli! Oszt jónapot!”

Íme néhány hozzászólás: 

Ábel Attila: Maradjunk annyiban Szabolcs, hogy te a vidékiek szavazókörében szavaztál, tehát bejelentett lakóhelyed nem volt Csepelen. Most pedig a vidékieknek járó lakástámogatást veszed fel. Úgyhogy lehet itt dumálni, te magad sem tartod magadat csepelinek, amikor több pénzt akarsz. Ha pedig szórólapot kiadni hűtlen kezelés, akkor ti is bűnözők vagytok, hiszen jópár szórólapod volt neked is. Sőt, mindenki bűnöző, aki szórólapot vagy újságot ad ki.

Stefánia: Ha-ha-ha....

Szabó Szabolcs: Kedves Attila! Én nem beszéltem hűtlen kezelésről. Ezt hol olvastad? Ezért hol vagyok én bűnöző? Csepelen élek 10 éve, ergo csepelinek tartom magam. Lakásom nincs, ezért nincs állandó lakcímem Csepelen. Ez téged zavar?

Terézia: Ideiglenes lakcím fogalmát nem ismeri Ábel Attila? Mert még orvoshoz sem mehetne itt Szabolcs, ha nem lenne Csepelre bejelentkezve!

Ábel Attila: Azt nem is említettem, hogy te beszéltél hűtlen kezelésről, csal éppen megpendítettétek. Te csak felveszed a vidékieknek járó lakástámogatást.

Lina: Ábel Attila olyan értetlen vagy, hogy az már fáj! Szabolcs bérel lakást Csepelen és az ez után járó pénzt veszi fel! Mit nem lehet ezen érteni?

Szabó SzabolcsKedves Attila! Ezt írtad: ,,Ha pedig szórólapot kiadni hűtlen kezelés, akkor ti is bűnözők vagytok, hiszen jópár szórólapod volt neked is. Sőt, mindenki bűnöző, aki szórólapot vagy újságot ad ki”. Saját magaddal kerültél ellentmondásba. Si tacuisses, philosophus mansisses. Lakástámogatást pedig nem veszek fel, hanem az OGY Hivatala bérel nekem lakást, mivel nincs lakásom. (Ezt a törvényt egyébként a Fidesz fogadta el). Viszont nem kérem a havi 75 ezer forintos benzinkártyát (csupán a 10 500 forintos BKV bérletet). Szóval olcsóbb vagyok az államnak mint a jelenlegi főnököd.  Persze ezt is tudod...

Terézia: Ahogy megláttam ma a postaládámban, és rajta a fenti szöveggel, hát elborult az agyam!Te nem vagy az én polgármesterjelöltem mormolása közben miszlikbe téptem és olvasatlanul landolt a lépcsőházi kukában!

Stefánia: Ha kicsit megvakarjuk a felszíneket elképedünk rajta , hogy az összes jelentősebb ( tehát több pénzzel gazdálkodó) önkormányzatban ott ülnek a határokon túlról ide vándorolt ejtőernyősök a Fidesz / KDNP színeiben ! Akik még nem dobbantottak valami okból nyugatabbra..... És azt várjuk tőlük, hogy lennének lokálpatrióták ... Hát bizony kuka minden Fidesztől jövő anyag, minden Orbán-levél. Azonnal.

József: Feljelenti az MSZP Borbély Lénárdot, a Fidesz csepeli polgármesterjelöltjét, amiért közpénzből kampányol. A csepeli MSZP feljelenti Borbély Lénárdot,,Azok után, amit Németh Szilárd az utóbbi években összemutyizott, nehéz már bármin is meglepődni."

Erzsi: Én is megkaptam tegnap ezt a kis kedves levelecskét. Elolvastam, de nem tudtam vele mit kezdeni, mert ő nem az én polgármesterjelöltem. Így hát azt tettem, amit Terézia, simán kidobtam a kukába.

Zsuzsanna: Én el sem olvastam:-)))

Krisztina: Ábel Attila! Felesleges itt minden vádaskodás! Itt 4 évig a seggvakarás, az emberek lenézése és rezsiharc ment és Csepel egyre jobban lepusztult!!! Mi Szabolcsot választottuk, Őt akarjuk, Ti vesztettek, ebbe bele kell törődni és nem mindjárt a nyerésre állót mocskolni!!!!

Barbara: Ábel úrnak meg lejárt a mandátuma Ö sem kelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.

Márton: Ha csepeli, akkor miért Székely zászlót lobogtat?

Richard: már épp akartam kérdezni, hogy mire fel van székely zászló a polgármesteri hivatalon!? mióta lett hivatalos nemzeti jelkép??? a tákolmány mintha kitérne a nem magyar állami ,,jelképek” használatának szabályaira, nem?

Ottó: Úgy látszik, a fidesz Szabolcs választókerületében beveti a romániai magyarokat. Információk szerint Soroksáron is onnan áttelepült jelöltjük van! (?????)

Zsuzsanna: Ottó, már rég bevetette, ellepték rendesen a csepeli polgármesteri hivatalt is.

Edit: Azért csodálkoztam,hogy a májusi szavazáson 30-40 éves első szavazók, tört magyarsággal jöttek igen sokan.

Edit: Gyorsan ki is dobtam.

Etus: A lényeg, hogy a mi pénzünkön ne kampányoljon! Mert egyik sem a saját összelopkodott vagyonából, hanem az adófizetők által befizetett adókból, vagyis a MI pénzünkből kampányol! Erre hány milliócska ment el vajon?????????????

Erzsébet: Nekem nem volt, de nem is lesz! Utálom.

János: Borbély úr az igaz polgármester, aki a barátoknak, haveroknak külön kiváltságokat biztosít, például a rendőrök nem büntethetik őket stb.

Dezsőné: Én nem jelölöm, az biztos!!!

György: Ez is megy a helyére, a kukába.

Gábor:  A ,,remény” szerinte visszaköltözött, hja, csak a több százezer magyar költözött el magyar honból. Én úgy gondolom, ne küzdjön tovább Csepelért, hanem menjen vissza a közigazgatásba dolgozni.

Ottó: Nem a szórólapok kiadása a hűtlen kezelés, hanem ha az közpénzből megy!

Szilveszter: Húha! Nem tűnik Borbély Lénárd túl népszerűnek!

https://www.facebook.com/SzerintemCsepel/photos/a.322979284382252.93336.315715685108612/883829901630518/?type=1&theater

Gabriella: :-)

hK

Forrás: A HÍRKOMP összeállítása

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csepeliek.blog.hu/api/trackback/id/tr1006576573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása