Négy éven át semmit sem törődtek a csepeliek véleményével a kerület fideszes vezetői. Műbalhés ál-kérdésekkel zaklatták emberek százait, ezreit. Csillagtelepen, az Orion utcánál azonban átszakadt a gát. Nem az árvíz, hanem az ott élők, és az arra közlekedők indulata fenyegeti elsodrással a díszes társulatot.
A vasárnapi választásra készülő fideszes garnitúra prominensei most éppen ettől az indulat-áradástól rettentek meg és vettek vissza a négy éves arroganciájukból.
Werner Péter, a Csepeli Városgazda Zrt vezérigazgatója, Borbély Lénárd és Németh Szilárd kegyence a csepeliek megértéséért könyörög abban a közleményben, amelyet Ábel Attila, a hazugságért jogerősen helyreigazításra kötelezett, kommunista-faló kommunikációs vezér kommandója a városvezetők udvari szócsövében, a csepel.hu - ban tett közzé.
Werner úr rémült, könyörgő dolgozatát változtatás nélkül közöljük:
Közlemény - Csepeli út forgalomkorlátozása | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
2014. október 08. szerda, 11:04 |
Tisztelt Csepeli Lakótársak! Tisztelt Csepeli és Agglomerációs Autósok!
Évek óta, reggelente óriási autós forgalom ömlik kerületünkre, első sorban az agglomerációból (Szigetszentmiklós, Szigethalom, Tököl, Halásztelek, Lakihegy) érkezők részéről, akik Csepelen keresztül mennek a belső kerületek felé, vagy Csepel központját használják P+R parkolónak. Az itt élők számára mára elviseletlenné vált ez a forgalom, és az ezzel járó a mindennapos bűz, zaj, rezgés, dugók, balesetek a Csepeli úton, az Orion, a Szabadság és az Arany János utcákban. De rengeteg panaszos, segélykérő levelet kaptunk az Erdősor, az Akácfa és a Krizantém utcákból és a Puli, Cirmos, Csikó, Nyuszi sétányokról. A probléma mind a kertes házakban, mind a lakótelepeken élőket érinti. A végleges megoldást a csepeli Gerincút teljes kiépítésében és az M0-shoz való csatolásában látjuk a szakemberekkel egyetértésben. A Gerincút első szakaszát ebben az önkormányzati ciklusban megépítettük, 2012-ben átadtuk. Ez a Kossuth Lajos, a II. Rákóczi Ferenc és a Táncsics Mihály úti lakótelepek átmenő forgalmát jelentősen csillapította. A teljes hossz megvalósítása – az tervezés, megépítés, kivitelezés becslések szerint 15 milliárd forint – a most következő önkormányzati ciklusban történik. Azonban addig is tennünk kellett valamit az előbb felsorolt utcákban lakó csepeliek nyugalmáért, biztonságáért, otthonaik megvédéséért, ami Budapest más hasonló részein már beváltak (pl. XIX kerület, Derkovits utca). A kocsisor pedig sokkal gyérebben lakott környéken, és ott is zajvédő fallal védett Orion utcánál torlódik fel, ahol a zaj és a légszennyeződés sokkal kevesebb embert érint. Az Ön által is tapasztalható forgalomlassító (útszűkítés, jelzőlámpa, teher- és sebességkorlátozás) intézkedést ideiglenes, kísérleti jelleggel vezettük be. Az intézkedésnek a közlekedésre és az itt élők mindenapjaira való hatását minden nap dokumentáljuk, az szerzett adatokat és tapasztalatokat összegyűjtjük, majd 30 nap múlva azokat kielemezve hozunk végleges döntéseket. Önökkel – a lakókkal és a közlekedőkkel - együtt közös célunk, hogy az említett területeken sokkal kisebb és elviselhetőbb legyen a forgalom az itt élő családok számára, másrészt – a Gerincút megépítéséig – biztosítani tudjuk a normális közlekedést is. Addig is megértésüket, türelmüket kérjük a szokatlan közlekedési helyzetért. Kérjük továbbá, hogy osszák meg velünk jobbító szándékú – a kettős problémát egyszerre és megnyugtató módon kezelhető – javaslataikat, véleményüket. Tisztelettel és köszönettel: Werner Péter vezérigazgató Csepeli Városgazda Közhasznú Nonprofit Zrt. Telefon: 278-58-48 (mellék: 142, vagy 162) E-mail: info@varosgazda.eu |